2007 04 05 - APG

pink | 2007-04-05 21:36 | perskaitė: 589
2007 04 05 - APG Shiandien pasirodo ne tik shoping'o diena, bet ir dienorashchiu diena :) Kazkaip susimaschiau apie APG. Ash jos neturiu ir uz tokia kaina pirkti nezhadu - ga

Shiandien pasirodo ne tik shoping'o diena, bet ir dienorashchiu diena



Kazkaip susimaschiau apie APG. Ash jos neturiu ir uz tokia kaina pirkti nezhadu - gal ir be reikalo.

Del to turbut jau kaip aishku, kad liaupsinti nezhadu



Labai jau ten viskas grazhu. Apyvartos dideja, pelnai auga, prognozes ish vis i dangu eina. Rodikliai jau senai niekam neidomus



Sutinku, kad PR pas juos superinis, bendravimas su akcininkais yra irgi labai geras. Bet ar reali tokia pletra, kaip jie prognozuoja?

Niekas manes neitikins, kad atidarius papildomas 5 parduotuves tame pachiame mieste galima proporcingai didinti apyvartas ir pelnus. Taip isheitu, kuo daugiau parduotuviu, tuo daugiau parduodama rubu... Ar tikrai?



Konkurencija neishvengiamai dides, tai irgi ne pliusas.



Vienintele isheitis - sekminga pletra artimame uzsienyje, bet nebutinai ir nevisada tai pavyksta. Snaige irgi deklaravo nerealia pletra.



Kita galimybe - konkuravimas su turgeliais, padevetais rubais ir tt. Chia jau turi bendras pragyvenimo lygis kilti

Komentarai



2007 04 05 22:03     #9816
Siaip tai masto ekonomika zaidzia ir labai puikiai - atrastas verslo modelis (zinomiausi prekiniai zenklai ir greta su savo eile brendu pigiuose krastuose siuvami drabuziai ekonominiam segmentui) kuri reikia dabar tik pletoti iskovojant naujas rinkas/pirkejus. beje pries pora savaiciu dienos metu stabtelejes Akropolio Aprangoje net nustebau - tiek pensijinio amziaus zmogeliu intensyviai besimatuojanciu drabuzius dar nebuvau mates! tik po kiek laiko sumislijau - juk tai rublines kompensacijos "parejo" - negi nusinesi jas anapilin....
2007 04 05 22:45     #9817
kai saka pats pagyriai ir pats sukritikavai. Akcija fondams (amzinos jiems ramybes)
2007 04 06 05:33     #9818
snaige tik zadejo nerealia pletra, o apranga ir vykdo. Be abejones, kuo daugiau parduotuviu (iki tam tikros ribos), tuo daugiau rubu parduoda, cia net abejoniu neturi iskilti. Siai dienai matome, kad tokia pletra pilnai pasiteisina ir, regis, pasiteisins dar ilgokai.
2007 04 06 08:39     #9819
parduotuves ne tik atidarinejamos, jos ir uzdarinejamos. Manau, jie skaiciuoti moka, ka parodo paskutiniu metu ivykdytos prognozes su kaupu. Kol kas jie pleciasi geografiskai, ateis laikas, kai isitvirtinus, pelnai dar didesni pareis.
2007 04 06 09:09     #9820
+ Reik nepamirst fakto, kad rinka PAN BALTIC siuo metu tik augimo stadijos pradzioje. Konkurentu APG lietuvoje galima sakyt neturi t.y antras zaidejas uzima keliasdesimt kartu mazesne rinkos dali. Ir veiksmai ziauriai teisingi - geriausios vietos+ pasaulio lyderiaujantys zenklai. PS Perveneckas dar niekad nesusimove t.y pazadus vykdo su kaupu
2007 04 06 11:09     #9821
Sutinku pilnai su ER
2007 04 06 19:57     #9829
Kas dėl parduotuvių skaičiaus, tai Aprangos grupė valdo velniškai platų asortimentą prekinių ženklų, jei atsidaro koks supermarketas tai nereiškia, kad ten atsidarys dar viena milžiniška "Apranga" parduotuvė, ne, visiškai ne, APG valdo tokius garsius ženklus kaip: Zara, GF, ir dar gal kelis ar keliolika, taigi jei jie skelbia, kad atidaro dar 9 parduotuves, reiškia jie atidaro dar 9 atskiras parduotuves su skirtingais prekiniais ženklais, kurie tenkina vis kitą pirkėjų ratą: nuo pigesnių iki prabangių rūbų. Kol kas APG vykdoma politika, manyčiau, yra teisinga: jie siekia didindami parduotuvių tinklą užgniaužti bet kokią būsimą konkurenciją ir kiap kažkas minėjo, kol kiti prekybininkai dar vystymosi stadijoje, APG jau faktiškai užsiima visą teritoriją, kad kitiems nebeliktu net kur ir prekiauti, o paskui tikėtina, bent jau manau, kad logiškai pamastę APG vadovai nuspręs, kad reikia plėstis į Centrinę Euoropą. Taigi mano nuomone šita plėtra yra ne tik pateisinama, bet ko gero turi potencialo, kad užsibrėžti tikslai gali būti ir viršyti.
2007 04 06 20:00     #9830
Šiaip kaip tik dabar atlikinėju APG išsamią FA, kurią ketinu patalpinti savo dienoraštyje, todėl reiks įdėmiau paanalizuoti plėtrą ir padaryti išvadas, koks plėtros potencialas.
Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2024 UAB All Media Digital