Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume.
Prisijungti.
|
|
Parašė: 2006-03-10 17:09:25
Klausimas ne visai i tema :wink
Gal kas zino, ar Lietuvoje istatymai leidzia suzinoti imoniu,
nesilistinguojanciu birzoje, finansinius rezultatus?
Teko girdeti, kad kitose salyse galima uzsisakyti bet kokios imones
fin.ataskaita.
Thanx
|
|
Parašė: 2006-03-10 18:20:40
Čia:
http://www.vpk.lt/lt/index.php?fuseaction=registry.browse
Yra dar kažkur, kažkas rado dar vieną tinklapį, bet šio pakanka.
UAB'ų tai nesitikėk gauti.
Nojaus laivą pastatė mėgėjas, O Titaniką - profesionalas...
|
|
Parašė: 2006-03-10 18:39:19
Nojau,
Galima gauti bet kokios imones FA . Tereikia nueiti i RC,
susimoketi uz viena lapa 2 litus ir bet kokios imones FA gauni.
Zinoma negausi, jei FA nebuvo pateikta RC (Registrų centrui).
Viena iš papildomų sąlygų be sumokėtų litų, tai reikės pasirašyti,
kad informacija toliau niekur nenutekės kitiems asmenims.
Ir istatymai leidzia, tik labai tingiu ieskoti teisės aktą, kuriame
rašo apie registru centro veikla. Jei reikės - surasiu.
|
|
Parašė: 2006-03-10 18:49:16
http://www3.lrs.lt/cgi-bin/preps2?Condition1=236588&Condition2=
Už juridinio asmens, filialo ar atstovybės
dokumentų kopijos vieno lapo su žyma
„Kopija tikra“ išdavimą**– 3
litai.
Už juridinio asmens, filialo ar atstovybės dokumentų kopijos vieno
lapo be žymos „Kopija tikra“ išdavimą**– 2
litai.
http://www3.lrs.lt/cgi-bin/getfmt?C1=w&C2=250788
X. REGISTRO DOKUMENTŲ, DUOMENŲ IR INFORMACIJOS
NAUDOJIMAS
156. Registro dokumentų kopijos, duomenys ir
informacija teikiami atlygintinai, išskyrus teisės
aktų numatytus atvejus. Vykdant šių Nuostatų 8.1 ir 74.1 punktuose
nurodytas funkcijas, Registro duomenys, dokumentai ir informacija
Teisingumo ministerijai teikiami neatlygintinai.
Punkto pakeitimai:
Nr. 824, 2004-06-29, Žin., 2004, Nr. 104-3841 (2004-07-03)
157. Dokumentų ir pavienių dokumentų lapų kopijos, duomenys ir
informacija gali būti teikiami telekomunikacijų galiniais
įrenginiais, jeigu užtikrinta teksto apsauga ir galima
identifikuoti registro tvarkytojo parašą.
158. Juridinių asmenų registravimo duomenys, dokumentų kopijos ir
informacija teikiami šiais būdais:
158.1. Išduodamas Registro išrašas apie juridinį asmenį, filialą ar
atstovybę popieriuje su žyma „išrašas tikras“, išskyrus tuos
atvejus, kai asmuo prašyme atsisako tokios žymos. Gali būti
išduodamas ir skaitmeninės formos Registro išrašas su žyma „išrašas
tikras“, jeigu asmuo aiškiai prašo tokios žymos.
158.2. Pateikiamos juridinio asmens dokumentų byloje esančių
dokumentų kopijos su žyma „kopija tikra“, išskyrus tuos atvejus,
kai asmuo prašyme atsisako tokios žymos. Gali būti išduodamos ir
skaitmeninės formos dokumentų kopijos su žyma „kopija tikra“, jeigu
asmuo aiškiai prašo tokios žymos.
158.3. Pagal gavėjo pateiktą prašymą išduodami specialiomis
aplikacijomis suformuoti Registro duomenų ar informacijos
išrašai.
158.4. Atliekami vienkartiniai duomenų ar informacijos
apibendrinimai, analizė ar įvairūs statistiniai skaičiavimai pagal
gavėjo prašymą.
158.5. Registro duomenys ar informacija teikiami pagal Registro
tvarkytojo sutartis su gavėju. Vadovaujančioji Registro tvarkymo
įstaiga įgaliojimus Registro tvarkytojui sudaryti sutartis su
gavėju ir jų sudarymo tvarką nustato Registro tvarkymo
taisyklėse.
159. Nesant sutarties, kiekvienas asmuo, nurodęs Registro
tvarkytojui juridinio asmens kodą ar juridinio asmens pavadinimą,
turi teisę nedelsiant nemokamai gauti žodžiu ir internetu duomenis
apie juridinio asmens pavadinimą, kodą, teisinę formą, buveinę
(adresą), teisinį statusą, apribotą juridinio asmens veiklą ir
išregistravimo datą.
160. Registro tvarkytojo ir duomenų gavėjo sutartyje
nustatomos duomenų gavėjo teisės ir atsakomybė, duomenų ir
informacijos naudojimo tikslas, sąlygos ir tvarka.
161. Duomenys ir informacija valstybės registrų (kadastrų,
klasifikatorių) tvarkytojams ir informacinių sistemų valdytojams
teikiami, jeigu jų teikimas numatytas teisės aktų nustatyta tvarka
patvirtintuose registrų (kadastrų, klasifikatorių) ar informacinių
sistemų nuostatuose, kuriuose reglamentuota gaunamų duomenų ar
informacijos apimtis ir naudojimas.
162. Duomenų gavėjai neturi teisės naudoti gautų duomenų ar
informacijos kitam tikslui negu nustatyta juos perduodant, taip pat
perduoti tretiesiems asmenims pakeistų ar patikslintų duomenų ar
informacijos, jeigu įstatymai nenustato kitaip.Punkto
pakeitimai:
Nr. 185, 2005-02-17, Žin., 2005, Nr. 25-803 (2005-02-22)
|
|
Parašė: 2006-03-10 18:57:48
OK, vansi, galima. Puiku
Nojaus laivą pastatė mėgėjas, O Titaniką - profesionalas...
|
|
Parašė: 2006-03-15 11:23:56
Nežinau ar rašau į tą forumą, bet norėčiau paklausti gal kas turite
OMXV listinguojamų įmonių bent pastarųjų 4 metų (iki 2006 01 01)
finansinius koeficientus - P/B, D/E, EBIT, EBITDA, P/E ir
mėnesinius listinguojamų įmonių pardavimus? Pageidaujama
elektronine forma ir išskyrus "Finasta" šaltinį. Atlyginimas pagal
susitarimą
|
|
Parašė: 2006-03-15 11:38:44
dar nėra 2005 metų audituotų rezultatų, tik 2005 3Q, kuriuos
daugelis bendrovių skelbė ikimokestinius, tai "normalių"
koeficientų kaip ir nėra dar.
EBIT ir EBITDA nėra koeficientas, gali rasti ataskaitose be
vargo.
Parašyk privat, kiek žadi mokėti...
Nojaus laivą pastatė mėgėjas, O Titaniką - profesionalas...
|
|
Parašė: 2006-03-18 11:43:10
Finastos arba JT apžvalgoje, apie kovo 10d. buvo pateiktas toks
variantas:
Vidutinis bendras Vilniaus biržos P/E apie 21
Atmetus energetines bendroves apie 17
Nejaugi vis dar per aukštas ?...  atisfied
Nebijok daryti to, ko nemoki. Titaniką sukure professionalai, o Nojus buvo tik megėjas.
|
|
Parašė: 2006-03-18 12:08:28
Sveiki,
Norėčiau ekspertų paklausti, kas tiksliai įtakoja Pelno
Mokesčio didį.
Kaip pavyzdį pagal PTR ataskaitą:
2003 metais pelno mokestis sudarė 32,75 %
o 2004 – 62 %.
PELNAS PRIEŠ
APMOKESTINIMĄ:......3,811,329(04m).....457,640(03m)
PELNO MOKESTIS
:..........................1,248,388(04m).....286,523(03m)
PELNAS PRIEŠ MAŽUMOS
DALĮ:........2,562,941(04m).....171,117(03m)
MAŽUMOS DALIS:...............................-53,817
(04m).....-26,162(03m)
GRYNASIS PELNAS (NUOSTOLIAI):...2,616,758
(04m).....197,279(03m)
Ir dar, kas šiuo atveju yra mažumos dalys, ir kaip
jinai didina grynąjį pelną.
Iš anksto labai dėkoju už kompetetingą pagalbą.
Nebijok daryti to, ko nemoki. Titaniką sukure professionalai, o Nojus buvo tik megėjas.
|
|
Parašė: 2006-03-18 14:13:08
Sveiki,
Norėčiau ekspertų paklausti, kas tiksliai įtakoja Pelno
Mokesčio didį.
Kaip pavyzdį pagal PTR ataskaitą:
2003 metais pelno mokestis sudarė 32,75 %
o 2004 – 62 %.
Nesu ekspertas  bet neseniai buvo neblogas straipsnelis tokiems
kaip as Verslo Ziniose. Vat pora istrauku is jo:
"Visų pirma dera žinoti, jog pelnas prieš apmokestinimą,
apskaičiuotas pelno (nuostolių) ataskaitoje, nesutampa su
apmokestinamuoju pelnu. Valstybė apmokestina ne tą veiklos
rezultatą, kuris apskaičiuotas remiantis tikra ir teisinga
informacija. Finansinėje apskaitoje nustatytą finansinių metų pelną
prieš apmokestinimą reikia koreguoti taikant Pelno mokesčio
apskaičiavimo taisykles, norint apskaičiuoti apmokestinamąjį pelną.
Daugelis mano, kad pelno mokesčio dydį pirmiausia lemia pelno
mokesčio tarifas, tačiau jam ne mažesnę reikšmę turi tai, kas
priskiriama prie apmokestinamųjų pajamų ir leidžiamų
atskaitymų.
Todėl įmonei reikia vesti dvi oficialias apskaitas: finansinę ir
apskaitą, skirtą mokesčiams apskaičiuoti...
...Kuo skiriasi apskaitos informacija, pateikiama verslui ir
naudojama apskaičiuojant mokesčius? Šios dvi informacijos rūšys
skiriasi savo turiniu. Apskaitos informacija, pateikiama verslui,
turi atspindėti tikrąją įmonės finansinę padėtį, realius jos
veiklos rezultatus – grynąjį ataskaitinių metų pelną ar nuostolius.
Remiantis šia informacija vertinama verslo sėkmė. Vaizdžiai tariant
– finansinės ataskaitos yra įmonės veiklos fotografija finansinių
metų pabaigoje.
Informacija, skirta mokesčiams apskaičiuoti, yra renkama pagal
apmokestinimo taisykles, kurios dažniausiai nesutampa su
buhalterinės apskaitos logika. Apskaitos informacija, skirta
mokesčiams apskaičiuoti, atspindi valstybės interesą – gausinti
biudžeto pajamas ir daryti įtaką ekonomikos procesams."
|
|
Parašė: 2006-03-19 10:28:39
Papildant tai, kas parasyta Skeptiko:
1. sudaroma pelno/nuostolio ataskaita iki eilutes "pelnas pries
apmokestinima"
2. tada mokestiniais tikslais pildoma pelno mokescio deklaracija,
kur is pajamu minusuojamos tik tos islaidos, kurios pripazistamos
mazinanciomis apmokestinamasias pajamas (ten atskiros taisykles).
Del skaciavimo ypatumu pelnas, nuo kurio skaiciuojamas ir sumokamas
pelno mokestis paprastai yra didesnis.
3.pelno mokescio deklaracijoje suskaiciuota pelno mokescio suma
irasoma i "pelno mokescio" eilute pelno/nuostolio
ataskaitoje.
tai ir yra priezastis, kodel pelno mokestis pelno/nuostolio
ataskaitoje sudaro daugiau nei 15%.
o mazumos dalis:
Mažumos dalis – dukterinės įmonės akcininkams,
kurie nėra nei patronuojanti įmonė, nei kita tai grupei
priklausanti dukterinė įmonė, tenkanti dukterinės įmonės nuosavo
kapitalo ar ataskaitinio laikotarpio pelno (nuostolių) dalis.
Dukterinė įmonė – įmonė, kurią kontroliuoja kita
įmonė.
Patronuojanti įmonė – įmonė, kuri turi vieną ar daugiau
dukterinių įmonių.
|
|
Parašė: 2023-07-10 11:55:08
Dėkui. Šiaip įdomu, elektromechanikoje panašūs principai galioja.
|
Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume.
Prisijungti.
Prekybos statistika realiu laiku |
|