Teko su tuo susidurti, todel nuomone trumpai:
Pliusas - jokio realaus turto, t.y. jokios kupros, nepavyko - susivyniojai ir viso gero.
Minusas - labai sunki pradzia, didele konkurencija, naujoku nepasitiki nei kroviniu davejai, nei vezejai, todel pradziai reikia tureti pazistamu kroviniu daveju, kurie tavim pasitiketu ir daug apyvartiniu babkiu, kad galetum moketi samdomam vezejui per mazesni laika, negu rinkoje esantys konkurentai, reiskia kisi savo babkes, kol jos gris krovinio davejo. Ir cia iskyla didziausia rizika, kad busi isdurtas tiek vezejo, kuri gali sugadinti/ apgadinti ar net pavogti krovini (nuostolius atlygini tu), tiek krovinio davejo, kuris gali buti kita ekspedicine firma, kuri pasiims babkes, tu liksi su nosimi, nors vezejui turesi sumoketi uz reisa.
Pradziai reikalinga suma gali paskaiciuot taip, kad tu, bent pradzioje, vezejui moki per savaite po pristatymo, o tau sumoka po 2 menesiu, taigi jei pvz. kasdien suekspedijuotum 1 reisa Siauliai - Vilnius vidutine kaina 600Lt/reisas tu turi 6 savaiciu, t.y. 30 darbo dienu, t.y. 18000 lt pinigu isejima pries jiems pradedant sugrizti (cia neiskaiciuota jokios kitos imones islaikymo sanaudos) ir tai su salyga, kad krovino davejai sumokes laiku...
Taigi, mano nuomone tokiai imonei butinos salygos - pazistami, kurie gali duoti kroviniu, kruva apyvartiniu lesu, maximaliai surinkta info apie patikimus/ nepatikimus vezejus/ kitus ekspeditorius.
Ir dar - vietineje rinkoje pelningumas sudaro 0 - 15 proc., taigi lengva paskaiciuoti kokia reikia daryti apyvarta, kad bent eitum "pa nuliam". Mano nuomone siai dienai tai nepasiekiamas tikslas.
Anyway, sekmes.
Even a dead cat will bounce if dropped from high enough!
Bulls make money; Bears make money; but Pigs get Slaughtered.