Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume.
Prisijungti.
|
|
Parašė: 2009-06-17 14:23:30
Sakiau, kad mane Amway mažiausiai domina. Tai mano žmonos
kompanija, kuri susigundė dėl produktų-švaros prekių.
o šiaip pasitikslinau 30 litų autobusas iš Kauno ir 50 Zl
seminaras. Tikrai nesakau, kad daug, žinant gerų lektorių
kainas.
Aš asmeniškai gaunu apmokymus iš Amerikos ir Šveicarijo, Rusijos,
sėdėdamas namie prie interneto per konferencines programas ir nieko
nekainuoja. todėl Amway manęs tikrai nedomina, nors greičiausiai
važiuosiu prasiblaškyti.
nežinau ar galima čia duoti savo tinklapį bet dabar kaip tik ruošiu
www.seimosverslas.lt
P.s. O Amway šiais laikais užsiimti yra tas pats kas suarkliu
važiuoti į darbą
|
|
Parašė: 2009-06-17 14:41:17
Kažkada teko matyt Vision viršūnėlių susirinkimą Vilone. Tai pagal
atributiką (mašinos, kostiumai, mažulės, kiti aksesuarai) sakyčiau,
kad vat pas juos beveik visi tie pinigai "išdalinti tinklui" ir
nusėda.
|
|
Parašė: 2009-06-17 15:16:48
sveiki, norėčiau grįžt prie temos
Tinklinis Marketingas parduodant investicinius produktus
kuo skiriasi, nuo bankų siūlomų produktų
kur dažniausiai investuojami pinigai
|
|
Parašė: 2009-06-17 16:30:35
Patys investiciniai produktai turbūt nekažkuo ir skiriasi, tas pats
su Amway ar kitų kompanijų produktais. Dantų pasta ir yra dantų
pasta, skiriasi tik brandas. Čia tas pats, kas klausti kuo skiriasi
alus pardavinėjant tinkliniu marketingu.
Tinklinis marketingas tiesiog viena iš pardavimo konsepcijų. Jei
dar labiau moksliškai tai yra išskiriamos šios marketingo/verslo
orientacijos: gamybos, prekės, pardavimo, marketingo,
socialinė-etninė. bent jau mane taip mokino.
Pardavimo koncepcijos pagrindinė mintis yra ta, kad konkurentus
galima pralenkti sugebėjimu parduoti prekes. Šios orientacijos
įmonės aktyviai naudoja ne tik įvairias psichologinio poveikio
priemones pardavėjams tiesiogiai bendraujant su pirkėjais, bet ir
visas įmanomas reklamos bei pardavimo skatinimo rūšis (dovanas,
kuponus, loterijas ir t.t.)...
Na čia ir visa esmė, menas įtikinti žmogų, kad produktas apie, kurį
jis pirmą kartą girdi yra jam reikalingas.
Tik va bėda, kad tokios kompanijos mažiausiai dėmesio skiria prekės
kokybei ir tobulinimui. Berods Amway dantų pasta, kaip gaminama
pagal 70ųjų technologiją, taip niekas ir nesiruošia nieko keist.
Juk nesvarbu ar prekė iš tikro kokybiška ar ne, svarbu įtikinti,
kad ji tokia yra.
Na ir dar, čia visi jau lygino sudėtis, nustatinėjo kiek ten
skiriasi nuo fairių ir colgate'ų. Ir aš garantuoju, kad bet kuriam
MLM produktui surasčiau 10 geresnių, sveikesnių, gal net pigesnių.
Na bet kas iš to?
Jei jum rūpėtų sveikata ir kokybė, pirktumėt pripažintus ir
kokybiškus daiktus. Bet kadangi esat vedini pinigų užsidirbimo
iliuzijos, perkat abejotinos kokybės, highly overpriced daiktus.
Niekas kitas, o MLM dalyviai ir krauna turtus viršui. Tačiau taip
ir turi būti. Koks procentas žmonių yra tiesiog vartotojai, o ne
sistemos dalyviai? 5%? 10%?
na negi ne taip?
|
|
Parašė: 2009-06-17 17:03:59
LIETUVOS RESPUBLIKOS NESĄŽININGOS KOMERCINĖS VEIKLOS VARTOTOJAMS
DRAUDIMO ĮSTATYMAS
7 straipsnis. Klaidinanti komercinė veikla, kurios nereikia
įrodinėti
22) piramidinės prekių platinimo sistemos sukūrimas, kai vartotojui
suteikiama galimybė gauti atlygį pirmiausia už kitų vartotojų
įtraukimą į tą sistemą, o ne už produktų pardavimą ar naudojimą,
taip pat šios sistemos naudojimas ar reklamavimas;
hmmm.... Nepradėkit tik šūkaut, kad nieks jums nemoka už naujų
narių pritraukimą... Juk jūs pritraukiat naujus narius tikėdamiesi
didesnio atlygio...
|
|
Parašė: 2009-06-17 18:53:53
TO GINCIUS
Dėkui už išsakyta nuomonę...
tik norėčiau sužinoti ar pačiam teko dalyvaut tinkliniam
marketingia
ir tikėjausi atsakymo į klausimus
|
|
Parašė: 2009-06-17 20:27:07
Na dalyvauti neteko Nors keletą metų atgal užsirašiau kaip AVON
konsultantas. Na sesei 18 nebuvo, tai pagelbėjau
Na o šiaip ne, nors visai norėčiau nueiti į seminarus, jei
nemokami, tačiau mane ne prekės domina, o smegenų plovimo
technologijos... Vis šen bei ten pritaikyt galima.
Dėl atsakymų... Tai kad klausimas nekonkretus. Kuo skiriasi
braškiniai ledai nuo avietinių? Na vienuose avietės, kituose -
braškės.
Nugi paimi prospektus, palygini ir pamatai O jei jau fondo
veiklos rezultatų ir info rast neišeina, tai toks ten ir
fondas...
Pala, ar čia klausimas apie pardavimo procesą buvo? Na tai imi
telefonų knygą, skambini visiem nuo a raidės ir sakai: "ar
žinojote, kad atsisakę 1 puodelio kavos per dieną, ir tuos pinigus
investavę, po kelių metų turėsite sukaupę pakankamai, kad
nebereikėtų dirbti... o jei dar ir draugam pasiūlysit, galėsit į
mėnulį nuskrist už sukauptus pinigus.
Viskas ko reikia iki finansinės laisvės - tėra 3lt per dieną....
|
|
Parašė: 2009-06-18 12:55:47
Tinkliniame marketinge galima pardavinėti, bet tai pasmerkta
žlugimui. Tai didžiausia klaida kurią daro pradedantieji. Netgi
tie, kurie pradėjo nuo pardavinėjimo ir išliko, vėliau metė tą
reikalą ir ieškojo vartotojų verslininkų. Daugelis nežino
didžiosios tinklinio marketingo paslapties.
Klausimas. Ar sunku į mėnesį surasti vieną žmogų ir jį teisingai
motyvuoti (paruošti). Nesunku. Tuomet skaičiuokim: antrą mėnesį du
žmonės ruošia po vieną, keturi ...kiekvienas po vieną ir t.t.
Pasiskaičiuokit ir 12 mėnesyje šis skaičius išaugs iki 4096.
Trečdalis palieka tinklinį marketingą jau pirmais metais. Lieka
kiek daugiau nei tūkstantis. O tikrai dirba tik dešimtadalis.
Tiesa Amerikoj aukštosios mokyklos ruošia marketologus bakalaurus.
Lietuvoj, mano žiniomis tik Kauno technologijos universitetas turi
pusės metų kursą. Ar galit įsivaizduoti koks žinių bagažas yra pas
baigusius mokslus ir koks požiūris. Mes visi (savęs neišskiriu)
esame diletantai.
Aš domiuosi tinkliniu marketingu ne todėl, kad labai mylėčiau, bet
nematau kitos alternatyvos.
Ir dar. Daugelis tų pačių Amerikiečių tinkliniame marketinge mato
vienintelę perspektyvą turėti aprūpintą senatvę.
1946-1964 metais gimstamumas smarkiai išaugo. Amerikonai šią kartą
vadina Baby-Bum. Demografinis sprogimas. Visam pasauly šiuo
laikotarpiu gimė apie 1 milijardą žmonių. Kiek jiem dabar? Išeina į
pensiją. O kas juos išlaikys jei ši karta pergyveno seksualinę
revoliuciją ir vaikus užmiršo gimdyti? Kai jie buvo darbingi,
pensijinio amžiaus gyventojų buvo ženkliai mažiau. Sekanti karta
jau ženkliai mažesnė. Taigi, krizė tik prasideda.
Kaip civilizuotas pasaulis sprendžia šią problemą? Kai ši karta
gimė laimėjo tos firmos, kurios orientavosi į kūdikių maistą. Tuo
metu iškilo visa eilė firmų, kurios užsiėmė kūdikių maistu ir
kitais reikalingais dalykais. O kuo rūpinasi ši karta dabar?
Sveikata. Todėl dabar kyla Wellness industrija, ir tinklinis
marketingas, kaip vienas iš šios industrijos plėtimo elementų,
garantuojantis ir pensijinį aprūpinimą. Kita vertus, veikla per
internetą garantuoja darbą namuose ir nereikia važinėti. Amerikos
vyriausybė tai skatina. Mes miegame.
Ne feiri ir ne Loc-e esmė. Yra giluminiai dalykai ir protingas
pasaulis tai supranta. Ir norit to ar ne, o pagrindinė
specializacija 21 amžiuje bus marketologija taip kaip pagrindinis
20 amžiaus veikėjas buvo proletariatas- gamybininkas, o iki to,
valstietis –žemdirbys.
Šiandien žemės ūkio našumas yra aukštas ir užimtų gyventojų
skaičius tesudaro kelis procentus, gamybos našumas taip pat aukštas
ir tereikia 10-20 procentų darbingų žmonių. Kas lieka?
Aptarnavimas, medicina, pedagogika, valdininkija....O ką kitiem
veikti? O ką daryti su pensininkais?
Kada mūsų valdžia tai supras? Kokia partija tai supras? Ta kuri
supras ta ir iškils. Kalbėjau ne su vienu seimūnu (nevardysiu su
kuriais) ....gaminti....gaminti. O kai paklausiu...o ką
gaminti...ko trūksta... nežino tik žino, kad reikia gaminti. Zuokas
kažkur spaudoje kalbėjo, kad reikia gaminti lietuviškus dantų
šepetukus ir t.t. Marazmai.
Yra ir kita problema. Kas suinteresuotas, kad nepirktų Loc-o, o
pirktų feiri? Kas suinteresuotas, kad būtų paprasta prekyba, o ne
tinklinė? Kiek pas mus užsakomųjų straipsnių šia tema?
Taigi, klausimas atviras. Ką mes veiksime 21 amžiuje, kuo
užsiimsime, kas išlaikys pensininkus?
|
|
Parašė: 2009-06-18 13:03:00
Yra ir kita problema. Kas suinteresuotas, kad nepirktų Loc-o, o
pirktų feiri?
Pirkėjas renkasi. Pirkti iš MLM yra durnizmas, nes dėl labai ilgos
platinimo grandinės kainos yra nenormaliai išpūstos. Aš asmeniškai
niekada neperku iš MLM, nes tokių antkainių, kokie yra MLM, turbūt
nėra niekur kitur. Pigiausiai yra pirkti iš gamintojų. Kai kurie
gamintojai jau visiškai atsisako platintojų ir produktus platina
tiesiogiai - internetu. Kainos tokiu atveju būna stulbinančiai
žemos.
Manau MLM pagrindinis priešas - internetas, dėl galimybės lyginti
kainas, bei dėl didelės informacijos sklaidos. Kuo žmonės daugiau
žinos,tuo mažiau jiems kils nors pirkti iš MLM.
Taip, tiesa, dar niekas nemirė nuo sunkaus darbo, bet aš manau- kam rizikuoti?
~Ronald Reagan
|
|
Parašė: 2009-06-18 13:07:51
Patys investiciniai produktai turbūt nekažkuo ir skiriasi, tas pats
su Amway ar kitų kompanijų produktais. Dantų pasta ir yra dantų
pasta, skiriasi tik brandas.
Skiriasi. MLM pardavinėjama dantų pasta dažniausiai būna gaminama
pagal pasenusias technologijas.
Kai baigiasi didelių kompanijų sukurtų patentų galiojimas, juos ima
MLM'ui gaminančios kompanijos ir pagal jas pagamina produktą. tada
tas š.. suvyniojimas į gražų marketinginį popieriuką, užkeliama
kaina ir parduodama nieko nesuprantančiam individui.
Buvo kažkur tyrimas, kad Amway pardavinėjama pasta buvo
reklamuojama kaip "tai vienintele pasta, gaminama pagal xxxxx
technologiją". Ir tai buvo tiesa, nes ta technologija sukurta 1974
metais ir kitos kompanijos jau seniai jos nebenaudojo
Taip, tiesa, dar niekas nemirė nuo sunkaus darbo, bet aš manau- kam rizikuoti?
~Ronald Reagan
|
|
Parašė: 2009-06-18 13:19:38
Dar kartą kartoju, kad MLM jau seniai (maždaug 10 metų ) perėjo į
internetą. Ir liko tik tokios kaip Amway ir dar kai kurios.
Užmirškit tą Amway. Tai klasikinė 20 amžiaus MLM kompanija. Dabar
jau yra MLM-2. bet tai nėra tikslus jos pavadinimas taip rusai
praminė tinklinį internetinį marketingą.
O sukčiavimo, apgaudinėjimo yra visur, tame tarpe ir MLM. Bet tai
nėra taisyklė, kad tik kai baigiasi ir t.t.
Neišsilaikytų tokios kompanijos metų metais. Tos, kurios sukčiauja
ilgai negyvena.
Bet kas atsakys į mano iškeltus klausimus. Kas atsakys apie
užimtumą?
|
|
Parašė: 2009-06-18 13:27:16
Tai klasikinė 20 amžiaus MLM kompanija. Dabar jau yra MLM-2. bet
tai nėra tikslus jos pavadinimas taip rusai praminė tinklinį
internetinį marketingą.
Na , tai paaiškink, kaip veikia tas MLM 2.0 . Kaip gi statomos tos
piramidės internete.
Čia kkas panašaus kaip gauti pasitikėjimą supermamų forume ir tada
jums įbrukti kokią trečiarūšę prekę?
Taip, tiesa, dar niekas nemirė nuo sunkaus darbo, bet aš manau- kam rizikuoti?
~Ronald Reagan
|
|
Parašė: 2009-06-18 13:49:56
... Taigi, klausimas atviras. Ką mes veiksime 21 amžiuje, kuo
užsiimsime, kas išlaikys pensininkus?
Pats kalbi apie didėjantį pensininkų skaičių, ir kylančias
problemas jiems išlaikyt, bet vienintelis pasiūlymas - kiekvienas
kapstykitės kaip norit. T.y. jau dabar, būdami 20-30 metų užsimkit
MLM, kad senatvėje galėtumėt Majamyje gulėt. O ką daryt su esamais
pensininkais? Kas juos išlaikys, jei visi pereis prie MLM ir slėps
pajamas? Sutinku, kad šiuolaikinė Sodros sistema yra kenkėjiška,
bet palikt žmones likimo valiai ir pačiam slėpt mokesčius man
nekyla ranka. Tik jau nesakyk, kad jau viskas ten legalu. Ne su
vienu tuo užsiemančiu kalbėjau, tai jų licenzijos lenkiškos, tai
jie po 10 tūkst. buitinių prekių sau perka ir
patys sunaudoja ir t.t.
Nekeikiu pats to MLM, tai tik vienas iš prekybos būdų, ir kai kam
jis tikrai sėkmingas, tik nereikia jo kaip šventos karvės aukštint
ir kitus to nesuprantančius durneliais vadint.
|
|
Parašė: 2009-06-18 14:38:16
to /dev/null
kas dėl tų technologijų, tai atskira tema, buvo atlikti tyrimai kad
tai marketingo pokštas
coca-cola bandė keisti receptą, bet žmonėms nepatiko
o kas dėl antkainių, tai pačiam gamintojui neapsimoka sandėliuoti
prekes, nes jo tikslas pagaminti daug ir pigiai, pardavėjo parduoti
daug ir greitai...
vyriausybė galėtų ribot, draudiminių finansų judėjimą, dabartinėm
obligacijų palūkanom, galėtu likti Lietuvoje
naujoko nuomonė, su pagarba
|
|
Parašė: 2009-06-18 16:03:41
Kodėl atidaromos įmonės kitose Europos sąjungos šalyse, o ne
Lietuvoje klauskite mūsų valdžios. Taip aš sutikau atsidariusių
įmones Slovakijoje, Čekijoje. Lietuvoje kryžiaus keliai, o ten
mokesčių inspekcija duoda žmogų, kuris viską padeda sutvarkyti per
pusantros dienos ir mokesčiai pirmais metais niekiniai, o tik
vėliau pamažu pakyla. tokias teises (atsidaryti kitoje Europos
Sąjungos šalyje) mes turime. Ar tai blogai. Ne. Sudarys Lietuva
tokias sąlygas atsidarysime ir čia. Pati kalta. kalti ir mes, kad
nereikalaujame iš valdžios. bet patriotai pirmiausias turi būti
tautos išrinktieji. Bet šiuo klausimu galime turėti ir kitokias
nuomones. Žuvis kur giliau, žmogus kur mažiausias pasipriešinimas.
Deja, toks dėsnis
Nieko naujo po šia saule. Amerika ginčus dėl MLM išsprendė
devintame dešimtmetyje, Suomija 1983 metais, Šveicarija taip pat šį
kelią praėjo. Praeis ir Lietuva, ne kur dėsis.
Kaip dirba internetinės tinklinės kompanijos? Padaromas tinklapis
arba pati kompanija duoda savo tinklapį su visomis įmanomomis
priemonėmis: autoatsakikliais, mokamomis skelbimų lentomis,
baneriais (suteikia pati kompanija) ir t.t. Maža to, yra kompanijos
prekiaujančios internetinio tinklinio marketingo priemonėmis MLM
pagrindu. Yra socialiai mokami tinklai specialiai tinklinikam
apsikeisti informacija, yra kompanijos tikrinančios MLM kompanijas
ir siūlančios jose darbą. Kviečiančios marketologus. Ir daugelis
daugelis kitų, kurių dar ir nežinau, nes padėtis keičiasi
valandomis.
Suprantama, išsivysčiusiose šalyse yra institucijos nustatančios
MLM kompanijos patikimumą pagal tam tikrus įstatymiškai nustatytus
kriterijus.
Taip, yra daug kompanijų sukčių, kurios ir lenda į tokias šalis
kaip Lietuva, nes niekuo nerizikuoja. Visa tai yra ir mes
marketoloai tai žinome.
Kas liečia pensininkus. Ne vienas dirba. Yra, net 80 metų moteris,
kuri dirba ir gan sėkmingai ir laimi būtent tuo, kad jai tiek metų,
nes kiekvienas galvoja: jei ji sugeba tai kuo aš
prastesnis....
Ir tai, kad ji sugeba tai bet kuris jaunesnis jaučiasi
nepatogiai.
Kas liečia pirkti ar nepirkti MLM kompanijose. Žurnalistas A.Račas
neperka Maxsimoje. Ir ragina kitus nepirkti...gerai daro, aš nieko
nesakau. Man Maxsima irgi nepatinka ir jei yra galimybė rinktis
neperku joje, bet kartais galimybių nėra..
Pav. Loc-ą perku todėl, kad kai gyvenu sodyboje ir neturiu tekamo
vandens tai gal mažiau rizikuoju prasčiau praplovęs indus. Nes mano
žmona yra jautri ir feiri ją blogai veikia.
Bet kartoju, kuo užsiimti žmonėm kai tradiciniai darbai ženkliai
mažėja. Tai mano pagrindinis argumentas MLM kompanijų naudai.
Būčiau dėkingas jei kas pasakytų kur dabar rasti darbą, ar kokį
verslą iš kurio galėčiau pragyventi. Gal kas žino tik nesako?
Asmeniškai aš alternatyvų masiniai veiklai nematau. Kaip ir minėjau
iki 19 amžiaus pabaigos masinis užimtumas buvo kaime
(žemdirbys-valstietis), 20-ame amžiuje proletariatas gamybininkas,
o kas dabar?
Kas atsakys? Kodėl vengiama atsakyti į šį klausimą?
Aš skaitau, kad MLM, o gal yra kitų nuomonių? Su malonumu
išklausysiu. Suprantama nesakau, kad išvis nėra darbų, tame parpe
ir tradicinių (aš pats statau rąstinius namus), bet masiį užimtumą
kas garantuos ateityje?
|
|
Parašė: 2009-06-18 16:53:03
Pirmiausia, MLM ne panacėja. Kas bus, kai visi taps prekybininkais?
(Čia šiek tiek perdedant).
Užimtumo problema sprendžiama keliais būdais. Reguliuojant kainų ir
uždarbio santykį (deja, netinka dėl demokratijos). Išplėtojant
viešosius darbus. Galima mąstyt iki nukritimo. Esmė yra per greitas
vystymasis, kuris vis spartėja. Viena vertus - gerai, daug
galymybių atsiveria, kitą vertus - užimtumo problema atsirandanti
su gyventojų pertekliumi. Kaip bepažiūrėsi, Europoj per daug
gyventojų pagal esamą išsivystymo lygį ozingoff. Išmirs senoji
karta ir liks daugiau erdvės .
Jei mokslas žengs dar truputėli į priekį, ši problema išsispręs
savaime. Prikimšim žvaigždėlaivius kolonistų ir tegul dirba Žemės
labui
Nesupilk visos grietinės į vieną puodynę - gali tekti valgyti sausus blynus :)
|
|
Parašė: 2009-06-18 16:54:29
Na dėl darbų, tai patarčiau pasidomėti internetiniu marketingu.
Bent jau man ši sfera skamba žymiai patikimiau, ir gali generuoti
tikrai didelius pinigus. Beabejo reikia laaabaaai daug darbo įdėti,
tiek besimokinant, tiek vystant kažkokį projektą. Na ir tai
profesija jau yra. Na Lietuvoj gal nelabai, bet pasauliniu mastu
tai tikrai. Vienintelis reikalavimas gera anglų kalba ir didelis
noras.
O kai žinosi metodus, kaip pritraukti 1.000.000/mėn lankytojų į
savo svetainę, tai ar tai būtų MLM, ar paprastas e-shop'as, ar
affiliate produktai, koks skirtumas iš kur pinigus paimsi. Kad ir
iš to pačio adsense'o ar kokios kitos reklamos...
Na čia norėjau prie teiginio, kad MLM į internetą kraustosi
pasisakyt. Sukurti e-shop'ą bet kas gali, čia pati lengviausia
dalis. Bet matau, kad visiškai neįsivaizduoji kiek kainuoja
pritraukti ir išlaikyti žmones. Tiek darbu, tiek pinigais
matuojant.
O jeigu tos internetinės MLM paremtos, tų pačių žmonių
registravimusi vieni per kitus, tai jokios išliekamosios vertės
nėra. Na čia kai atsiradus tarkim naujai MLM, kažkas forume
užsiregistruoja, tada po juo kitas ir taip eilės tvarka visi forumo
nariai vienas po kitu išsidėsto. Sukuriama 1 didelė piramidė.
Offtopic truputuką, bet visai nebloga knyga yra "4 valandų darbo
savaitė". Ką domina internetas, efektyvus darbo paskirsymas, pigi
indų darbo jėga, paskaityt pasigaudysit idėjų. Turiu audiobook'a
~8val english. Galiu pasidalint.
|
|
Parašė: 2009-06-18 17:12:18
Pirmiausia, MLM ne panacėja. Kas bus, kai visi taps prekybininkais?
(Čia šiek tiek perdedant).
Užimtumo problema sprendžiama keliais būdais. Reguliuojant kainų ir
uždarbio santykį (deja, netinka dėl demokratijos). Išplėtojant
viešosius darbus. Galima mąstyt iki nukritimo. Esmė yra per greitas
vystymasis, kuris vis spartėja. Viena vertus - gerai, daug
galymybių atsiveria, kitą vertus - užimtumo problema atsirandanti
su gyventojų pertekliumi. Kaip bepažiūrėsi, Europoj per daug
gyventojų pagal esamą išsivystymo lygį ozingoff. Išmirs senoji
karta ir liks daugiau erdvės .
Jei mokslas žengs dar truputėli į priekį, ši problema išsispręs
savaime. Prikimšim žvaigždėlaivius kolonistų ir tegul dirba Žemės
labui
Aš nesakau, kad panacėja. Aš klausiu. ir asmeniškai neturiu
alternatyvų. Ir dar kartą sakau, kad kalbu apie masinį užimtumą, o
ne apie atskirus amžinus darbus.
o visa kita kas čia parašyta dabar neveikia.
ir dar kartą sakau, kad MLM tai ne prekyba.
|
|
Parašė: 2009-06-18 17:24:24
to husaras
Dėl masinio užimtumo, tai abejoju, kad nebūtų kaip 1938 su žąsimis
Lietuvoje, bet per mažas kaip dabar su avių augintojais ir gi
negerai. vokiečiai pirktų, bet jiems reikia 10 000 o lietuviai gali
pasiūlyti apie 5000
MLM o tiktu kaip laisvalaikio praleidimo forma..
su pagarba
|
|
Parašė: 2009-06-18 17:32:07
Internetinis marketingas...gerai, bet kiek investicijų reikia
įdėti?
Ar gali tuo užsiimti kiekvienas. Nesakau, kad to nebus. Suprantama
ne, bet ar tai gali daryti kiekvienas neturėdamas nei didelių lėšų
nei patirties. o čia viską duoda. čia kaip frančizė. puikiai
žinote, kad kai kuriais atvejais geriau pirkti frančizę nei kurti
pačiam nuo nulio. Suprantama, nekalbu apie orginalios minties
verslus.
|
Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume.
Prisijungti.
Prekybos statistika realiu laiku |
|