Pamąstymai apie UKB

Xmaster | 2007-11-08 22:04 | perskaitė: 3050
Pamąstymai apie UKB 2007.11.09 Va būna, kad net ir labai nerealūs pamąstymai pildosi :( Žiūrėti į 2007.07.31 įrašą. Gerai, kad nors akcijos tos už 4.95 Lt parduotos ir

2007.11.09

Va būna, kad net ir labai nerealūs pamąstymai pildosi Žiūrėti į 2007.07.31 įrašą. Gerai, kad nors akcijos tos už 4.95 Lt parduotos ir pirktos už pigiau, nes kitaip tai išvis neramu būtų sėdėti.





2007.08.07

Kaip čia taip sutapo, kad ir vėl antradienį rašau apie UKB Ogi rašau šiaip apžvelgti ką matau. Užvakar grafike papaišiau linijas, vakar patvirtino, šiandien irgi beveik patvirtino (tik vos, kad vos išlindo už linijos). Pagal mane tai puikus trikampio pavyzdys piešiasi. Investopedia apie tai rašo šitaip: http://www.investopedia.com/terms/d/descendingtriangle.asp , kaip suprantu jei prakerta horizontalią liniją, tai turėtų eiti žemyn. Tai dabar tikriausiai reiks palaukti ir pažiūrėti ar čia kas pasitvirtinsins pagal tą trikampį ar ne. Kaip vakar VŽ rašė: "Žvalgyba - pagrindinis investuotojų ginklas akcijų biržoje" tai sakau ir pasižvalgysiu kurį laiką P.S. Jei netaip nubraižiau ką nors grafike tai nepykit - vis dėlto dar mokymosi procesas vyksta techninėje analizėje







2007.07.31Sveiki. Niekad neesu rašęs dienoraščio spekuliantuose, tai sakau pabandysiu, gal patiks Bet dėl ko rašau tai visai nelinksma. Prieš kelias savaites buvau spekuliantu seminare, kur kalbėjo ponas Ashaman ir aišku po seminaro pasigilinęs pradėjau labiau matyti įvairias korekcijas Ir išties mane šiek tiek išgąsdino UKB grafikas, kada nustačiau 3 metų periodą. Kada įsijungiau grafiką - pirma mintis - Elioto bangos. Įdedu grafiką ir skaičiukai bangų, kurias matau:



O taip atrodo vadovėlinis Elioto bangų grafikas:





Tai kažkaip ir suabejojau kaip čia elgtis. UKB turiu ir esu pirkęs prieš pora savaičių už 4.95, tai todėl ir mąstau ką čia dabar daryti.:con Jei nesunku pasidalinkit savo pamastymais šiuo klausimu ir vaizdu grafike

Komentarai



2007 07 31 22:34     #10862
Nenoriu atrodyti, kaip pergyvenantis dėl UKB kainos, bet ar elioto bangos įskaičiuoja kylančią ekonomiką, augantį pelną, ir tt? Ar visa pasaulį galima aprašyti kažkokia matematine formule? Norėčiau kad būtų taip paprasta. Kas man dar patinka apie TA ir kitų matematinių modelių pritaikyma akcijose - visada atsiras kitas modelis, galintis paneigti pirmą Mano asmeninė nuomonė - netikiu, kad bankas, auginantis savo pelną kartais galėtų koreguotis iki ~3 lt, ką siūlo pateikti grafikai.
2007 07 31 22:46     #10863
Savaip interpretuoji... Pagal grafika tai dabar 3 banga i virsu, ne nuo tos vietos skaiciuot pradejai.. O ir siaip OMX rinkoj EW manau neapsimoka..
2007 07 31 22:48     #10864
na cia pritariu, ukio po 3 lt nelabai matau, jau reiketu rimto kataklizmo kad jis tiek nusiridentu o apskritqai snekant juk visur kiek zmoniu tiek ir nuomoniu (neskaitant lietuvos, kur kaip sakoma, du lietuviai- trys partijos ) kiekvienas veiksmas turi savo atoveiksmi, kiekviena teorija savo paneigima
2007 07 31 23:11     #10865
kekvienas buves "nuopolis" - yra gerai zinomas (zinomos priezastys)ir tai nera susije su banko rezultatais, o su bendra rinkos korekcija tais periodais, o prognozuoti "dardejima zemyn" iki tokiu altitudziu, siandien manau, gali tik juodas pesimistas...
2007 08 01 05:34     #10866
Viskas teisingai - pries veja nepapusi ( t.y. Elioto teorija). Belieka kuo greiciau parsiduoti, prie 4.20 atpirkti ir toliau elgtis pagal Eliota . P.S. Seminare reikejo pas gerbiama mokytoja Ashaman pasiteirauti, kodel Eliotas taip ir nepraturtejo is prekybos birzoje?
2007 08 01 06:19     #10867
pink, kaip el_dorado dienorastyje rase TA eina priekyje FA. Nesakau, kad pritariu ar nepritariu siai UKB interpretacijai.
2007 08 01 06:21     #10868
kazkada ir as netikejau, kad LFO gali iki 40lt atkristi nuo 68 ..
2007 08 01 06:38     #10869
bet LFO tam turejo fundamentalias priezastis
2007 08 01 06:39     #10870
ar manot kad elioto bangos prognozuoja fundamentalias priezastis?
2007 08 01 06:52     #10871
Na jei matematinis modelis gali issaukti fundamentalias priezastis tai belieka sukurti pozityvesni matematini modeli. Fundamentaliu priezasciu makroekonomikoj reiketu ieskoti ty kas galetu issaukti EBIDTA zenklu mazejima pvz bankiniame sektoriuje. O jau cia galima pilstytis iki begalybes:love
2007 08 01 08:00     #10872
Interpretacijos imanomos įvairios, tačiau jūsų vietoje to "5" dar nedečiau. Iš šios vietos aš matau 2 labiausiai tiketinus variantus: 1."3" prailgintos bangos baigiamąją dalį. Po ko neišvengiamai seks korekcija į jūsų pažymėtos "4" bangos lygį. Po to formuosis tikra "5". 2.Tai ką jus pažymėjote "5" yra "4" korekcinės bangos (išplėstinės plokščiosios korekcijos) banga B. Tuomet kainos kritimas vėl gi eina į 3,5-4 Lt lygį. O po to formuosis "5" banga. Tokios mintis šiai dienai. Laukiu kad nepriklausomai nuo žymėjimo koreguosimes į ~ 4 Lt lygį.
2007 08 01 08:08     #10873
konngo: nesidomejau ukiu ir negaliu gincytis, tik pastebejau, kad kartais rinka atrodo nelogiska - realu kad del blliuzo pamineto TA pranasumo.
2007 08 01 10:24     #10874
Taip, tai galėtų tapti klasikiniu pvz. Kagi, belieka laukt, gerai, kad UKB neturiu, susinervyčiau nerealiai
2007 08 01 16:16     #10883
kartais penktos bangos nebuna visai
2007 08 02 08:24     #10900
kas bus jei paziuresit 6 metu grafika?
2007 08 02 10:18     #10901
Geriau taikykime trendus, atrodys optimistiskiau.
2007 08 03 08:28     #10905
chebra, esu FA entuziastas, bet reikia bent uzpakaliais pamasyti, kaip atrodys UKB fundamentalus rodikliai, jei jis nusiristu iki 4Lt? dedu stipru dugna ties 4.8-4.96. gerbiu elioto banku zinovus, bet viskas priklauso nuo interpretacijos.
2007 08 06 00:22     #10914
nesu domejesis TA, bet reiketu pasvarstyti, koki psichologini pagrinda turi Elioto bangos. Jei jos tikrai veikia, tai greiciausiai ant 5-os bangos ima issipardavineti ties 1-2 banga ar dar anksciau apsipirkusieji. Logika paprasta - ant 3 bangos nespejom, tai pasinaudosim dabartine dar geresne banga. Bet jei imones rezultatai gereja ryskiai, tai issipardavinejancius turetu sugerti FA atstovai, tiesiog matantys, kad akcija pigi. Taigi gali gautis flatas ar nedidele korekcija, po kurios bus ir 7-oji banga. O dar: nedidelis pikiukas zemyn nuo 5.20 iki 5 dar nereiskia, kad si banga jau baigesi. Nes lygiai taip pat galejom manyt, jog 5 banga baigesi ir kokia liepos 18 d., kai buvo tik lokalus minimumas.
2007 08 07 15:08     #10940
Ka cia tas paisymas, kai viskas priklauso nuo JAV.
2007 08 07 15:21     #10941
nereikia cia prsibraizyti tu liniju, kad po to paciam sunku susigaudyti kas kur ir kaip.. viskas paprasta, brezi viena linija ties 5.00, kita ties 4.90, turi kanala.. kai su gera apyvarta pramus virsu arba apacia, atitinkamai ir sprendimus darai.. tokioj rinkoj, kuri pastarasias savaites vyrauja, is vis, su TA reikia atsargiai.. sekmes
2007 08 07 15:54     #10942
trikampis sudaromas ne is poros dienu, o is min. keliu menesiu. Trikampis, jei uzsipildo visas, t.y. iki jo desines krastines - negalioja. Tai kas cia pabraizyta - gairele/veliavele.
2007 08 07 19:53     #10944
Nu aš dar matau neuždarytą gapą, kuris turėtų būti užpildytas
2007 08 07 20:04     #10945
Tu apie gapa 4.75-4.85 ar 5.09-5.18 ?
2007 08 07 20:32     #10946
jei gapo neuzdare per sekancias kelias sesijas, jis jau istorija.. negalioja sita teorija..
2007 08 08 06:15     #10947
to kafka jei gairele sinonimas, trikampe veliava ar vimpelas, tai nupiesta ne gairele, nes jos abi krastines ziuri aukstyn ar zemyn... mano ziniomis, cia tipiskas krentantis trikampis... pagal TA teorija: jei pramus horizantalia asi zemyn, atsoks atgal iki horizontalios tik is apacios, o tada jau zemyn
2007 08 08 09:28     #10950
TA trikampiu paisyme nieko neismanau, bet, manau, kad bet kokiu TA liniju braizymas duoda informacijos, jei tik tame braizymo laikotarpyje neivyko nieko esminio su imone arba su birzomis apskritai. Siuogi atveju 8-oji zvake is desines (kritimas) turbut sutapo su bendru visos rinkos kritimu po Amerikos eiliniu bajeriu. Tai as tokiu atveju braizyciau tik nuo tos 8 zvakes ir gautusi paprastas kanalas.
2007 08 08 09:49     #10951
Nataraj: paziurek is keliu baru/zvakiu sudarytas tas triangle, cia haliucinacijos, o ne trikampis Is 2 paskutiniu irgi geras trikampis gaunasi
2007 08 08 11:11     #10952
arta: butent, kad ne bet kokias linijos duoda naudingos info. visas TA menas ir susideda is ieskojimo kur tam tikru laikotarpiu eina teisingos support, o kur resistance line? o tu liniju cia kiekvienas gali pribraizyti. tai ziurek, imi bet koki grafika, dedi viena line ant virsuniu, kita is apacios prilipdai ir ziuri, kokia figura gaunas. tada pritaikai atitinkama pattern. Ir kokia nauda is tokios analizes, kai zinai jog tikimybe, kad ji pasitvirtins lygi apie 50%? cia panasiai, arba tu turesi siais metais pelno, arba ne..
2007 08 08 18:59     #10958
Manau kad reiketu laukti ne kada prakirs apatine linija, o krastine ir pajudes i virsu. Nes juk trikampis parpastai reiskia tendencijos stabtelejima ir po to judejima vel tolyn ta pacia kryptimi. Kadangi trendas buvo up, tai kai iseis is trikamio i virsu turetu buti up tesinys. Pataisykit jei klystu
Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2020 UAB All Media Digital