Komentarai Siųsti draugui Spausdinti Vertinimas Neįvertintas

VDG: AB „Vilniaus degtinė“ pirmuosius tris šių metų ketvirčius dirbo pelningai

Spekuliantai.lt | 2009-11-30 | NASDAQ OMX biržų naujienos | perskaitė: 1587
Raktiniai žodžiai: Vilniaus Degtine AB, VDG
VDG: AB „Vilniaus degtinė“ pirmuosius tris šių metų ketvirčius dirbo pelningai

Vilniaus Degtine AB Tarpinė informacija 30.11.2009

AB „Vilniaus degtinė“ pirmuosius tris šių metų ketvirčius dirbo pelningai

Vienos didžiausių Lietuvos alkoholinių gėrimų gamintojų AB „Vilniaus degtinė“,
valdančios prekių ženklus „Sobieski“, „Bajorų“, „Karvedys“, „Renaissance“ bei
kitus, 2009 m. sausio-rugsėjo mėnesių pardavimai sumažėjo 18,4 proc. lyginant
su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. 2008 m. pirmųjų devynių mėnesių įmonės
pajamos siekė
46 060 074 Litų (13 339 919 Eurų), o šįmet sudaro 37 583 334 Litų arba 10 884
886 Eurų.
AB „Vilniaus degtinė“ per pirmuosius tris 2009 m. ketvirčius pardavė 4 727,2
tūkst. Litrų alkoholinių gėrimų, t. y. 26,1 proc. mažiau nei per pirmuosius
devynis 2008 metų mėnesius (6 400,9 tūkst. Litrų). 2008 m. pirmųjų trijų
ketvirčių įmonės pelnas buvo 70 574 Litų ( 20 440 Eurų) prieš mokesčius, o
šįmet jis yra 286 025 Litų (82 839 Eurų) prieš apmokestinimą.
Per pirmuosius dešimt šių metų mėnesių stipriųjų alkoholinių gėrimų pardavimai
Lietuvoje krito 29 proc. lyginant su tuo pačiu praėjusių metų laikotarpiu. Tuo
tarpu lyginant su tuo pačiu 2007 m. laikotarpiu, alkoholio nupirkta 37 proc.
mažiau. „Išaugęs akcizo mokestis stipriesiems alkoholiniams gėrimams ir dėl to
suaktyvėjusi „šešėlinė“ nelegalaus alkoholio rinka yra vienas svarbiausių
faktorių, lėmusių stipriųjų alkoholinių gėrimų pardavimų kritimą pastaraisiais
metais“, - įsitikinęs AB „Vilniaus degtinė“ generalinio direktoriaus
pavaduotojas Renaldas Barauskas.
Pasak R. Barausko, nepaisant pardavimų kritimo, įmonės pelno augimą sunkmečiu
lėmė dvi pagrindinės priežastys: savalaikis „Vilniaus degtinės“ veiklos
pergrupavimas, gamybos ir verslo procesų optimizavimas bei išaugusi premium
klasės degtinės prekių ženklų („Sobieski“ ir „Bajorų“) pardavimų dalis
bendruose pardavimuose. Tuo tarpu ekonominės klasės degtinės dalis pardavimuose
yra nukritus.
Optimizavusi veiklą AB „Vilniaus degtinė“ šįmet pristatė ne vieną naują
produktą: degtinę „Sobieski“ su kava ir „Sobieski“ su alyvuogėmis, XO ir VSOP
kategorijų prancūzišką brendį „Renaissance“, atnaujino vieną populiariausių
lietuviškų likerių „Dama“. Įmonė pradėjo gaminti „Bajorų“ originalią lietuvišką
degtinę, kuri atitinka griežčiausius Europos Sąjungos (ES) kokybės standartus
ir kilmės reikalavimus bei yra gaminama tik iš Lietuvoje užaugintų ir „Vilniaus
degtinei“ priklausančioje Obelių spirito varykloje perdirbtų grūdų. Šįmet šios
degtinės gamybos procese įdiegti platininiai filtrai, kurie suteikia gėrimui
ypatingą švelnumą ir charakteringą skonį.
Daugiau informacijos:
Juozas Daunys
Marketingo skyriaus vadovas
AB „Vilniaus degtinė“
Tel.: +370 5 231 02 74
El.p.: juozas.daunys@degtine.lt



1. tarpinlt.pdf
(https://newsclient.omxgroup.com/cds/DisclosureAttachmentServlet?messageAttachmentId=284436)
2. patv.lt.jpg
(https://newsclient.omxgroup.com/cds/DisclosureAttachmentServlet?messageAttachmentId=284437)

Taip pat skaitykite

DPK: Decisions of the regular meeting of shareholders dated 27.05.2013

VLN: NEW MUTUAL FUND TO THE BALTIC FUND CENTER

VLN: The results of the primary placement auction of Lithuanian Government securities

VLN: VVP pirminio platinimo aukciono rezultatai

2013-05-27 | NASDAQ OMX biržų naujienos 2013-05-27 | NASDAQ OMX biržų naujienos 2013-05-27 | NASDAQ OMX biržų naujienos 2013-05-27 | NASDAQ OMX biržų naujienos

Komentarai



Ekonominis kalendorius

Prekybos statistika realiu laiku

Techninės analizės įrankis

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2020 UAB All Media Digital