Suprantu apie ka kalbi :)
Man buvo atvejis, kad suderejome prekes, sumokejau puse kainos
pagal sutarti ir staga gaunu laiska mazdaug - sorry - del dolerio
kurso smukimo mum cia sudas gaunasi - todel pakelem kainas. dabar
tu jau mums skolingas tiek tai ir teik daugiau. ir ka daryt ?
paprasysi grazinti inasa - bus panasiai kaip Lom,-blogai girdesis
ir panasiai :) teko pasikolioti ir sutikti. preke gavau,- problemu
didesniu nera. Jeigu buna kokio brokelio - detales siuncia oro
pastu.
A kodel apie kokybe taip mazai diskutuojama? Nejaugi as vienas cia
toks nelaimelis? Praktiskai kiekvienoje prekiu siuntoje buna
didesniu ar mazesniu nesamoniu. Gerai, jei gali perrinkt, ir
pataisyt, bet jei prekes smulkios ir pigios pvz varztukai, tai
pigiau yra ismest. Zinoma, pries tai kitaicui aiskinam, susideram,
kas ir kaip turi būti, bet vistiek tokio broko ikala! Ir po to ju
atsakymas – „sorry, 10% sito broko kompensuosim per kita uzsakyma“.
Aha, kad kitam uzsakyme vel broko prikistu?! Tada susirandam kita
tiekeja, bet ir ten ne kitaip. Net i sutarti visko prirasem, vis
tiek „S“ pridejo. Jau kai uznervavo, pats i Shanghaju nuvaziavau,
tai susitikimo metu pasake, kad neuzilgo grazinsim pinigus. Grizau
Lietuvon – nera pinigu, i emailus ir faksus neatsakineja, o
telefonu pasako „sorry, blogai girdisi“ ir numeta rageli. Kinijos
ambasadoj man pasiule atidziau rinktis tiekejus nu ir nebent
pasidometi ju provincijos interneto puslapyje kazkokioj valdiskoj
kontoroj. A kai paklausiau ar ten kas angliskai kalbes, tai galva
palingavo „kazin“...
Pasidalinkite, prasau, patysusieji, patirtim, kaip kokybe suvaldot
ir pinigus atgal ismusat, jei broko prikisa.
Siaip tai jau ieskau galimybiu ant Europos tiekeju pereit. Turiu
keleta tokiu kolegu, tai nesiskundzia del tokiu problemu. Aisku
kainos didesnes, bet pries klientus gedos dar neturejo ir verslas
pastovesnis.