Komentarai Siųsti draugui Spausdinti Vertinimas Neįvertintas

STU: CORRECTION: Preliminarus neaudituotas veiklos rezultatas ir tarpinė finansinė informacija už 2009 m. dvylikos mėnesių laikotarpį

Spekuliantai.lt | 2010-02-26 | NASDAQ OMX biržų naujienos | perskaitė: 1160
Raktiniai žodžiai: Stumbras AB, STU
STU: CORRECTION: Preliminarus neaudituotas veiklos rezultatas ir tarpinė finansinė informacija už 2009 m. dvylikos mėnesių laikotarpį

Stumbras AB Tarpinė informacija 26.02.2010

CORRECTION: Preliminarus neaudituotas veiklos rezultatas ir tarpinė finansinė
informacija už 2009 m. dvylikos mėnesių laikotarpį

Pataisymas: antra pastraipa, pardavimų mažėjimo procentas

Preliminarus neaudituotas AB „Stumbras“ rezultatas prieš pelno mokestį per 2009
m. sudarė 27,6 mln. litų.(8,0 mln. eurų), t.y. 18,3 proc. mažiau negu per 2008
metus, kai rezultatas prieš pelno mokestį siekė 33,8 mln. litų (9,8 mln. eurų).

Per 2009 m. savo gaminamos produkcijos įmonė pardavė už 119,1 mln. litų (34,5
mln. eurų), t.y. 26,2 proc. mažiau nei 2008 m., kai produkcijos pardavimai
sudarė 161,3 mln. litų (46,7 mln. eurų).

„Stumbras“ per 2009 m. į Lietuvos valstybės biudžetą sumokėjo apie 255 mln.
litų mokesčių (2008 m. buvo 318 mln. litų).

„Tokie rezultatai - prastos Lietuvos ekonominės situacijos, nepalankių
mokestinių sąlygų ir nelegalios produkcijos įsigalėjimo rinkoje atspindys. Mūsų
skaičiavimais, šiuo metu šalyje šešėlinė stipraus alkoholio rinka užima apie 30
proc. visos stipraus alkoholio rinkos. Ir ši rinka tik didėja“, - sako
„Stumbro“ generalinis direktorius Česlovas Matulevičius.

Pasak Č. Matulevičiaus, nepaisant sunkmečio, „Stumbras“ toliau sieks vykdyti
savo ilgalaikę strategiją gaminti kokybiškus, aukštesnės klasės stipriuosius
gėrimus. Esamų vartotojų išlaikymas ir aktyvi plėtra užsienio rinkose - vieni
svarbiausių įmonės prioritetų.

Per 2009 m. „Stumbro“ investicijos į gamybinius pajėgumus, įrangos bei produktų
atnaujinimą sudarė 8,8 mln. litų.

„Šiomis investicijomis siekiame, kad mūsų gaminami stiprieji alkoholiniai
gėrimai taptų konkurencingesni pasaulinio garso gamintojų ženklams. Manome, kad
šiuo metu itin svarbu nenuleisti rankų ir ieškoti būdų kuo greičiau įveikti
rinkos nuosmukį. Vienas tokių būdų - aktyvi bendrovės gaminamų gėrimų eksporto
plėtra“, - teigia Č. Matulevičius.

Siekdama didesnio gaminamos produkcijos patrauklumo užsienio vartotojams, 2009
m. įmonė pradėjo visų svarbiausių savo prekės ženklų atnaujinimo procesą.
Praėjusių metų pabaigoje buvo atnaujinta populiariausios Lietuvoje „Lithuanian
vodka“ degtinių šeima. Investicijos į šios degtinės gaminimo technologijas,
butelius, etiketes bei kamštelius siekė 2,5 mln. litų.

2009 m. rudenį buvo baigtas ir „Stumbras vodka“ degtinių šeimos atnaujinimas.
Bendra investicijų suma siekė 340 tūkst. litų. Taip pat įmonė investavo į
brendžio „Gloria“ atnaujinimą. Tam buvo skirta apie 250 tūkst. litų
investicijų.

Pridedama:
- preliminari neaudituota bendrovės 2009 m. 12 mėnesių tarpinė finansinė
atskaitomybė;
- atsakingų asmenų patvirtinimas dėl finansinės atskaitomybės informacijos

Justas Rameika
Atstovas ryšiams su investuotojais
+370 5 2786 218

Taip pat skaitykite

DPK: Decisions of the regular meeting of shareholders dated 27.05.2013

VLN: NEW MUTUAL FUND TO THE BALTIC FUND CENTER

VLN: The results of the primary placement auction of Lithuanian Government securities

VLN: VVP pirminio platinimo aukciono rezultatai

2013-05-27 | NASDAQ OMX biržų naujienos 2013-05-27 | NASDAQ OMX biržų naujienos 2013-05-27 | NASDAQ OMX biržų naujienos 2013-05-27 | NASDAQ OMX biržų naujienos

Komentarai



Ekonominis kalendorius

Prekybos statistika realiu laiku

Techninės analizės įrankis

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2021 UAB All Media Digital