PR'as ir tiek bet svarbu kad tikiu, nes be optimizmo nera ko i
avantiura
| 2007-10-27 11:57 | perskaitė: 760
PR'as ir tiek bet svarbu kad tikiu, nes be optimizmo nera ko i
dabartine kaina 13.80 STU per IPO manau be sansu kad platins, vien del dabartinio marketingo potencialo, juk akivaizdu kad MG tikslas didinti STU akcijos verte
dabartine kaina 13.80 STU per IPO manau be sansu kad platins, vien del dabartinio marketingo potencialo, juk akivaizdu kad MG tikslas didinti STU akcijos verte – pritraukiant papildomu lesu is ilgalaikiu investuotoju ir pritrauktas lesas – desningai nukreipti reinvestuojant i agresyvia pletra i kapitalizacijos ir agresyvaus marktetingo nutaikyto i placiasias rinkas auginimui, ir isties dabartine marketingo rinkodara (dabartiniai produktai antai Stumbine, LEDO, Zalios devynerios). Tai dabartines naujos pozicijos kurios nesunkiai del geros recepturos nesunkiai issikovojo sau rinkoje vieta,
(bet prisiminkime jog dar ir senieji produktai tarp vyresniosios kartos nuo laiko pamegti :
antai Malunininku- tevas laiko vienu geriausiu produktu ir per svenciu progas daznai perka, arba trejos devynerios konservatyviajai vyresnei kartai, brendziai Gloria, Victoria,o dar likeriu ir viskiu segmentas, aisku man sunku atsakyt kaip stumbrui sekasi uzsienio rinkodaros segmentuose, bet lietuvoje jis su savo kokybiskais produktais tikrai atsiriekes savo rinkos gabala.)
Is sios VAS’o sakinio
"Dėl Bendrovės naujai išleidžiamų akcijų pirmumo teisės atšaukimo.” -Akivaizdu dar vienas dalykas, kad emisija orientuota i stambius ilgalaikius investuotojus (nesorientuoja i mazus shpykulius, kurie netures galimybes siek tiek pigiau nei rinkos kaina isigyti ir paskiau, nusimetineti ir staigiai po VAS’o kai aisku akcijos pasiketu ju kisene staigia fiksuoti- taip nenumusdami rinkoje esamos kainos), Gal as ir aklas optimistas, bet su tokia sakyciau agresyvoka marketingo strategija turi potencialo, gal ne kaip APG’os marketingas,bet potencialo yra.
kaip ilgalaike pozicija cia gali atkaroti kokia APG ar SAN istorija, nors cia tik prielaida kazko labai neirodineju tiesiog matau optimizma laikydamas ant longo sia poza vat ir viskas.
Ir dar, as dabar puikiai suprantu ,kodel gali is instituciniu puses dabar kokius kelis kartus paklausa virsiti pasiula, juk investuojama i zmogiskuju istekliu progresyviaja vadyba, kaip gaunasi investicija i agresyvu zmogiskuju istekliu ir agresyvoko marketingo dar tik blykstelejusio nesenai segmenta, gali ir suzibeti.