Kipra | Žinutės
Rinkinys, be abejo,platus,dėl kai kurių autorių proporcijų galima
ginčytis (kodėl tiek neproporcingai daug Vizgirdos,
Eidukevičiaus,kai kurių kitų, kai tuo tarpu kitų - vos po pora?),
bet tai - detalės. Aš asmeniškai labai džiaugiuosi prieškarine
Vilniaus meno mokykla, kurios atstovų nebuvo galima praktiškai
niekur pažiūrėti (Ruščicas, Slendzinskis, Bohušas-Sestčencevičius,
Jamontas, Drėma, Kairiūkštis...). Pasigedau kai kurių autorių, bet
tikiuosi, kad jie atsiras atnaujintame ekspozicijos variante po
Naujųjų.
Nacionalinė dailės galerija atidaryta. Išskirtinis įvykis, iš
tiesų, padėsiantis daugeliui meno mylėtojų sudėlioti taškus ant "i"
:)
Neskubinkim įvykių ir neužbėkim jiems už akių. Jeigu Solomonas
tikras menininkas - o aš tikiu, kad jis toks ir yra, - tai jis
praeis visą kelią, nuo infantilios priklausomybės per
intelektualumą iki (galbut?) dvasingumo. Yra periodas žaisti su
spalvom, jas rėkdinti, ir ateina periodas leisti joms
intelektualiai prabilti, tai išplaukia viena iš kito, ir jei to
nėra - tai leiskim jam, kaip dailininkui, bręsti. Tiksliau,
kristalizuotis.
Griežtai Tu čia, Snobe... Kaip ant kilimėlio Gurmaną kvieti
:dozingoff
Kiek pamenu, Gurmanas deklaravo simpatijas abstrakcionizmui, tad
natūralu, kad Teitelbaumo kūryba jam atrodo tolimesnė. Kiekvienam
savo.
Nieko naujo [...]Bet žingsnių tolyn nematyti
Nemanau, kad tapyba yra ta sfera, kurioje įmanomas progresas,
"žingsniai į priekį"...
Pastelės autentiškesnės, gaivališkesnės už aliejus, IMHO.
Teitelbaumas Maldžio galerijoje - vertas dėmesio.
Labai gera. Tik lietuviško peizažo tradicija atvaizduota kuklokai,
galima susidaryti įspūdį, kad europinis peizažas aukštesnis lygio
prasme visa galva. Galbūt išties taip ir yra, bet muziejų fonduose
pasirausus ir lietuviškoje tradicijoje galima surasti tikrų
perlų.
Kad taip sektų ir analogiškos portreto, natiurmorto parodos :)
Bet, kaip visuomet, yra ir antra medalio pusė: kol pastarąjį
dešimtmetį visi (didžioji dauguma) buvo pasinešę į paties
aktualiausio meno ir jaunųjų menininkų medžioklę, senosios dailės
segmente kainos buvo stabilios ir bemaž nekilo, o senąją grafiką,
XVIII a. piešinius ir akvareles buvo galima supirkinėti suvis
pigiai. Šis segmentas burbulo efekto nepatyrė, o stabiliai
investavusieji į jį dabar be problemų atsiimtų gražą, sumanę tai
padaryti.
Labas vakaras. Tikiuosi, kad čia e-terpė ir foruminio bendravimo
specifika trukdo išgirsti, ką kalbam. Juk negi ir vėl - banali
visuotinio nesusikalbėjimo krizė?
Kisarauskas jėga, aš juk to nekvestionavau :wink
Kalbėjau apie burbulus. Kad jie yra ir meno rinkoje, ne tik NT.
Procesai, vykstantys pasaulinėje meno rinkoje dabar, yra, galima
sakyti, beprecedentiniai, neturintys analogų - būtent burbulų
konstravimo ir dekonstravimo prasme.
|