UZEIKIT PASAKYSIT AR KO VERTA SI IDEJA!!!

mantas0 | 2009-11-21 16:58 | perskaitė: 2356
UZEIKIT PASAKYSIT AR KO VERTA SI IDEJA!!! TAI VA mastau kaip siais sunkiais krizes laikais prasukt pinigu,turi truputi investavimui kazkiek spekuliuoju,bet sumasciau kaip padidint savo portfeli,laukiu j

TAI VA mastau kaip siais sunkiais krizes laikais prasukt pinigu,turi truputi investavimui kazkiek spekuliuoju,bet sumasciau kaip padidint savo portfeli,laukiu jusu nuomoniu ir patarimu. pvz paimu paskola 60menesiu nedidele tarkim 15k menesine imoka gaunasi 365lt jei mokeciau visus 5 metus permokeciau 6900lt, tad sia suma investuociau tarkim i bankus ar i viena ir turiu prielaida kad po 3metu ta pozicija gali perpus isaugti,tuos tris metus mokeciau kas menesi apie 700lt tai skolinta suma grazinciau per 21 menes taciau mane domina tik jusu nuomone ar man tai pavyktu ir panasiai tikslas uzdirbti is 15k ir grazinti juos kuo greiciau,nes su tokia suma greiciau galima uzdirbt nei kas menesi i portfeli imetant po 1000lt.

Komentarai



2009 11 21 17:12     #32679

ir kiek zinau akcija islaikius metus parduiodant nebus taikomas pelno mokestis ar neklystu?

2009 11 21 20:28     #32681

o jeigu prasides nauja krize (taip pat finansine-greitos paskolos su xxx% palukanomis isdavineja tokiu tempu kad tik spek skaiciuoti daugiaprocentini pelna. dar didesniu nei tos paskolos, kurios buvo isduodamos NT isigyti). lietuvoj jau tokiu paskolu paimta 150tukst. tai palauk cia tik pradzia. isvis, kol centriniai bankai nepradejo kelt palukanu normu, tol apie joki atsigavima ir ramias ilgalaikes investicijas net kalbu ner.na bet tau sprest.

taigi. 46% per 5metus. gaunas 9% metiniu palukanu. tu isitikines kad uz tokias palukanas tau duotu paskola? na nzn, gal..

kad apmoket metines palukanas (9% kas nelabai tiketina jog tokios mazos), sukisi i teo akcijas, kur vien dividendu % siekia 10%.

o kas ten per prielaida? algoritmas kazkox? insaidas?

2009 11 21 21:13     #32682

--banku pozicija po 3 metų gali būti ne tik dvigubai didesnė, bet ir dvigubai mažesnė(kai kurių taip ir bus)

-galima skolintis ne litus ,šiuo metu rinkoje yra tokių skaičių: 3,87% eur kreditinė linija 2 metų laikotarpiui Lietuvoje , paskolos 1,52% jenomis Malaizijoje, 2,1% Šveicarijoje frankais

-jei(kai) pozicija paremta skolintais pinigais eis į minusą psichologiškai bus visai kitaip , nei tai vyksta su nuosavais....

-šis planas rizikingesnis ir turi galimybę turėti  išgrynintą minusą termino pabaigoje , metant po 1000 kelias ilgesnis, tačiau mažiau rizikingas.

2009 11 21 21:23     #32683

Nepatartina investuoti i akcijas skolintus pinigus. Jei nori rizikos ar adrenalino eik i kazino turesi 50/50 galimybe pakelti 100% pinigu ir tik per 1minute, pastates ruleteje ant spalvos

2009 11 21 23:56     #32684

 Investavimo patirtis?

Kuo remiantis "turiu prielaida kad po 3metu ta pozicija gali perpus isaugti".?

2009 11 22 08:20     #32685

maza ta mano patirtis,bet taikant loginius desnius,ziurint i istorija akciju lygis po kazkiek metu vistiek tures issaugt analogiskai su indexu,netikiu kad bus mazesnes nei dabar.

2009 11 22 08:22     #32686
Citatos pradžia iš šono žiūrint
 

 

--banku pozicija po 3 metų gali būti ne tik dvigubai didesnė, bet ir dvigubai mažesnė(kai kurių taip ir bus)

-galima skolintis ne litus ,šiuo metu rinkoje yra tokių skaičių: 3,87% eur kreditinė linija 2 metų laikotarpiui Lietuvoje , paskolos 1,52% jenomis Malaizijoje, 2,1% Šveicarijoje frankais

-jei(kai) pozicija paremta skolintais pinigais eis į minusą psichologiškai bus visai kitaip , nei tai vyksta su nuosavais....

-šis planas rizikingesnis ir turi galimybę turėti  išgrynintą minusą termino pabaigoje , metant po 1000 kelias ilgesnis, tačiau mažiau rizikingas.

Citatos pabaiga


 

2009 11 22 08:24     #32687

tai va tas ilgesnis kelias mane ir nervina,jau gera pelna pramazinau pavasari kai investavau nedidelias sumas i 4 imones,ir visos minimum padvigubejo,tai tada jau grauziau save kad nerizikavau ir nessiskolinau,aisku tai rizikinga bet kolumbas ir rizikavo o db apie ji puse pasaulio istorijos vadoveliu raso.

2009 11 22 09:46     #32689
Citatos pradžia mikalauskas0mantas  
 

tai va tas ilgesnis kelias mane ir nervina,jau gera pelna pramazinau pavasari kai investavau nedidelias sumas i 4 imones,ir visos minimum padvigubejo,tai tada jau grauziau save kad nerizikavau ir nessiskolinau,aisku tai rizikinga bet kolumbas ir rizikavo o db apie ji puse pasaulio istorijos vadoveliu raso.

Citatos pabaiga

Rizikuoti galima ir reikia, tačiau tam reikalinga patirtis arba žinios .Patirtis ateina per ilgą laiką ,dažnai žinios kaupiamos su patirtimi.Turint žinias yra šansas , kad patirtis ateis daug kartų greičiau.Yra žmonių, kurie neturi nei vieno, nei kito, bet juos lydi sėkmė, tačiau nereikia pamiršti, kad sėkmė bet kuriuo momentu gali baigtis su tragiškomis pasekmėmis.

Sėkmingo sprendimo praeityje buvimas , niekaip neįtakoja būsimo sprendimo teisingumo ar klaidingumo , jie tiesiogiai nesusiįję.

Yra toks dalykas logika ir yra pinigų trauka.Reikia nepaklysti tarp šių pojūčių.Jūs remiatės logine grandine investavau-uždirbau, investuosiu daugiau- uždirbsiu daugiau. Ši loginė grandinė nepilna.Į ją reikia įvesti vidutines aplinkos normas.

Pažiūrėkit, aplinkui žmonės kalba apie 7-15% pelną ,9% palūkanos litais atrodo kaip milžiniškos lyginant su palūkanomis eurais ,žmonės iš verslo ,įdėję daug darbo džiaugiasi 20% pelnu  , o jūs gavote 100% per nepilnus metus ir jums mažai??Logika turi sakyti - iš šių įmonių uždirbau labai daug, normaliomis sąlygomis taip būna tik esant nežmoniškai sėkmei(šiap ekonomikoje kelis kartus per šimtmetį taip pasitaiko masiškai, o atskiruose segmentuose dažniau) arba toks uždarbis tai burbulas ir reikia kuo greičiau eiti lauk iš tos rinkos, kol pelno nepakeitė nuostoliai .Tokia turi būti pirma mintis. O čia, jei jūs turite pakankamai žinių ir patirties , dar galima lošti ant tolesnio kilimo , bet čia jau pagrindinis žodis"lošti".

Galima investuoti remiantis tik psichologija ir logika , tačiau kai situacija rinkoje peržengia bet kokių matematinių tikimybių ir vidurkių ribas,  viskas tampa priklausoma nuo sprendimo su  50/50   tikimybę , kaip juoda/raudona maoniai leidžiant vakarą.

O jūs dabar ir esate   panašioje situacijoje. Tik norite tokios tikimybės sprendimą apsunkinti svertu.   

į jūsų užduotą klausimą visi atsakymai yra su tikimybe 50/50, nes toks klausimas. Jei jūs klaustumėt kaip išskirstyti riziką, į ką vertą investuoti, į ką ne ir pan, žmonės patartų naudodamiesi savo žiniomis ir patirtimi, štai ten atsakymai jau būtų su kitokiomis tikimybėmis   ............  

toks mažas įvadas į logikos ir tikimybių reikalus.....

2009 11 22 10:06     #32690
Citatos pradžia iš šono žiūrint  
 

toks mažas įvadas į logikos ir tikimybių reikalus.....

Citatos pabaiga

dar kiek papildysiu:

palyginkit pavasarį ir dabar -kai investavot viskas krito ir buvo panika rinkose, dabar viskas lyg ir kyla , net tie kurie išsaugojo kapitalo likučius jau kiek drąsesni pasidarė ir jau investuoja .Remiantis nedidele jūsu patirtimi logiška būtų daryti išvada, kad dabar visai kitoks metas, ir priimtas toks pat sprendimas gali būti su kitomis pasekmėmis .Logiška būtų laukti pasikartojančių sąlygų  tokiam pat sprendimui.Tačiau čia pasireiškia trauka pinigams , kuri nugali logiką...

aišku nėra taip viskas parasta, rinka visą laiką keičiasi, keičiasi ciklo ilgis, aplinkybės, kainų ir ekonomikos plėtros greičiai ir pan.

Nic'as iš šono žiūrint - dėl to, kad neprekiauju OMX Baltija , tačiau dabar turiu pozicija prieš visas logikas, atidarinėjau nuo metų pradžios iki spalio 11d. ir dabar laikysiu ,vien dėl to, kad yra maža tikimybė, kad įmonės savininkai padarys tai ko iki šiol niekad nedarė...

2009 11 22 13:14     #32691

Nu bet ir naivus žmogus, iš kur žinai, gal visos rinkos per tuos ateinančius metus pasuks į pietus? Rizikuoti visad galima savo pinigais, bet tikrai neskolintais, juolab toks "ekspertas" investavime esi. Nereikia būti godžiu. Čia gerai tiktų šitie žodžiai  "Tas, kas nori praturtėti per dieną, bus pakartas per valandą. Leonardas da Vinčis".
 

2009 11 22 14:04     #32692
Citatos pradžia ead  
 

Nu bet ir naivus žmogus, iš kur žinai, gal visos rinkos per tuos ateinančius metus pasuks į pietus? Rizikuoti visad galima savo pinigais, bet tikrai neskolintais, juolab toks "ekspertas" investavime esi. Nereikia būti godžiu. Čia gerai tiktų šitie žodžiai  "Tas, kas nori praturtėti per dieną, bus pakartas per valandą. Leonardas da Vinčis".
 

Citatos pabaiga

o tu kas per ekspertas ir vertini mane kaip tipo ,,investuotoja;; kad neinaudoju mandru ekonominiu terminu ir kitu dalyku tai dar nepasako mano lygio,esu nemaziau literaturos uz visus cia esancius pravertes,tik investuoju neilgai nes pirma reikejo teorijos db nuo nauju sedziu toj rinkoj aisku nesigiriu dideliu sumu nevartau cia,bet mastyt ir kurt kazkokias mintis ir idejas tuo labiau rizikuot kai esu 21metu man atrodo issukis,bet aciu uz ivairias nuomones nesiginciju jus esat labiau patyre.

2009 11 22 14:06     #32693

TADA KITAS KLAUSIMAS KURI JUSU MANYMU VIENA AR KELIOS LIETUVOS BIRZOJE ESANCIOS AB YRA PERSPEKTYVIAUSIOS IR TURINCIOS TENDENCIJA BRANGT???

2009 11 22 14:18     #32694
Citatos pradžia mikalauskas0mantas
 

 

TADA KITAS KLAUSIMAS KURI JUSU MANYMU VIENA AR KELIOS LIETUVOS BIRZOJE ESANCIOS AB YRA PERSPEKTYVIAUSIOS IR TURINCIOS TENDENCIJA BRANGT???

Citatos pabaiga

Sakai literatūros daug prisiskaitęs? Daug teorijos? O po to uždavinėji tokius klausimus? Pats save neigi O kad nepatartina investuoti skolintas lėšas, tai čia manau viena iš pgrindinių investavimo taisyklių.
 

2009 11 22 14:29     #32695

Jei priskaites nemaziau uz kitus, tai terminu turi zinoti daugiau nei kiti. O jei manai, kad priskaites pakankamai, tai klysti, nes 1. niekada nera pakankamai 2. jei turi patirties bent jau teorines ir manai, kad jos pakanka, tai turi pats "vaizda" piesti, o ne klausti.

2009 11 22 14:49     #32697

vyrai nesuprantu as jusu iskart visi puolat,as normaliai noriu pasitart isgirst,o cia vien neigiamos nuomones ir mano mazo stazo ieskojimas sitame dalyke...sakai skolinti litai blogai investuot ,bt mastau galimybe su 15k kazka uzdirbt nei kas menesi po 1k dametinet i portfeli,aisku suprantu kokia rizika as apsikraunu, bet likvidzios akcijos bent 30ct kilimas atnestu nemaza pelna kuri arba perinvestuociau arba atidavineciau is to paskola..db buvo keletas zmoniu sako rinka apsivers arba dar viskas dvigubai nukris,,ziurekim kiek buwo tu kriziu ,kiek kritimu galit pasakyt kas poto laukdavo tegul ir po 5metu 7metu bet ateis augimas ir viskas norit nenorit tures kilt.as turiu laiko,kai mazes bedarbyste zmones prades gaut pajamas atsigaus vartojimas vel pinigai uzplus visus bankus firmas ,mokesciu bus surenkama daugiau tad ateiti kaip gali viskas nesinormalizuot jus man jaunam kvailam isaiskinkit..pats dirbu prie muitines krovinius ileidineju, po nauju miegodavau darbe jokio judejimo nei i musu sali nei is musu, o db pilnos aiksteles furu ,ukraina rusija latviai baltarusiai visos kaimynines slays pradejo judet i musu puse neskaitau italu su vaisiais ir t.t as jau tne dirbdamas matau kad potruputi gydosi ekonomika,nes tik pirmas zingsnis i atsigavima bus per importa ir eksporta poto bedarbystes mazinimas ir ,t,t,

2009 11 22 14:57     #32698
Citatos pradžia ead  
 

Nu bet ir naivus žmogus, iš kur žinai, gal visos rinkos per tuos ateinančius metus pasuks į pietus? Rizikuoti visad galima savo pinigais, bet tikrai neskolintais, juolab toks "ekspertas" investavime esi. Nereikia būti godžiu. Čia gerai tiktų šitie žodžiai  "Tas, kas nori praturtėti per dieną, bus pakartas per valandą. Leonardas da Vinčis".
 

Citatos pabaiga

ir neperdiena noriu o per 3metus

2009 11 22 14:59     #32699
Citatos pradžia Orbis  
 

o jeigu prasides nauja krize (taip pat finansine-greitos paskolos su xxx% palukanomis isdavineja tokiu tempu kad tik spek skaiciuoti daugiaprocentini pelna. dar didesniu nei tos paskolos, kurios buvo isduodamos NT isigyti). lietuvoj jau tokiu paskolu paimta 150tukst. tai palauk cia tik pradzia. isvis, kol centriniai bankai nepradejo kelt palukanu normu, tol apie joki atsigavima ir ramias ilgalaikes investicijas net kalbu ner.na bet tau sprest.

taigi. 46% per 5metus. gaunas 9% metiniu palukanu. tu isitikines kad uz tokias palukanas tau duotu paskola? na nzn, gal..

kad apmoket metines palukanas (9% kas nelabai tiketina jog tokios mazos), sukisi i teo akcijas, kur vien dividendu % siekia 10%.

o kas ten per prielaida? algoritmas kazkox? insaidas?

Citatos pabaiga

kku.lt apie sias paskolas galima pasiskaitinet

2009 11 22 15:10     #32700

Skaityk ir tarp eiluciu ir priimk kritika, kaip patarimus as lygiai taip pat regavau i komentarus, kaip cia atsiduriau . Kaip Smoryginas "loja" ant sokeju, tai ir yra patarimai, tik juos reikia moketi suprasti. Taip ir cia, tai ka tu supranti kaip "kandziojima" tai ir yra patarimai, tik gal sunku suprasti tuos spekuliantus .

Protingi zmones nepataria investuoti skolintu pinigu. Investuoti reikia tik nereikalingus pinigus, BET tai tik protingas ir nuoseklus budas. NES o bet taciau, kas elgesi taip kaip visi ir turi tai ka turi visi. O didziausia rizika ir duoda didziausia pelna. O tai ir yra individualu, pagal kiekvieno zmogo iskrypimo laipsni. Galbut, jei tu manai, kad tai yra teisinga, tai istikruju ir yra teisinga, bet tai tik tau, o kitam tai apsurdas. TODEL ir yra knygos ir isprusimas, kad suprasti, kas yra teisinga tau, bet ne kitiems. TODEL jei turi ideja ir tavo isprusimo laipsnis sako, kad ji verta ....... tai daryk ir vsio. O sugalvok ideja ir pasitark su 10 skirtingu zmoniu, kurie arba neturi patirties toje srityje, arba yra labai konservatyvus ir tave 8 is 10 atkalbes tai daryti, ne del to, kad jie zino, o tik del to kad masto kitaip, o 2 pasakys nezinau arba daryk. Tada pasimesi, susivelsi ir bus nekas

2009 11 22 16:27     #32701

amigo--- na va pagaliau geri protingi zodziai, kritika priemu aciu tik realiam gyvenime pats labiau megstu kritikuot nei but kritikuojamas, taip manau poziuris tai kas tinka vienam kitam gali netikti taipat yra teisingas, bet jei neseksi paskui banda,ir kazka isskirtino ar unikalaus padarysi tai manau gali duot rezultato,arba labai karcios bet naudingos patirties,aciu uz nuomones.

2009 11 22 19:18     #32702
Citatos pradžia mikalauskas0mantas
 

 

amigo--- na va pagaliau geri protingi zodziai, kritika priemu aciu tik realiam gyvenime pats labiau megstu kritikuot nei but kritikuojamas, taip manau poziuris tai kas tinka vienam kitam gali netikti taipat yra teisingas, bet jei neseksi paskui banda,ir kazka isskirtino ar unikalaus padarysi tai manau gali duot rezultato,arba labai karcios bet naudingos patirties,aciu uz nuomones.

Citatos pabaiga


 

Mielas drauge..pasiskaites siuos komentarus matau daug protingu patarimu tau.. bet turiu itarima ,kad tu ju nematai..paskutinis komentaras tau padeda apsispresti.. tu klausi musu ar verta ,bet esi jau apsisprendes ir tik lauki vienintelio pritarimo PIRMYN..

Tai tavo reikalas, bet as linkes prie konservatyvesnes, skolinti pinigai kaip investicija..naa nemanau kad tai gera ideja

2009 11 22 20:08     #32703

Rasai, kad turi siek tiek patirties su spekuliavimu. Investavimas tai ne tas pats spekuliavimas tik ilgesniam laikui. Visai kitokia psichologija, visai kitos zaidimo taisykles. Jeigu tu treidinai vp kiekviena diena ir neleisdavai sau didesnio nei 2% minuso, ar tau nebus sunku psichologiskai, kai tavo savaites nuostolis bus 10%? O jeigu bus minus 50%? Protingai treidinant, 1000 litu galima paversti 2000 per viena menesi. Rizikos atveju, tu prarasi 1K, bet vis ne 15K.

2009 11 22 20:15     #32704

Daug cia prikalbeta, bet klausimas man regis turetu buti vienas: ar tie 15k ir keliu simtu menesine imoka paklausejui didele problema ar ne. Jeigu tai sumos, kurios nesudaro dideles problemos net ir parasti, tai tada pirmyn, kodel nenusipirkus ilgai grojancio loterijos bilieto. Bet jeigu tie 15k mikalauskui0mantui dideli pinigai ir tie 300 ar kiek ten trecdalis visu menesio pajamu, tai toks "biznio planas" yra visiska nesamone ir avantiura. IMHO

2009 11 22 20:23     #32705
Citatos pradžia Medvedukas  
 

Daug cia prikalbeta, bet klausimas man regis turetu buti vienas: ar tie 15k ir keliu simtu menesine imoka paklausejui didele problema ar ne. Jeigu tai sumos, kurios nesudaro dideles problemos net ir parasti, tai tada pirmyn, kodel nenusipirkus ilgai grojancio loterijos bilieto. Bet jeigu tie 15k mikalauskui0mantui dideli pinigai ir tie 300 ar kiek ten trecdalis visu menesio pajamu, tai toks "biznio planas" yra visiska nesamone ir avantiura. IMHO

Citatos pabaiga

medveduk kaip studentui mano pajamos pakankamos ir 300 galbut 1/5 to,seimos nekuriu kartais pavyksta kas menesi paildomai viena kita simta pasidaryt,tad manau ko nepabandzius surizikuot 15k nemanau kad beprotiski pinigai

2009 11 22 20:25     #32706
Citatos pradžia Ieva  
 

Rasai, kad turi siek tiek patirties su spekuliavimu. Investavimas tai ne tas pats spekuliavimas tik ilgesniam laikui. Visai kitokia psichologija, visai kitos zaidimo taisykles. Jeigu tu treidinai vp kiekviena diena ir neleisdavai sau didesnio nei 2% minuso, ar tau nebus sunku psichologiskai, kai tavo savaites nuostolis bus 10%? O jeigu bus minus 50%? Protingai treidinant, 1000 litu galima paversti 2000 per viena menesi. Rizikos atveju, tu prarasi 1K, bet vis ne 15K.

Citatos pabaiga

ieva skirtuma tarp spekulianto ir investuotojo as zinau save priskirciau tarpiniam variantui nes dienos prekyboj nedalyvauju pozicijoj bunu gerokai ilgiau,siuo metu turiu 10 proc nuostoliu ir nrskubu atsikratyt tam tikrom akcijom,tad mano psichologija pakankamai tvirta ir leidzia priimti atitinkamus sprendimus,BET SVARBIAUSIAS KLAUSIMAS KA IMANOMA SU TUO 15K BUTU PADARYTI MUSU MAZOJ BIRZOJ?

2009 11 22 20:36     #32707

BETO IEVA NORECIAU PAMATYT KAIP TU UZKELI IS 1K PER MENESI 2K  JEI KA PASIRUOSES IS TAVES MOKYTIS,NORS SIUO METU MUSU BIRZOJ MANAU NEIMANOMA TAIP.

2009 11 22 20:47     #32708
Citatos pradžia mikalauskas0mantas
 

 

BETO IEVA NORECIAU PAMATYT KAIP TU UZKELI IS 1K PER MENESI 2K  JEI KA PASIRUOSES IS TAVES MOKYTIS,NORS SIUO METU MUSU BIRZOJ MANAU NEIMANOMA TAIP.

Citatos pabaiga

Lietuvoj neimanoma.
 

2009 11 22 21:04     #32709

http://www.spekuliantai.lt/akciju-birza/fundamentali-analize

užeik, pažiūrėk į skaičiukus, skaičiukai parodys kas generuoja pelną, o kas nuostolį, skaičiukai parodys kokio dydžio pelnas/nuostolis generuojamas , koks jo santykis su akcijos kaina ir dar kai ką .Įvertink tai , kad rezultatai kritinio laikotarpio ir kaip jie gali atrodyti jei bus antras toks pat kritimas( tokio ilgumo kaip buvo, bet nuo dabartinės reikšmės) ,nes tik tokia mažėjančios ekonomikos  rinka parodo tikrają įmonių vertę.O augančioje ekonomikoje  šalia vertingų įmonių visada yra nekokių, bet gerai kotiruojamų.Skaičiukus peržiūrėk atidžiai, neskubėdamas, susirask tokius pat skaičiukus 2007m pabaigos ir pamatysi, kad įdomumas ne dabartiniuose skaičiuose, o pokytyje tarp 2007 ir 2009...... manau išsirinksi

2009 11 22 21:33     #32710
Citatos pradžia iš šono žiūrint  
 

http://www.spekuliantai.lt/akciju-birza/fundamentali-analize

užeik, pažiūrėk į skaičiukus, skaičiukai parodys kas generuoja pelną, o kas nuostolį, skaičiukai parodys kokio dydžio pelnas/nuostolis generuojamas , koks jo santykis su akcijos kaina ir dar kai ką .Įvertink tai , kad rezultatai kritinio laikotarpio ir kaip jie gali atrodyti jei bus antras toks pat kritimas( tokio ilgumo kaip buvo, bet nuo dabartinės reikšmės) ,nes tik tokia mažėjančios ekonomikos  rinka parodo tikrają įmonių vertę.O augančioje ekonomikoje  šalia vertingų įmonių visada yra nekokių, bet gerai kotiruojamų.Skaičiukus peržiūrėk atidžiai, neskubėdamas, susirask tokius pat skaičiukus 2007m pabaigos ir pamatysi, kad įdomumas ne dabartiniuose skaičiuose, o pokytyje tarp 2007 ir 2009...... manau išsirinksi

Citatos pabaiga

dekui tau,pagaliau kazkas kazko pamoko ir pataria respect

2009 11 27 21:21     #32756

mano nuomone labai svarbus butu momentas, kada tuos pinigus reiketu investuoti, tai yra ne iskarto per diena ar dvi, kai tie pinigai gaunami o sulaukti tam palankaus momento; lygiai taip pat ir su sumos isgryninimu is akciju ne butent lygiai po metu o sulaukiant tam palankaus momento, kitas klausimas butu ar dabar yra tas palankus momentas ; mano subjektyvia nuomone dar ne

2009 12 11 20:44     #32828
Citatos pradžia Amigo  
 

Nepatartina investuoti i akcijas skolintus pinigus. Jei nori rizikos ar adrenalino eik i kazino turesi 50/50 galimybe pakelti 100% pinigu ir tik per 1minute, pastates ruleteje ant spalvos

Citatos pabaiga

Visiskai pritariu

2009 12 13 12:36     #32838

Na jei nori  patarimo tai, skolinti pinigai gali irgi uzdirbti, bent jau as niekad neiciau y pozicija daugiau kaip vienam dviem meniasiams. Be to neiciau y viena dvi pozicijas. Zaisciau tik ant kilimo bangos. Na zinoma daly pinigu skirciau skolos grazinimui  Tai tiek.

2009 12 14 20:41     #32843
Citatos pradžia swingastrades
 

 

Na jei nori  patarimo tai, skolinti pinigai gali irgi uzdirbti, bent jau as niekad neiciau y pozicija daugiau kaip vienam dviem meniasiams. Be to neiciau y viena dvi pozicijas. Zaisciau tik ant kilimo bangos. Na zinoma daly pinigu skirciau skolos grazinimui  Tai tiek.

Citatos pabaiga


 

2009 12 22 08:53     #32861

Yra kitas variantas .

Dabar yra imanoma padaryti asmenini bankrota. Taciau neapsimoka to daryti del 5000 ar panasiai. Siulyciau pasidaryti research ir pasiskolinti koki 100k ir juos investuoti, jei nesigautu kas, tureti nedaug atsidejus $$$, kad galetumei susiorganizuoti bankrota

2010 01 04 14:09     #32895

aha

2010 02 02 17:41     #33089
tai va paskutinis mano komentaras, tada planuota paskola buvo imti 15k praktiskai visi dokumentai buvo turimi ir galejau ja gaut 2009/11/23 tad padariau skaiciavima jei 2009/11/25 buciau piirkes tu akciju kuriu norejau, buciau pildes sias pozicijas APG 2,3lt  2170vnt , INV2lt 2495vnt, LLKL 0,67 7455vnt, TAD siuo metu 2010/02/02 mano skolintu pinigu portfelis butu APG 7247LT . INV 7559 LT, LLKL 4622LT. BENDRAS 19428 LT, GRUODI SAUSI BUCIAU INESES 1000LT GRAZINIMUI , TARKIM GAUTA PELNA TAIPAT DB ATIDUOCIAU GRAZINIMUI, TAD [ASKOLOS GRAZINIMUI BUTU ATIDETA 5428, portfelio dydis galejo buti dar gerokai didesnis nes kas menesi periodiskai dar siek tiek pinigu buciau ineses i pozicijas.. GAILA ISKLAUSES VISU NUOMONIU NUSPRENDZIAU NERIZIKUOTI, AISKU GALEJO SCENARIJUS BUTI -100 PROC, BET AS PATEIKIU KAIP GALEJO DABAR BUTI JEIGU BUTU, TAD ISVADA TOKIA ISKLAUSYK NUOMONIU, BET SPRENDIMA PRIIMK PATS. DIENORASTI GALIMA ISTRINTI

Naujausi dienoraščiai

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2019 Tipro Group UAB