Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.

 

Prekiu Importas Is Kinijos

cliff
Rašyti privačią žinutę

8 žinutės

del kite'u tai zhmones kurie tuo uzsiima seniai tokius dalykus ishbande ir dar siandiena gali nusipirkti TEkky lietuvoj.. realiai jei tu nori daryt is to versla tai galiu nuliudint, jei nori sau pigiai nusipirkt tada atsisiusk viena pabandyk ir zinosi ko vertas..nes patikek tikrai tau kinieciai neduos 10vnt. kainos tokios kjur visa konteineri perkant...o jei jau jie tokie kokybiski tai gali EU ar USA distribucija rast..beje komplektas
tarkim 9m2 su pompa ir baru sveria iki 5Kg, tai 10vnt. butu 50Kg
tauriux
Rašyti privačią žinutę

1 žinutės

sveiki.norejau paklauti,as esu naujokas sitam versle as dabar jei noriu pradeti importuoti is kinijos produktu.kaip man zinoti kur gauti licendzijos ir kiek kainuoja,noriu zinoti wiska kokiu reikia popieriu jeigu noriu pradeti labai didelius kiekius eksportuoti is kinos i europa????
Zhaibas
Rašyti privačią žinutę

417 žinutės
( +42 / -25 )

Exporto popieriais turi pasirupinti tiekejas, tau tereikia susizinoti kokiu popieriu reikes importuojant cia Lietuvoje/EU (priklauso nuo prekiu grupes, ar yra/nera ribojimu, tam tikru tarnybu kontrole - sertifikatai ir t.t.). Susitark del pirkimo/pardavimo kontrakto salygu, CIF ar FOB, finansavimas, akredityvas bus/nebus, veliau atitinkamai kreipkis i ekspedicine imone (siulau paieskoti internete) ir sekmes.

p.s. Priest, jusu zinute turejome istrinti kaip reklama.
perqnas
Rašyti privačią žinutę

49 žinutės
( +1 )

Tikrai NE TNT ar DHL! :no nebent siunta skubi...! Palvokit pries rasydami..
Zhaidas, susimasciau ar gyvenu racionaliai.
Prasom pasakyt kiek grubiai paletes persiuntimas is China i LT kainuoja? As uzsimerkes siunciuosi iranga is Malaizijos, Taiwanio per TNT ir del keliu deziu, kurios telpa ant paletes, daug nesuku smegenu.
Siuo atveju, 10 kaitu ne konteineris, o ir lakstymas tvarkant popierius laika kainuoja.
newbie
Rašyti privačią žinutę

205 žinutės
( +166 / -54 )

tauriux, priklausomai nuo prekės, popierių gali reikėti daug ir įvairių, ir kartais būna didelė bėda, kai bandai suderint mūsų lietuviškų biurokratų reikalavimus su kiniečių galimybėmis ir supratimu. Mūsų valdininkėliai su savo dažnai absurdiškais reikalavimais toli pralenkia kitas ES šalis ir tada turi sunkiai įrodinėti kiniečiams, kodėl nedidelei prekių partijai į Lietuvą reikia dvigubai daugiau ir sudėtingesnių sertifikatų, nei didelėm partijom į kokią DE ar PL. Teko kelis kartus susidurti su vos ne beviltiškom situacijom, kai kiniečiai suformino popierius standartiškai importui į ES, o Lietuvoje su tokiais popieriais atsisakė išmuitinti. Muitinimui LT užsiprašė tam tikrų kinietiškų spec. sertifikatų originalų, kuriuos išduoduoda Kinijos ministerija mėnesio laikotarpyje. Kiek kainuoja jūrinio konteinerio mėnesio prastova uoste, Zhaibas gali papasakoti. Įdomiausia tai, kad to krovinio partijos dalys Lenkijoje ir Vokietijoje išsikrovė ir išsimuitino be problemų_o.
kawshazz
Rašyti privačią žinutę

39 žinutės
( +2 / -1 )

pergnas, gal nesupratau, bet cia apie lakstyma del dokumentu plukdant konteineriu?
..nera jis didelis tas lakstymas
dauguma dokumentu sutvarko ekspedijavimo imone uz mokesti (jis nera didelis) vistiek ja samdyt reiks, kad veztu tavo konteineri kur tau reikia
..reiks kilmes dokumentu is gamintojo, kad uzpildyt importo deklaracija (del sito su kinais gali buiti beda )
ir tikrai perkant toki kieki, bsu daug daug pigiau
MC
MC
Rašyti privačią žinutę

23 žinutės

kam tie kilmes dokumentai, Kinijai juk taikomas treciuju saliu muitas, t.y. didziausas koks gali buti. muitus i EU galima paziureti cia http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/cgi-bin/tarchap?Lang=LT
siuo metu plukdau konteineri i Klaipeda, konteinerio dokumentai:
- B/L (bill of loading)
- Invoice
- Packing list
pas mane ne maisto produktai, galbut maisto produktams reikia papildomai kokybes pazymejimu, ivezimo leidimu ir pan.
bandau pataikyt
kawshazz
Rašyti privačią žinutę

39 žinutės
( +2 / -1 )

nzn, plukdant is Anglijos, Ispanijos, Tailando reikia kilmes sertifikatu..
nebent tu kazka paprasto plukdai..automobili, cementa ar dar ka nors
Zhaibas
Rašyti privačią žinutę

417 žinutės
( +42 / -25 )

perqnas, FOB salygom iki Vilniaus, priklausomai nuo issiuntimo uosto, vidutiniskai ~140 USD/cbm plius terminaliniai mokesciai Vilniuj. o TNT specializuojasi skubiose siuntose. Nebent tai skubu ir uzima maziau nei 1 CBM, tuomet tik svarstyciau TNT (neizivaizduoju kaip kompaktiskai susipakuoja tie 10 kites ir kiek tai uzima).

p.s. TNT myliu kaip dokumentu kurjeri
Zhaibas
Rašyti privačią žinutę

417 žinutės
( +42 / -25 )

Kiek kainuoja jūrinio konteinerio mėnesio prastova uoste, Zhaibas gali papasakoti.
nenorekite to zinoti!
kawshazz
Rašyti privačią žinutę

39 žinutės
( +2 / -1 )

maersk linijos - 20e pas mus budavo
Priest [LT]
Rašyti privačią žinutę

169 žinutės
( +7 )

FOB : usd140/cbm...
galim ir pigiau, jeigu pagrindiniai uostai : SHA, HKG
Investuoju // TA nenaudoju
MC
MC
Rašyti privačią žinutę

23 žinutės

nzn, plukdant is Anglijos, Ispanijos, Tailando reikia kilmes sertifikatu..
nebent tu kazka paprasto plukdai..automobili, cementa ar dar ka nors
Anglija ir Ispanija yra EU, nera muitu, jei neturesi kilme irodanciu dokumentu aisku kad turesi susimoketi kaip kad vezi is treciosiso salies. o del Tailando tai tikrai nereikia, nes tai treciosios salys, t.y. nera pasirasytu jokiu laisvos prekybos sutarciu ir susimoki didziausius muitus.
p.s. plukdau irengimus
bandau pataikyt
gambler
Rašyti privačią žinutę

23 žinutės

Prisijungiu prie daugelio nuomones, kad kurjerines kompanijos yra nors ir patogus variantas, bet tikrai ne pats pigiausias.

Del lakstymo ismuitinant krovini... Gal kazkas apshvies mane kuom yra toks jau sudetingesnis procesas tvarkant jurini krovini negu orini?

Skirtumas yra grynai techninis - juriniu atveju reikia kad butu sutvarkyta tranzito procedura is Klaipedos iki paskirties miesto (ar to kur muitinsite). Bet sita reikala tvarko ne gavejas, o ekspeditorius.

Toliau. Pats ismuitinimas. Iki istojimo i EU muitines proceduru buvo daug (net is Latvijos ar Lenkijos prekes muitint reikejo), todel daug kam apsimokejo tureti deklarantus ir patiems tai tvarkyti. Po istojimo i EU muitines proceduros siek tiek pasikeite, ir daugelis deklarantu nesuspejo paskui tuos pokycius. Kiek pastebejau daugybeje imoniu deklarantai arba isnyko, arba persikvalifikavo i logistus

Tie patys ekspeditoriai paprastai sutvarko ir ismuitinima, nebent jie kazkuriam konkreciam mieste neturetu pazistamu tarpininku. Tuomet manau tuo mielai uzsiimtu atskiros tarpininkavimo kontoros, arba krovini galima ismuitinti kitur, nors ir pacioje Klaipedoje (tik ne uoste )
gambler
Rašyti privačią žinutę

23 žinutės

Beje, vezant paletes siulyciau labai pasidometi pervezimais oro transportu, iseitu auksinis viduriukas tarp kurjerinio siuntimo ir jurinio.
perqnas
Rašyti privačią žinutę

49 žinutės
( +1 )

perqnas, FOB salygom iki Vilniaus, priklausomai nuo issiuntimo uosto, vidutiniskai ~140 USD/cbm plius terminaliniai mokesciai Vilniuj.
Aciu in info. Tikrai kaina graziai ziurisi.
Jei teks kazka pan.i kaitus siustis ir kantrybe leis , butina pasinaudot.
Beje kiek ~ trunka pervezimas?
gambler
Rašyti privačią žinutę

23 žinutės

perqnas,

paprastai ~savaite ilgiau negu pilnas konteineris. Pilnas konteineris, priklausomai nuo uosto, ~35 dienos, taigi dalinis jurinis ~42. Skaiciuoju nuo isplaukimo is uosto.

Nekantriausius perspeju - is siuntejo iki uosto dar ~ savaite, + bent 3-4 dienos iki laivo isplaukimo jau turi buti uosto sandelyje.

Lietuvoje paprastai ilgai neuztrunka.


Zhaibas,

ar si ketvirti vis dar isipaishai i 140 usd per kuba? Kainos tai pakilo siek tiek
rgs
Rašyti privačią žinutę

33 žinutės
( +10 / -1 )

Sveiki, turiu klausima. Kiek kainuoja konteinerio transportavimas is KAOHSIUNG, TAIWAN i Klaipeda. Ir kiek apytiksliai kainuoja konteinerio atvežimas iki vilniaus? Konteineris 20 pedu. Beje kiek max tonu galima pakrauti i konteineri?
Priest [LT]
Rašyti privačią žinutę

169 žinutės
( +7 )

rgs, parasyk man i privata
Investuoju // TA nenaudoju
Zhaibas
Rašyti privačią žinutę

417 žinutės
( +42 / -25 )

rgs ir visiems kitiems jei kils pagunda,tokius paklausimus rasykit i privatus kam nors, kad isvengtume reklamos ir interesu konflikto.
Del max GRW - 40'dv/hc iki 27mt kazkur laisvai, 20'dv - max ~23mt krovinio, bet nuo svorio sio tipo konteineriams priklauso ir kaina (netaip kaip 40'dv/hc tipo konteineriams)

gambler,
kainos sumazejo, nes nuo 18.02 nebera peak season surcharge Bet naftos kainos nieko gera nezada...

Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.


Techninė analizė

Prekybos statistika realiu laiku

Ekonominis kalendorius

DIENORAŠČIAI

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2021 UAB All Media Digital