Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.

 

✔Ateities transporto technologijos. Investicijos ir uždarbis. Rail Skyway Systems Ltd.

Eva.U.
Rašyti privačią žinutę

19 žinutės
( +3 / -2 )

TV : http://www.delfi.lt/video/verslas/verslo-naujienos/siauliuose-norima-ikurti-styginio-transporto-testavimo-baze.d?id=65632420

Paskutinį kartą redagavo: Eva.U. (2014-08-22 20:35)
Eva.U.
Rašyti privačią žinutę

19 žinutės
( +3 / -2 )

Irgi įdomi koncepcija. Na, manyčiau, kad niekas netrukdo paraleliai vystytis kelioms panašioms kryptims, kiek mačiau, Izraelyje irgi dar kitos panašus projektas vystomas. Jie galėtų taikiai sugyventi, juk pirkėjas pasirenka vieną iš kelių variantų, kuris jam atrodo geresnis konkrečiai vietovei.  Juk metro netrukdo tramvajams...

Tarkime, Junickio transportas pirmiausia aktualus krovininių pervežimų sferai, kur inovacijų ne taip ir daug. Priminsiu, kad krovinių vežimas čia visiškai automatizuotas, ir vyksta be sustojimo. Technologija - tai ne "traukinukas" Technologija - tai sistema su visa infrastruktūra.

Jei neklystu, paskaičiuota, kad vidutinis krovinių pervežimo greitis dabar  - 9 km/h, kaip bebūtų paradoksalu. Čia paskaičiavus prastovas, iškrovimas-pakrovimus - va toks liūdnas vidurkis Be to, tais pačiais kelias rieda ir majonezas, ir mediena Kažkas čia ne taip 21 amžiuj, sutikit

O tuo tarpu  






Paskutinį kartą redagavo: Eva.U. (2014-09-10 21:44)
Eva.U.
Rašyti privačią žinutę

19 žinutės
( +3 / -2 )

kam įdomu techninė pusė - pas Junitskį masė informacijos, pažiūrėkit dešiniam meniu, anglų, rusų kalbomis http://yunitskiy.com/
Kas Fecebook naudojatės - https://www.facebook.com/groups/RSWsystems/712202512189313/  Trumpas palyginimas su kitais transporto tipais.
vardas11
Rašyti privačią žinutę

3 žinutės

 http://www.delfi.lt/verslas/transportas/transporto-revoliucija-zadantis-rusas-siauliams-mauna-kvailio-kepure.d?id=65806180

Tai kaip čia yra, kad darbo vietų skaičius skaičiuojamas pagal skiriama ha kiekį? Gal ten runkelius aungins, o ne naujausią transportą vystys?
Kaip Jūs taip drąsiai galit žadėt konkretaus dydžio ir nerealiai didelę grąžą? Gal aiškiaregiai, kad žinot kaip seksis kompanijai ir kiek ji uždirbs? Juk realiai nėra jokių sutarčių, ir jokios valstybės net nesvarstė tokio transporto galimybės. Tai iš kur tie skaičiai, kas ten per specialistai skaičiavo?
O ką galvot apie britišką kompaniją su 136 milijardais svarų? Iš kur tokios kosminės sumos jokios veiklos nevykdančioje kompanijoje? Tokie pinigai būtų tai nereiktų iš žmonių po kelis šimtus viliot. 
Man tai čia jau seniai aišku kuo viskas baigsis, bus kaip ir visada, po metų šios temos autoriai jau siūlys kitą projektą. Ar ne taip?  



 













 

Paskutinį kartą redagavo: vardas11 (2014-09-11 17:24)
Eva.U.
Rašyti privačią žinutę

19 žinutės
( +3 / -2 )

Dėl darbo vietos/hektarų  (čia kažkoks naujas vienetas?...  ) tikrai  nepasakysiu  - kažkas čia kažką ne taip suprato . Jokios grąžos niekas niekur nežada, suprantama juk, kad viską į vietas sustatys rinka, o ne kas kitas.  Todėl nusprendžiam rizikuoti,  arba nerizikuoti.  Ir nebūtinai po kelis šimtus - yra paketas ir už 100 000 svarų.
Sutartys yra, pati pirmoji - su Gruzijos kalnakasybos bendrove   , http://en.wikipedia.org/wiki/JSC_RMG_Copper , 6 km. krovininė trasa. 
Veikla vykdoma,  vien konstruktorių biurų dabar veikia 14.
Viskas  kol kas vyksta pagal planus. Jeigu neras Kremliaus šnipų (visko gali būti).

"Man tai čia jau seniai aišku kuo viskas baigsis, bus kaip ir visada" - kas čia aiškeregys?
vardas11
Rašyti privačią žinutę

3 žinutės

Nu nieko konkretaus ir realaus aš čia vistiek nematau, kad galėčiau, bent kelis šimtus "investuot", o dabar apie 100 000 kalbat
Tai kaip ten su tais 136 milijardais? 
Aš vieną matau, kad pinigų surinkimas ir dalybos kaip eilinėj financinėj piramidėj. Realių rezultatų taip pat nėra, tik pažadai ir beverčiai popierėliai.
Žmonės reklamuojantys šitą projektą vėl tie patys, kurie reklamavo zeek, baner brokers ir daug kitų projektų. Tuomet irgi sakė, kad tai ne finansinės piramidės, o paaiškėjo, kad piramidės. Kiek zeek surinko? 600 mln. $? Tiek pinigų išmesta kaip į balą.
Ir kaip Jumis tikėt, kai sistemingai tuo užsiimat? Kam nuo visų tų piramidžių geriau? Jokios pridėtinės vertės neduodanti veikla, tik dar labiau skurdinami Lietuvos žmonės. 
Kas užsiima šitų projektų reklama neinvestuoja 100 000 svarų, investuoja minimaliai, o uždirba tik iš pritrauktų žmonių. 
Pikta, kad teisėsauga nesiima jokių veiksmų užkirsti tam kelio, o tik po visko aiškinasi kas pavogė pinigus.

 











 
Grincas
Rašyti privačią žinutę

2 žinutės
( +1 )

zmones dirbantys "investiciju padejejais" man irgi kelia itarimu... is tikruju prisipazinsiu - investavau minimuma, nors nieko per daugiausiai ir nesitikejau, tiesa pasakius dar kokiu 0,001% ir buvo galima tyketi , bet dabar tai isvis nebetikiu pinigai man mazi, todel ir pabandziau... zinoma gal ir kvaila - butu kur geriau juos panaudoti, bet tiek to saves jau nebeteisinu del to... o zmones dirbantys "padedejais" tai tiesiog pardavejai, tarp kitko labai neprofesionalus, primena man Turkija kur ikiriai kiekvienas pardavejas bruka tau prekes ir itikineja jog tai best price for you my friend sulaukiau vieno "padedeju" komentaro i emaila, nors jis manes nesuprato ir as jau buvau nusipirkes akcijas:

"Ar jūs žinojote,kad šis mėnuo paskutinis ir užsidaro 3-asis etapas? Tai reiškia,kad kainos brangs ir šį kartą ženkliai,tad laukti vystimosi etapų rizikinga, per ta laiką kainos pasieks tokias aukštumas ir prarasite galimybę įsigyti už dabar tikamą kainą."

ar nejuokinga ? o siaip gerbiamoji Evelina ir kiti "padejejai" - ar patys jau nubegote i bankus, susirinkote visas imanomas didziausias paskolas ? taip pat nubegote i visas greituju kreditu imones ir is ten issimete kiek imanoma daugiau pinigu, kad galetumete investuoti i sita unikale ideja  ir dar uz tokius mazus pinigus ? juk tai tikrai labai apsimoka.



Paskutinį kartą redagavo: Grincas (2014-09-16 12:55)
Nojus
Nojus
Rašyti privačią žinutę

4089 žinutės
( +294 / -312 )

  Lietuvos banko pranešimas:

Lietuvos bankas, atliekantis finansinių priemonių rinkų priežiūros funkcijas, įspėja investuotojus, kad nenustatyti asmenys interneto svetainėje (http://rsw-systems.yolasite.com), internetinėse pokalbių svetainėse, investuotojų forumuose ir pan. kanalais kviečia Lietuvos gyventojus investuoti į naujos kartos styginio transporto projektus, internetu įsigyjant Jungtinėje Karalystėje registruotos privačios bendrovės Euroasian Rail Skyway Systems Ltd įm. kodas 08745295, adresas: 49 Farringdon Road, Londonas, Jungtinė Karalystė EC1M 3JP) akcijų be kompetentingos institucijos patvirtinto prospekto.

Pagal Lietuvos Respublikos vertybinių popierių įstatymo 5 straipsnio 1 dalies nuostatas, vertybiniai popieriai Lietuvoje gali būti siūlomi viešai tik po to, kai vertybinių popierių emitentas ar siūlytojas šiame įstatyme nustatyta tvarka paskelbia kompetentingos finansinių priemonių rinkų priežiūros institucijos patvirtintą prospektą. Atkreipiame investuotojų dėmesį, kad Lietuvos bankas nėra patvirtinęs Euroasian Rail Skyway Systems Ltd akcijų (kaip ir bet kurių kitų šios bendrovės vertybinių popierių) prospekto, taip pat Lietuvos bankui nėra pateikti jokie Jungtinės Karalystės finansų rinkos priežiūros tarnybos ar kurios nors kitos Europos Sąjungos valstybės narės kompetentingos institucijos dokumentai, suteikiantys teisę Euroasian Rail Skyway Systems Ltd akcijas siūlyti viešai Lietuvoje. Įsigydami akcijų, kurių siūlymas Lietuvoje yra draudžiamas, investuotojai prisiima riziką prarasti visas investuotas lėšas.

Kilus papildomų klausimų prašome kreiptis į Lietuvos banką nemokama informacine telefono linija 8 800 50500 arba el. paštu [email protected].




Tema uždaroma.

Nojaus laivą pastatė mėgėjas, O Titaniką - profesionalas...

Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.


Techninė analizė

Prekybos statistika realiu laiku

Ekonominis kalendorius

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2024 UAB All Media Digital