Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.

 

Prekiu Importas Is Kinijos

Priest [LT]
Rašyti privačią žinutę

169 žinutės
( +7 )

ponas Zhaibas,
kazkada man pagrasinote BANU uz "reklama" tai todel ir prasau rasyti man i privata....
p.s. puikiai infomuotas esate, matyt toj pacioj srity darbuojames ;-)
Investuoju // TA nenaudoju
Zhaibas
Rašyti privačią žinutę

417 žinutės
( +42 / -25 )

Priest, negrasinau banu, o tik paprasiau to nedaryti. Dabar tik pritariau tau ir paprasiau jog rasytu visi i private jei nori, o ne viesai su tokiais klausimais. Taip, dirbu toj pacioj srityj
V_S
Rašyti privačią žinutę

3 žinutės

Sveiki, Gal zinote kokie yra papildomi Klaipedos uosto mokesciai (terminalo mokesciai, konteinerio perkrovimo, dokumentacijos, ekspeditoriaus paslaugos ir t.t.)atplaukus konteineriui is Kinijos. Konteineris plukdomas per Kinijos ekspeditoriu FOB salygom. Aciu.
Priest [LT]
Rašyti privačią žinutę

169 žinutės
( +7 )

to V-S
jeigu prekes pirkote FOB salygom, tai patys sudarete sutarti su vezeju/ekspeditoriumi. Tada keista, kad nezinote kiek viskas kainuos.
Tai turejo buti numatyta jusu sutartyje su vezeju/ekspeditoriumi.
Investuoju // TA nenaudoju
V_S
Rašyti privačią žinutę

3 žinutės

Konteineris dar neisplaukes, dar planuose . Tik noriu isiaiskinti kiek man kainuotu, jeigu sugalvociau plugdyti per kincikus. Dar neteko susidurti su kinciku ekspeditoriais. Siulo kainas iki Klaipedos "AL IN" o nuo Klaipedos tarkites su vietiniais ekspeditoriais.
Priest [LT]
Rašyti privačią žinutę

169 žinutės
( +7 )

V_S,
na jeigu kinieciai daro sutarti su vezeju/ekspeditriumi, tai tada perkate ne pagal Incoterms2000 saylgas FOB (labiau tiketina CIF Klaipeda). Noreciau pabrezti, kad tiek pagal FOB tiek pagal CIF salygas rizikos tenka krovinio gavejui nuo krovinio/konteinerio patekimo per laivo borta.
Tai, siulau dar karta pagavoti : sutarti su vezeju daro siuntejas (kinietis), apmoka frachta iki Klaipedos, bet rizika jums - gavejui? Tiesa, CIF salygos numato krovinio draudima (bet tik pagal Institute Cargo Clause C,... tai gi nebutinai Clause A). Be to ju pasakymai ALL IN kaina, tikrai nereiskia kad mokesciai Klaipedoje yra sumoketi ( DTHC, DDF, SEC, etc.. )
Investuoju // TA nenaudoju
V_S
Rašyti privačią žinutę

3 žinutės

Aciu uz info, Zinau kincikais negalima pasitiketi. Ka jie raso tai nereiskia kad viskas taip ir yra. Teko susidurti. Todel kad galeciau viska ivertinti, labiausiai mane ir domina Klaipedos uosto mokesciai( DTHC, DDF, SEC, etc.. ) ir ju ikainiai.
Priest [LT]
Rašyti privačią žinutę

169 žinutės
( +7 )

Tai, kad skirtingu liniju skirtingi ir tarifai... ( EUR100-EUR200 per box)
Cia klausimas kitur : o butent teisingai sudaryti SALES CONTRACT su shipper'iu(tiekeju/pardaveju) t.y. kitaicu... reikia tikrai pradziai issiaiskinti ar jusu tiekejas supranta Incoterms2000 saygas taip pat kaip ir jus, kad po to nebutu nesusipratimu.
Investuoju // TA nenaudoju
bausriuz
Rašyti privačią žinutę

3 žinutės
( +1 )

Sveiki,
Kas galite pakonsultuoti del prekybos salygu su Kinija.
Kaip suprantu, L/C yra akredityvas. Gal kokiu niuansu ir apie ji galit papasakoti?
O kas yra: B/L, T/T, D/P, D/A.
Dekinga, jei apie tai galit kazka daugiau papasakoti.
Ericturc
Rašyti privačią žinutę

3 žinutės

Jus pirma isitikinkite ir pasiskaiciuokit ar tikrai galesit pasiulyti tai ka norite pasiulyti. Vien atgabenimas CIF salygomis i Klp uosta jums kainuos 5500 USD. + vietinis transportavimas, ismuitinimas, deklarantu paslaugos, importo mokesciai. Rizika del gamintojo sutarties salygu nesilaikymo (velavimas, dokumentai ir t.t.), prastovos. Dokumentu tvarkingumas, antraip bus dideliu problemu Lietuvos muitineje (svorio, pakuociu skaiciaus neatitikimas). Prekes is Kinijos tikrinimos gana grieztai. Apmokejimo tiekejai visuomet praso isankstinio - jokiu atidejimu. Arba per banko akredityva, kas yra gana brangu, tokioms pigioms prekems.
Jei tikrai rasite nisha kur galite pasiulyti pigiau nei mazmenininkai patys isivezha, tada tikrai way to go! Bet nepamirskite ju kiekiu..
Is mano patirties, kaip jau kazkas ir minejo, visi didieji mazmenininkai patys uzsisakineja ir turi atstovus Kinijoje.
[/quote
Ericturc
Rašyti privačią žinutę

3 žinutės

Is kur Zhaibas gavo tokia informacija, kad CIF i KLP kainuoja 5500 USD?
Ericturc
Rašyti privačią žinutę

3 žinutės

Labas visiems, prisijungiau cia labai atsitiktinai ir perskaites Jusu visus vienas kitam patarimus nusprandziau, kad daugelis nori buti labai protingais ir siulo vienas kitam nesuprantama kalba paaiskinti kaip reikia atsivesti viena ar kita preke. Kainos kurias cia skaitau kaikurios dvigubos pasakytos kokios yra is tikruju, tai kokia jus cia vienas kitam pagalba siulot???
As turiu imone dar tik treji metai ir vezu is Kinijos akmeni. Transportas CIF iki KLP kainuoja 3250 USD (vasara dar kainavo 2100) is KLP iki Kauno transportas su visais dokumentu tvarkymais ir isvaziavimais pro vartus 1750 LT. Muitas 7%, ar taip cia sunku susiskaiciuoti?
MC
MC
Rašyti privačią žinutę

23 žinutės

Ericturc, greiciausiai kalbi apie 20 pedu konteinerius, 40' pedu 5700 USD (tokia kaina mokejau, uz savaites turi parplaukti, aisku tai buvo pries ju naujuosius metus, t.y. brangiausia sezona).
bandau pataikyt
zydas7
Rašyti privačią žinutę

1 žinutės

Sveiki,turiu patirties prekyboje su Kinija bet visa tai kaliningrade...noreciau ir Lietuvai atvezti neblogu prekiu,palygines kainas pamaciau,kad galiu konkuruoti.Noreciau rasti "kieta"muitines tarpininka kuris sugebetu man ismuitinti prekes.Kaliningrade problemu neturiu bet va Klaipedos uoste jokios patirties..Gal galetumet patarti,aciu.
Furian
Rašyti privačią žinutę

56 žinutės
( +9 / -4 )

Labas, idomia tema radau Mano prekes butu lengvos ir pigios, konteinerio tikrai neuzpildyciau. Kokiu budu butu pigiausia transportuoti? Dar zinau, kad dideli distributoriai yra Maskvoje - ar nebutu ivairiapusiskai geresnis variantas veztis is ten?
Furian
Rašyti privačią žinutę

56 žinutės
( +9 / -4 )

Ir dar, ar yra konkreti vieta, kur butu surasyti VISI imanomi mokesciai? Nepratusi ausis pasimeta tarp jusu sutrumpinimu, ir bandymo atsirinkti kuriam atvejui priklausai.. Noreciau tiksliai suskaiciuoti, kiek kainuotu transportas kiekvienu budu. O gal is viso paprasciausia is Vokietijos veztis, kaip daro visi konkurentai.
newbie
Rašyti privačią žinutę

205 žinutės
( +166 / -54 )

Priest [LT] :
V_S,
na jeigu kinieciai daro sutarti su vezeju/ekspeditriumi, tai tada perkate ne pagal Incoterms2000 saylgas FOB (labiau tiketina CIF Klaipeda). Noreciau pabrezti, kad tiek pagal FOB tiek pagal CIF salygas rizikos tenka krovinio gavejui nuo krovinio/konteinerio patekimo per laivo borta.
Tai, siulau dar karta pagavoti : sutarti su vezeju daro siuntejas (kinietis), apmoka frachta iki Klaipedos, bet rizika jums - gavejui? Tiesa, CIF salygos numato krovinio draudima (bet tik pagal Institute Cargo Clause C,... tai gi nebutinai Clause A). Be to ju pasakymai ALL IN kaina, tikrai nereiskia kad mokesciai Klaipedoje yra sumoketi ( DTHC, DDF, SEC, etc.. )

Priest, ar nenorėtumėte pasitikslint, ką apibrėžia Incoterms-2000? Mano galva, be viso kitko, dar ir vietą, kurioje atsakomybė už prekes pereina pirkėjui. O dėl ekspeditoriaus atsakomybės/neatsakomybės už pervežamą krovinį jau turėjau keletą nedidelių ginčų pasirašinėdamas kontraktus su jūriniais ekspeditoriais-visgi susitarėme. Jums, manau, aktualu -pasidomėkite, kaip atrodo panaši situacija su autotransporto ekspedicija. Galiu tik pasakyti, kad jūrinė ekspedicija atlieka iš esmės tokią pačią paslaugą (tik kitu paviršiumi), taigi ir atsako už pervežamą krovinį nuo jo pakrovimo momento iki kol krovinio po parašu neatidavė paslaugos užsakovui. Ginčytis neverta - turėjau panašų ginčą su vieno iš LT jūrinių ekspeditorių juristu - ir atgavau visas priklausančias kompensacijas. Atmetus netikslią info galima teigti, kiniečių CIF Klaipėda tiek pat saugus,kaip ir mūsiškių, nebent sumokėjote jiems pilną išankstinį už prekes ir frachtą - tada tai jau jūsų problema. Patartina mokėti max. 50/50 po gavimo. Gan plačiai žinomas atvejis, kai kiniečiai įkišo vokiečiams kelis tūkst. tonų prekės už 30 usd vietoje prekės už 1000 usd. Po to galai į vandenį ir ieškok Kinijoj kokio vieno Xin tarp keliolikos mln. tokių pačių
Furian
Rašyti privačią žinutę

56 žinutės
( +9 / -4 )

Pls, ar galit atsakyti - kiek brangesnis gaunasi krovinys, jeigu vezi ne visa konteineri? Ir kokiais kiekiais jie apskritai matuojami?
shvancas
Rašyti privačią žinutę

1 žinutės
( +2 )

Sveiki,
Kas galite pakonsultuoti del prekybos salygu su Kinija.
Kaip suprantu, L/C yra akredityvas. Gal kokiu niuansu ir apie ji galit papasakoti?
O kas yra: B/L, T/T, D/P, D/A.
Dekinga, jei apie tai galit kazka daugiau papasakoti.
Na google rastum pakankamai info apie tai, kas yra akredityvas (L/C) ir pan. Kad ir wikipedia http://lt.wikipedia.org/wiki/Akredityvas. Tavo atveju aktualus turbūt importo akredityvas, kurio procedūra atrodo maždaug taip:
pateiki bankui prašymą, pagal kurį jis parašo akredityvą ir nusiunčia tiekėjo bankui. Akredityve nurodomos visos tau reikiamos sąlygos: tiekėjas, L/C galiojimo laikas, anksčiausia ir vėliausia pakrovimo data, tiekimo sąlygos, reikalingi pateikti dokumentai (detalizuosiu žemiau) ir pan. Aišku, sąlygos turi būti suderintos su tiekėju, kad jam būtų įvykdomos.
Taigi, kai tiekėjo bankas gauna tą akredityvą, perduoda jį tiekėjui. Šis, paruošęs dokus, išsiunčia prekes (greičiausiai jūra) ir perduoda dokus bankui, kuris siunčia taviškiam bankui. Jei dokai atitinka visas akredityvo sąlygas - bankas apmoka jiem ir nurašo nuo tavęs. O tu, gavęs dokus, keliauji į uostą ir atsiemi prekes.

B/L - Bill of Lading - yra jūros transporto dokumentas, vienas iš svarbiausių dokumentų, kadangi tik jį turėdamas gali atsiimti prekes iš uosto.
T/T - telex transfer - nežinau, kas tai tiksliai yra, bet vienas iš būdų pervest pinigus, greičiausiai tarp bankų.
D/P - documents against payment - dokumentų apmokėjimo sąlyga. Bankas tau perduoda dokumentus mainais į apmokėjimą.
D/A - documents against acceptance - t.p. dokų apmokėjimo sąlyga. Šiuo atveju dokai perduodami tada, kai akceptuoji vekselį (tiesiog įvedamas vekselis).

Tai tiek pradžiai
Marijo
Rašyti privačią žinutę

45 žinutės
( +4 / -2 )

Na, galima dar pridėti tai, kad D/P ir D/A - bankų produktai Lietuvoje žinomi kaip dokumentinis (dokumentų) inkaso, o t/t - telegraph transfer - įprastas tarptautinis bankinis pinigų pervedimas - tarptautinis mokėjimo pavedimas.

bausriuz :
Sveiki,
Kas galite pakonsultuoti del prekybos salygu su Kinija.
Kaip suprantu, L/C yra akredityvas. Gal kokiu niuansu ir apie ji galit papasakoti?
O kas yra: B/L, T/T, D/P, D/A.
Dekinga, jei apie tai galit kazka daugiau papasakoti.
Na google rastum pakankamai info apie tai, kas yra akredityvas (L/C) ir pan. Kad ir wikipedia http://lt.wikipedia.org/wiki/Akredityvas. Tavo atveju aktualus turbūt importo akredityvas, kurio procedūra atrodo maždaug taip:
pateiki bankui prašymą, pagal kurį jis parašo akredityvą ir nusiunčia tiekėjo bankui. Akredityve nurodomos visos tau reikiamos sąlygos: tiekėjas, L/C galiojimo laikas, anksčiausia ir vėliausia pakrovimo data, tiekimo sąlygos, reikalingi pateikti dokumentai (detalizuosiu žemiau) ir pan. Aišku, sąlygos turi būti suderintos su tiekėju, kad jam būtų įvykdomos.
Taigi, kai tiekėjo bankas gauna tą akredityvą, perduoda jį tiekėjui. Šis, paruošęs dokus, išsiunčia prekes (greičiausiai jūra) ir perduoda dokus bankui, kuris siunčia taviškiam bankui. Jei dokai atitinka visas akredityvo sąlygas - bankas apmoka jiem ir nurašo nuo tavęs. O tu, gavęs dokus, keliauji į uostą ir atsiemi prekes.

B/L - Bill of Lading - yra jūros transporto dokumentas, vienas iš svarbiausių dokumentų, kadangi tik jį turėdamas gali atsiimti prekes iš uosto.
T/T - telex transfer - nežinau, kas tai tiksliai yra, bet vienas iš būdų pervest pinigus, greičiausiai tarp bankų.
D/P - documents against payment - dokumentų apmokėjimo sąlyga. Bankas tau perduoda dokumentus mainais į apmokėjimą.
D/A - documents against acceptance - t.p. dokų apmokėjimo sąlyga. Šiuo atveju dokai perduodami tada, kai akceptuoji vekselį (tiesiog įvedamas vekselis).

Tai tiek pradžiai

Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.


Techninė analizė

Prekybos statistika realiu laiku

Ekonominis kalendorius

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2024 UAB All Media Digital