Daugelis jūsų čia turi savo verslus..
Daugelis esate susidūrę su darbuotojų nenuseklumu, nemotyvacija, manipuliacijomis, nedarbu, atsikalbinėjimu...
Daugelis pirštu nuolat rodot, baksnojat - "daryk čia ir taip.... nedaryk taip".
Sutinkate visi:
Nemotyvuotas darbuotojas- kainuoja daug nervų.
O galbūt bėda slypi kitoje monetos pusėje? Galbūt mes (vadovai) patys per daug smulkmeniški? Pedantiški?
Gal toji smulkmena, kuri mus labai suerzino - pardavimo procese yra nepastebima?
Klausiu, kaip bendraminčių - ar galima jas ignoruoti? Kokia jūsų filosofija šioje vietoje?
Mano nuomone, verslas turėtų būti paremtas baimės principu. geriausiai tai atspindi mafijos piramidinės struktūros ir vadovadimo stilius, kuris "darbuotoją" motyvuoja tik baime. t.y. už gerą darbą gauni medalį- už blogą esi "išmetamas".
Bijai prarasti SAVO pinigus- dirbi atsakingai. Nebijai - nedirbi.
Ar verta darbuotoją priversti "mokėti" už savo klaidas?
Galbūt geriausia dirbti vienam? Štai kodėl norisi versla suskaidyti į mažus procesus, kur žmogus atlieka tik vieną, nuolat pasikartojantį, mechaninį procesą (kitas žmogus kitą - ir tt) ir gauna už tai atitinkamai 600Lt....
Būtų labai smagu, kad šioje vietoje "rastųsi" įdomi diskusija, su patirties pasidalijimu.
Taigi, kaip kovojate su tokia problema jūs?
Ar egzistuoja "tobulas verslas su išsaugota savininko nervų sistema"?