|
|
Parašė: 2007-11-14 18:16:37
Jus pirma isitikinkite ir pasiskaiciuokit ar tikrai galesit
pasiulyti tai ka norite pasiulyti. Vien atgabenimas CIF salygomis i
Klp uosta jums kainuos 5500 USD. + vietinis transportavimas,
ismuitinimas, deklarantu paslaugos, importo mokesciai. Rizika del
gamintojo sutarties salygu nesilaikymo (velavimas, dokumentai ir
t.t.), prastovos. Dokumentu tvarkingumas, antraip bus dideliu
problemu Lietuvos muitineje (svorio, pakuociu skaiciaus
neatitikimas). Prekes is Kinijos tikrinimos gana grieztai.
Apmokejimo tiekejai visuomet praso isankstinio - jokiu atidejimu.
Arba per banko akredityva, kas yra gana brangu, tokioms pigioms
prekems.
Jei tikrai rasite nisha kur galite pasiulyti pigiau nei
mazmenininkai patys isivezha, tada tikrai way to go! Bet
nepamirskite ju kiekiu..
Is mano patirties, kaip jau kazkas ir minejo, visi didieji
mazmenininkai patys uzsisakineja ir turi atstovus Kinijoje.
|
|
Parašė: 2007-11-15 16:41:55
Esme tokia, kad viskas isbandyta jau.. reikejo paciam metalo,
viskas gerai gavos.. zinoma jai zmones nori pirkti prekiu uz 5000$
ar panasiai, tai tikrai neapsimoka..
|
|
Parašė: 2007-11-15 19:45:08
Gerb. Zhaibe,
ar nepamirsote kad preke prekei nelygi? Juk nera prasmes
prikisineti pilna jurini konteineri elektronines irangos, ji ir
pasenti gali kol iki Klaipedos daplauks, tiesa?
O kas liecia ne tokias brangias prekes - velgi nera butinybes
uzsakineti visa konteineri, yra ir daliniai vezimai.
Beje, paieskose patariu neapsiriboti Kinija, yra ir kitu idomiu
saliu. Pavyzdziui, Amerika, kur baksas krenta, transportavimas is
kur IMHO pigesnis, ir muitai daugybei prekiu geresni nei kiniskoms,
ir muitine ne taip kreivai i jas ziuri
Aisk kas liecia verslo kontaktus - ir ten ir ten yra labai jau sava
zmoniu mentaliteto specifika, bukite pasiruose
Jeigu turit klausimu del transportavimo - klauskit, pasistengsiu
atsakyti.
Susiduriantis su transportu
|
|
Parašė: 2007-11-15 21:42:48
gambler,
tu teisus. Bet koks cia verslas tuomet po kelias dezutes veztis?
kur paprastai vezhamu prekiu is Far East verte, kad ir pilname
konteineryje vidutiniskai tik 20-30k USD. (vartojimo prekiu, apie
kurias as tikiuosi mes cia kalbam).
Iki Klaipedos plaukia ~35 dienas konteineris. O Dalinis tuo tarpu
keliaus minimum 50 dienu. Dalinio krovinio gabenimas imant
procentini vertes santyki - brangesnis malonumas.
|
|
Parašė: 2007-11-18 20:30:04
Zhaibe,
vartojimo preke prekei nelygi Kas liecia dalinius vezimus -
ziurint is kokios kinijos dalies, is kaikuriu daliu nera didelio
skirtumo tarp tranzito laiko pilnu konteineriu ir daliniu kroviniu,
is kaikuriu yra. Nesiginciju, kad vezti santykinai nebrangias
prekes geriau pilnais konteineriais, ir prie tavo minimos 20-30.000
USD vertes per konteineri tai turbus geriausias variantas.
Siek tiek brangesnems prekems jau yra pasirinkimas, galima jura
dalinius krovinius, kas reikstu pigiau, bet pinigu apyvartumas
ilgesnis. Galima aplamai oru (brangu), galima kombinuotais vezimais
(oras-zeme, jura-oras). Nuo konkreciu prekiu priklauso.
Kaip jau minejau, pasistengsiu atsakyti i klausimus susijusius su
pervezimais, jeigu turit tokiu klausimu - nesidrovekit. Jeigu as
negalesiu - kiti manau pades
|
|
Parašė: 2007-12-05 17:31:20
sveiki
mane domina kaip tas importas is kinjos vyksta.Kiek kainuoja prekes
vezti ar tai priklauso nuo konkrecios prekes ir ikainis?kokie
mokesciai?kaip viskas vyksta butent?
aciu uz atsakymus
|
|
Parašė: 2007-12-05 19:16:57
gambler,
didziausia pramone yra pakranteje, tai "is kokios kinijos dalies"
istikruju mazai ka tereiskia
to drs09:
Importas vyksta paprasta prekybos schema.
Jus, potencialus pirkejas, randate tiekeja Kinijoje, susitariate
del kainos, salygu ir t.t.
Prekes jus galite nusipirkti FOB (Prekes gaunate Kinijos uoste)
arba CIF (prekes gaunate pristatymo uoste) salygomis. Paminejau tik
populiariausias salygas. Kokiomis salygomis pirksite prekes, tai
tik jusu ir jusu tiekejo susitarimo reikalas.
Pasirinkus FOB salygas, jus uzsakinejate pervezima pats.
Kainos ivarios, priklausomai nuo kiekio. 20' kont. / 3200 usd. 40'
/ 4900 usd. (uostas - uostas). Dalinis krovinys - ~150-180 USD uz
CBM/T.
Oras - atitinkamai daug brangiau.
Yra dar ir tokia utopine vezimo gelezinkeliu galimybe
Pervezimo ikainiai nuo prekes rusies nepriklauso, nebent jums
reikalingos specialios paskirties tara (refreziratorine tara,
cisterna ir panasiai).
Tarpinese grandyse taip pat yra visokiu mokesciu. (Uosto mokesciai,
terminalo mokesciai, dokumentacijos, ekspedijavimas ir t.t.).
Ismuitinimas - paslauga ir importo mokesciai.
|
|
Parašė: 2008-01-08 19:52:09
na pvz bent jau as nezinau ar naudociausi tokios imones kaip vytuu
nori ikurti paslaugomis. jeigu surandi kazkokia gera preke, kuri
turi paklausa ir pavedi jos importa KAZKAM, tai tiketina kad tas
kazkas gali mesti tarpininkavimo versla ir nuo to laiko uzsiimti
tos gerosios prekes importu
|
|
Parašė: 2008-01-08 20:11:30
tarpininkauti lengviau nei paciam realizuoti nusipirkta preke,
todel tarpininkai realiai to nesiekia ir nesikisa i tai. O ir
tarpininkas rizikuoja tuo paciu, kad jo pirkejas ji "permes" ir
pats ims pirkti jo kanalais. Tokiu baimiu galima rasti bet
kokioje sirtyje.
Kas liecia Kinu tarpininkus, tai nesenai teko bendrauti su imone
importuojancia prekes is ten, pradzioje jie naudojosi Kinu
tarpininkavimo paslaugomis ir galu gale issiaiskino, jog jie
uzsideda ant prekes kainos 30%.
|
|
Parašė: 2008-01-08 21:25:55
o kaip tokiais atvejais sprendziami tokie gincai ? - tarkim as
susirandu preke kuri mane domina - juodus batus. susitariu
tarpininku kad jis man juos nupirktu uz sutarta kaina ir t.t.
taciau atidarius konteineri paaiskeja kad ten visai ne juodi batai,
o rudi! kas tokiu atveju prisiima atsakomybe?
|
|
Parašė: 2008-01-09 06:56:28
Tai turetu buti apibrezta sutartyje. Siuo atveju tarpininkas bus
atsakingas, nes jis jums parduoda tas prekes.
|
|
Parašė: 2008-01-09 18:18:01
Labai idomi tema noreciau gambler ir Zhaibui uzduoti keleta mane
dominanciu klausimu. Ar teko is hong kongo kazka gabenti jura? ar
butina ir ar pigiausia butu i klaipeda? o gal i ryga geriau? ir
dar. kas daro vizas lietuvoje i hongkonga? kiek zinau turizmo
agenturos neapsiima ir kiek jos kainuoja.
aciu
|
|
Parašė: 2008-01-09 19:05:31
Runner,
manau kad visiems kas susiduria su jura teko kazka gabenti is hong
kongo Visgi vienas is didziausiu pasaulio uostu.
Pats jurinis pervezimas iki uosto tarp Klaipedos ir Rygos bus
panasus, bet itariu kad uz pristatyma iki savo duru vezant per Ryga
sumokesi brangiau, nebent esi kazkuriame taske kuris daug arciau
Rygos nei Klaipedos.
Juozukai,
Zaibas teisus, bet praktikoje girdziu is musu klientu nusiskundimus
del prekiu kokybes. Kiek zinau tie, kas nedirba per tarpininkus,
tokiu atveju galvoja apie akredityvus (tai yra itraukia banka kaip
sioki toki saugumo garanta), bet tai 100% reikalo neissprendzia.
Priedo, akredityvai kainuoja, juos apsimoka naudoti tik brangesnems
prekems.
drs09,
klausimas labai abstraktus. Preliminaria procedura bei
transportavimo ikainius Zhaibas nurode, jau galima daryti sioki
toki palyginima jeigu zinai kiek i tuos konteinerius telpa
Labai siulyciau atkreipti demesi i muitus, kiniskoms prekems muitai
pakankamai auksti, geriau kad tai netaptu nemaloniu siurprizu
|
|
Parašė: 2008-01-09 19:08:26
Runner,
pamirsau pasakyti - man neteko susidurti su vizom i hong kong'a,
pats nebuvau, bet pradeciau dometis nuo Kinijos ambasados. Hong
Kong'a britai perdave atgal Kinijai, nors jis ir islaiko spec
ekonomini statusa.
|
|
Parašė: 2008-01-09 20:09:36
Del Rigos nesu labai tikras ar tai tinkamas variantas. Sakykim
zinau zmoniu kurie i Vilniu vezhasi per Ryga ir iseina siek tiek
pigiau nei per Klaipeda (jurinis frachtas kainuoja tiek pat,
pagrinde skiriasi sausumos pervezimo kaina). Bet cia labai
priklauso nuo prekes, teko gabenti per Ryga keramika i Lietuva, kur
"uzstrigo" Rygos muitinei, nes nebuvo popieriu irodyti jog toj
keramikoj nera kenksmingu medziagu - daryk ka nori kitaip tariant,
bet irodyk kad keramikoj nera kokiu nors urano priemaisu Zodziu
jei teoriskai vienas variantas gali buti pigesnis, nebutinai
praktiskai jis bus pigesnis.
|
|
Parašė: 2008-01-09 20:21:05
Labai idomi tema noreciau gambler ir Zhaibui uzduoti keleta mane
dominanciu klausimu. Ar teko is hong kongo kazka gabenti jura? ar
butina ir ar pigiausia butu i klaipeda? o gal i ryga geriau? ir
dar. kas daro vizas lietuvoje i hongkonga? kiek zinau turizmo
agenturos neapsiima ir kiek jos kainuoja.
aciu
Norint nuvykti į Hong Konga viza nereikalinga, bent jau taip buvo
prieš kelis metus. O norint patekti į Kiniją, vizą, per pora dienų,
galima gauti Hong Konge.
Tai ne citata iš švento rašto, tai tik kukli mano nuomonė, už kurios patikslinimą, visada būsiu dėkingas.
|
|
Parašė: 2008-01-10 07:51:01
Mr.Gintas ar tu esi tikras? nes kelioniu agenturos tada kazka
paisto :blush
cia klausimas ir kitiems.Kas buvo hong konge
|
|
Parašė: 2008-01-10 08:10:57
Tą ką aš rašiau patvirtina ir
http://hong-kong.visahq.com/requirements/Lithuania
Tai ne citata iš švento rašto, tai tik kukli mano nuomonė, už kurios patikslinimą, visada būsiu dėkingas.
|
|
Parašė: 2008-01-10 08:37:16
aciu Mr.Gintas :yes
o ka pats ten veikei jei ne paslaptis?
p.s. nieko blogo nepagalvos nieko nebandau ispesti is pacio tiesiog
planu ir as turiu, idomu tik del patirties pasisemimo dirbant su
uostais ir kitais tarpininkais ten. gal yra kokiu subtilybiu
|
|
Parašė: 2008-01-10 08:55:27
Jei kada išleisiu savo memuarus, gal but ten ir bus epizodų ir apie
tai
O jeigu rimtai tai Hong Kongas nieko negamina, arba beveik nieko,
jie tik tarpininkai tarp pirkėjų ir gamintojų. Tad norint nemokėti
tarpininkams, verta ieškoti pačių gamintojų Kinijoje, bet aišku tai
priklauso nuo prekių kiekio.
Beje, rimtus gamintojus rasti sunkiau, nei sužinoti ar reikalinga
viza į
Hong Kong'ą. Norint ko nors pasiekti, reikia rimtai į tai žiurėti
ir dėti daug pastangų. Sėkmės...
Tai ne citata iš švento rašto, tai tik kukli mano nuomonė, už kurios patikslinimą, visada būsiu dėkingas.
|