|
|
Priest [LT] | Žinutės
permokejai kosmiskai ;-)
Pabandziau savo smulkiam versliukui pirma karta atsivezti nedideli
4cmb krovinuka laivu.. Viskas kaip ir OK, tik bendra siuntimo kaina
gavosi zymiai didesne nei tikejausi:
SEA Freight: 890 USD (cia reikia turet omeny kad pardavimas buvo
EXW salygomis, taigi eksporto dokumentai, transportas iki uosto ir
t.t. buvo sioje sumoje). Del mazo uzsakymo FOB'o kinietis negalejo
pasiulyti.
Uosto mokesciai: 360EUR (moketi Lietuvoje, situ tikejausi zymiai
mazesniu)
Krovos darbai: 40Lt
Ar cia galima butu ateity kazkur sutaupyti? Uz 4cmb rezultate
gavosi ~3700Lt
FOB Kaohsiung, Taiwan - Klaipeda : USD 2300/40'HQ (ALL IN)
kaina galioja nuo 2008-12-01 dienos.
nes siandien ikrito i saskaita
ispudinga...
rytoj rezai, sandoriu : 2
patikek, su tokiom marzhom noreciau padirbet ;-)
Viskas su tais additionals yra gerai.
Bet frachtas usd2800/40'HQ ???
Na ir pleshia...;-)
to bausriuz
as gi logistikos atstovas, ne prekybininkas.
cia kalbejau apie pirmus pirkimus is CHINA is nelabai pazistamu
tiekeju ir tik tokiais atvejais rekomendavau privalomai sales
contract, L/C, FOB salygas pagal Incoterms2000.
Bet mano patirtis rodo: yra LT kompaniju kurios gauna 90 dienu
atidejima nuo B/L datos( pakrovimom i laiva). Tai gi viskas
priklauso nuo jusu sugebejimo deretis. Aisku ten pirkejo ir
pardavejo santykiai kitokie, dideli ir reguliarus kiekiai. Kai bus
tokia santykiai ir tarpusavio pasitikejimas, tas L/C is vis
nereikalingas.
to progress
usd2360/20' - nei gera, nei bloga ta kaina.
priklauso nuo pakrovimo uosto, gross, linijos mokesciu Klaipedos
uoste.
su nepazistamu pardaveju PRIVALOMA :
- sales contract
- L/C
- FOB pakrovimo uostas...
tada rizika tampa valdoma.
to Demokritas,
Gauti div'ai bus prideti prie fondo aktyvu.
Ir kitaip buti negali.
|