Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume.
Prisijungti.
|
|
Parašė: 2008-02-21 09:11:02
ponas Zhaibas,
kazkada man pagrasinote BANU uz "reklama" tai todel ir prasau
rasyti man i privata....
p.s. puikiai infomuotas esate, matyt toj pacioj srity darbuojames
;-)
Investuoju // TA nenaudoju
|
|
Parašė: 2008-02-21 17:49:11
Priest, negrasinau banu, o tik paprasiau to nedaryti. Dabar tik
pritariau tau ir paprasiau jog rasytu visi i private jei nori, o ne
viesai su tokiais klausimais. Taip, dirbu toj pacioj srityj
|
|
Parašė: 2008-03-05 13:19:27
Sveiki, Gal zinote kokie yra papildomi Klaipedos uosto mokesciai
(terminalo mokesciai, konteinerio perkrovimo, dokumentacijos,
ekspeditoriaus paslaugos ir t.t.)atplaukus konteineriui is Kinijos.
Konteineris plukdomas per Kinijos ekspeditoriu FOB salygom. Aciu.
|
|
Parašė: 2008-03-05 13:23:10
to V-S
jeigu prekes pirkote FOB salygom, tai patys sudarete sutarti su
vezeju/ekspeditoriumi. Tada keista, kad nezinote kiek viskas
kainuos.
Tai turejo buti numatyta jusu sutartyje su vezeju/ekspeditoriumi.
Investuoju // TA nenaudoju
|
|
Parašė: 2008-03-05 14:06:46
Konteineris dar neisplaukes, dar planuose . Tik noriu isiaiskinti
kiek man kainuotu, jeigu sugalvociau plugdyti per kincikus. Dar
neteko susidurti su kinciku ekspeditoriais. Siulo kainas iki
Klaipedos "AL IN" o nuo Klaipedos tarkites su vietiniais
ekspeditoriais.
|
|
Parašė: 2008-03-05 14:15:24
V_S,
na jeigu kinieciai daro sutarti su vezeju/ekspeditriumi, tai tada
perkate ne pagal Incoterms2000 saylgas FOB (labiau tiketina CIF
Klaipeda). Noreciau pabrezti, kad tiek pagal FOB tiek pagal CIF
salygas rizikos tenka krovinio gavejui nuo krovinio/konteinerio
patekimo per laivo borta.
Tai, siulau dar karta pagavoti : sutarti su vezeju daro siuntejas
(kinietis), apmoka frachta iki Klaipedos, bet rizika jums -
gavejui? Tiesa, CIF salygos numato krovinio draudima (bet tik pagal
Institute Cargo Clause C,... tai gi nebutinai Clause A). Be to ju
pasakymai ALL IN kaina, tikrai nereiskia kad mokesciai Klaipedoje
yra sumoketi ( DTHC, DDF, SEC, etc.. )
Investuoju // TA nenaudoju
|
|
Parašė: 2008-03-05 14:35:46
Aciu uz info, Zinau kincikais negalima pasitiketi. Ka jie raso tai
nereiskia kad viskas taip ir yra. Teko susidurti. Todel kad
galeciau viska ivertinti, labiausiai mane ir domina Klaipedos uosto
mokesciai( DTHC, DDF, SEC, etc.. ) ir ju ikainiai.
|
|
Parašė: 2008-03-05 14:39:42
Tai, kad skirtingu liniju skirtingi ir tarifai... ( EUR100-EUR200
per box)
Cia klausimas kitur : o butent teisingai sudaryti SALES CONTRACT su
shipper'iu(tiekeju/pardaveju) t.y. kitaicu... reikia tikrai
pradziai issiaiskinti ar jusu tiekejas supranta Incoterms2000
saygas taip pat kaip ir jus, kad po to nebutu nesusipratimu.
Investuoju // TA nenaudoju
|
|
Parašė: 2008-03-12 12:39:31
Sveiki,
Kas galite pakonsultuoti del prekybos salygu su Kinija.
Kaip suprantu, L/C yra akredityvas. Gal kokiu niuansu ir apie ji
galit papasakoti?
O kas yra: B/L, T/T, D/P, D/A.
Dekinga, jei apie tai galit kazka daugiau papasakoti.
|
|
Parašė: 2008-03-17 21:27:48
Jus pirma isitikinkite ir pasiskaiciuokit ar tikrai galesit
pasiulyti tai ka norite pasiulyti. Vien atgabenimas CIF salygomis i
Klp uosta jums kainuos 5500 USD. + vietinis transportavimas,
ismuitinimas, deklarantu paslaugos, importo mokesciai. Rizika del
gamintojo sutarties salygu nesilaikymo (velavimas, dokumentai ir
t.t.), prastovos. Dokumentu tvarkingumas, antraip bus dideliu
problemu Lietuvos muitineje (svorio, pakuociu skaiciaus
neatitikimas). Prekes is Kinijos tikrinimos gana grieztai.
Apmokejimo tiekejai visuomet praso isankstinio - jokiu atidejimu.
Arba per banko akredityva, kas yra gana brangu, tokioms pigioms
prekems.
Jei tikrai rasite nisha kur galite pasiulyti pigiau nei
mazmenininkai patys isivezha, tada tikrai way to go! Bet
nepamirskite ju kiekiu..
Is mano patirties, kaip jau kazkas ir minejo, visi didieji
mazmenininkai patys uzsisakineja ir turi atstovus Kinijoje.
[/quote
|
|
Parašė: 2008-03-17 21:29:41
Is kur Zhaibas gavo tokia informacija, kad CIF i KLP kainuoja 5500
USD?
|
|
Parašė: 2008-03-17 21:38:02
Labas visiems, prisijungiau cia labai atsitiktinai ir perskaites
Jusu visus vienas kitam patarimus nusprandziau, kad daugelis nori
buti labai protingais ir siulo vienas kitam nesuprantama kalba
paaiskinti kaip reikia atsivesti viena ar kita preke. Kainos kurias
cia skaitau kaikurios dvigubos pasakytos kokios yra is tikruju, tai
kokia jus cia vienas kitam pagalba siulot???
As turiu imone dar tik treji metai ir vezu is Kinijos akmeni.
Transportas CIF iki KLP kainuoja 3250 USD (vasara dar kainavo 2100)
is KLP iki Kauno transportas su visais dokumentu tvarkymais ir
isvaziavimais pro vartus 1750 LT. Muitas 7%, ar taip cia sunku
susiskaiciuoti?
|
|
Parašė: 2008-03-18 06:48:25
Ericturc, greiciausiai kalbi apie 20 pedu konteinerius, 40' pedu
5700 USD (tokia kaina mokejau, uz savaites turi parplaukti, aisku
tai buvo pries ju naujuosius metus, t.y. brangiausia sezona).
bandau pataikyt
|
|
Parašė: 2008-03-23 09:29:10
Sveiki,turiu patirties prekyboje su Kinija bet visa tai
kaliningrade...noreciau ir Lietuvai atvezti neblogu
prekiu,palygines kainas pamaciau,kad galiu konkuruoti .Noreciau
rasti "kieta"muitines tarpininka kuris sugebetu man ismuitinti
prekes.Kaliningrade problemu neturiu bet va Klaipedos uoste jokios
patirties..Gal galetumet patarti,aciu.
|
|
Parašė: 2008-03-24 10:29:40
Labas, idomia tema radau Mano prekes butu lengvos ir pigios,
konteinerio tikrai neuzpildyciau. Kokiu budu butu pigiausia
transportuoti? Dar zinau, kad dideli distributoriai yra Maskvoje -
ar nebutu ivairiapusiskai geresnis variantas veztis is ten?
|
|
Parašė: 2008-03-24 10:39:19
Ir dar, ar yra konkreti vieta, kur butu surasyti VISI imanomi
mokesciai? Nepratusi ausis pasimeta tarp jusu sutrumpinimu, ir
bandymo atsirinkti kuriam atvejui priklausai.. Noreciau tiksliai
suskaiciuoti, kiek kainuotu transportas kiekvienu budu. O gal is
viso paprasciausia is Vokietijos veztis, kaip daro visi
konkurentai.
|
|
Parašė: 2008-03-24 19:43:05
Priest [LT] :
V_S,
na jeigu kinieciai daro sutarti su vezeju/ekspeditriumi, tai tada
perkate ne pagal Incoterms2000 saylgas FOB (labiau tiketina CIF
Klaipeda). Noreciau pabrezti, kad tiek pagal FOB tiek pagal CIF
salygas rizikos tenka krovinio gavejui nuo krovinio/konteinerio
patekimo per laivo borta.
Tai, siulau dar karta pagavoti : sutarti su vezeju daro siuntejas
(kinietis), apmoka frachta iki Klaipedos, bet rizika jums -
gavejui? Tiesa, CIF salygos numato krovinio draudima (bet tik pagal
Institute Cargo Clause C,... tai gi nebutinai Clause A). Be to ju
pasakymai ALL IN kaina, tikrai nereiskia kad mokesciai Klaipedoje
yra sumoketi ( DTHC, DDF, SEC, etc.. )
Priest, ar nenorėtumėte pasitikslint, ką apibrėžia Incoterms-2000?
Mano galva, be viso kitko, dar ir vietą, kurioje atsakomybė už
prekes pereina pirkėjui. O dėl ekspeditoriaus
atsakomybės/neatsakomybės už pervežamą krovinį jau turėjau keletą
nedidelių ginčų pasirašinėdamas kontraktus su jūriniais
ekspeditoriais-visgi susitarėme. Jums, manau, aktualu
-pasidomėkite, kaip atrodo panaši situacija su autotransporto
ekspedicija. Galiu tik pasakyti, kad jūrinė ekspedicija atlieka iš
esmės tokią pačią paslaugą (tik kitu paviršiumi), taigi ir atsako
už pervežamą krovinį nuo jo pakrovimo momento iki kol krovinio po
parašu neatidavė paslaugos užsakovui. Ginčytis neverta - turėjau
panašų ginčą su vieno iš LT jūrinių ekspeditorių juristu - ir
atgavau visas priklausančias kompensacijas. Atmetus netikslią info
galima teigti, kiniečių CIF Klaipėda tiek pat saugus,kaip ir
mūsiškių, nebent sumokėjote jiems pilną išankstinį už prekes ir
frachtą - tada tai jau jūsų problema. Patartina mokėti max. 50/50
po gavimo. Gan plačiai žinomas atvejis, kai kiniečiai įkišo
vokiečiams kelis tūkst. tonų prekės už 30 usd vietoje prekės už
1000 usd. Po to galai į vandenį ir ieškok Kinijoj kokio vieno Xin
tarp keliolikos mln. tokių pačių
|
|
Parašė: 2008-03-27 14:18:22
Pls, ar galit atsakyti - kiek brangesnis gaunasi krovinys, jeigu
vezi ne visa konteineri? Ir kokiais kiekiais jie apskritai
matuojami?
|
|
Parašė: 2008-03-27 17:58:21
Sveiki,
Kas galite pakonsultuoti del prekybos salygu su Kinija.
Kaip suprantu, L/C yra akredityvas. Gal kokiu niuansu ir apie ji
galit papasakoti?
O kas yra: B/L, T/T, D/P, D/A.
Dekinga, jei apie tai galit kazka daugiau papasakoti.
Na google rastum pakankamai info apie tai, kas yra akredityvas
(L/C) ir pan. Kad ir wikipedia http://lt.wikipedia.org/wiki/Akredityvas.
Tavo atveju aktualus turbūt importo akredityvas, kurio procedūra
atrodo maždaug taip:
pateiki bankui prašymą, pagal kurį jis parašo akredityvą ir
nusiunčia tiekėjo bankui. Akredityve nurodomos visos tau reikiamos
sąlygos: tiekėjas, L/C galiojimo laikas, anksčiausia ir vėliausia
pakrovimo data, tiekimo sąlygos, reikalingi pateikti dokumentai
(detalizuosiu žemiau) ir pan. Aišku, sąlygos turi būti suderintos
su tiekėju, kad jam būtų įvykdomos.
Taigi, kai tiekėjo bankas gauna tą akredityvą, perduoda jį
tiekėjui. Šis, paruošęs dokus, išsiunčia prekes (greičiausiai jūra)
ir perduoda dokus bankui, kuris siunčia taviškiam bankui. Jei dokai
atitinka visas akredityvo sąlygas - bankas apmoka jiem ir nurašo
nuo tavęs. O tu, gavęs dokus, keliauji į uostą ir atsiemi
prekes.
B/L - Bill of Lading - yra jūros transporto dokumentas, vienas iš
svarbiausių dokumentų, kadangi tik jį turėdamas gali atsiimti
prekes iš uosto.
T/T - telex transfer - nežinau, kas tai tiksliai yra, bet vienas iš
būdų pervest pinigus, greičiausiai tarp bankų.
D/P - documents against payment - dokumentų apmokėjimo sąlyga.
Bankas tau perduoda dokumentus mainais į apmokėjimą.
D/A - documents against acceptance - t.p. dokų apmokėjimo sąlyga.
Šiuo atveju dokai perduodami tada, kai akceptuoji vekselį (tiesiog
įvedamas vekselis).
Tai tiek pradžiai
|
|
Parašė: 2008-03-28 06:45:30
Na, galima dar pridėti tai, kad D/P ir D/A - bankų produktai
Lietuvoje žinomi kaip dokumentinis (dokumentų) inkaso, o t/t -
telegraph transfer - įprastas tarptautinis bankinis pinigų
pervedimas - tarptautinis mokėjimo pavedimas.
bausriuz :
Sveiki,
Kas galite pakonsultuoti del prekybos salygu su Kinija.
Kaip suprantu, L/C yra akredityvas. Gal kokiu niuansu ir apie ji
galit papasakoti?
O kas yra: B/L, T/T, D/P, D/A.
Dekinga, jei apie tai galit kazka daugiau papasakoti.
Na google rastum pakankamai info apie tai, kas yra akredityvas
(L/C) ir pan. Kad ir wikipedia http://lt.wikipedia.org/wiki/Akredityvas.
Tavo atveju aktualus turbūt importo akredityvas, kurio procedūra
atrodo maždaug taip:
pateiki bankui prašymą, pagal kurį jis parašo akredityvą ir
nusiunčia tiekėjo bankui. Akredityve nurodomos visos tau reikiamos
sąlygos: tiekėjas, L/C galiojimo laikas, anksčiausia ir vėliausia
pakrovimo data, tiekimo sąlygos, reikalingi pateikti dokumentai
(detalizuosiu žemiau) ir pan. Aišku, sąlygos turi būti suderintos
su tiekėju, kad jam būtų įvykdomos.
Taigi, kai tiekėjo bankas gauna tą akredityvą, perduoda jį
tiekėjui. Šis, paruošęs dokus, išsiunčia prekes (greičiausiai jūra)
ir perduoda dokus bankui, kuris siunčia taviškiam bankui. Jei dokai
atitinka visas akredityvo sąlygas - bankas apmoka jiem ir nurašo
nuo tavęs. O tu, gavęs dokus, keliauji į uostą ir atsiemi
prekes.
B/L - Bill of Lading - yra jūros transporto dokumentas, vienas iš
svarbiausių dokumentų, kadangi tik jį turėdamas gali atsiimti
prekes iš uosto.
T/T - telex transfer - nežinau, kas tai tiksliai yra, bet vienas iš
būdų pervest pinigus, greičiausiai tarp bankų.
D/P - documents against payment - dokumentų apmokėjimo sąlyga.
Bankas tau perduoda dokumentus mainais į apmokėjimą.
D/A - documents against acceptance - t.p. dokų apmokėjimo sąlyga.
Šiuo atveju dokai perduodami tada, kai akceptuoji vekselį (tiesiog
įvedamas vekselis).
Tai tiek pradžiai
|
Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume.
Prisijungti.
Prekybos statistika realiu laiku |
|