leidžiamės žemyn?:)

Ledine | 2006-07-21 06:04 | perskaitė: 828
leidžiamės žemyn?:) Na ką, šiandien situacija Rytų rinkose jau ne tokia džiuginanti kaip vakar. NIKKEI krenta, ne staigiai, bet žemyn slenka ir kitos akcijų rinkos, (išskyru

Na ką, šiandien situacija Rytų rinkose jau ne tokia džiuginanti kaip vakar. NIKKEI krenta, ne staigiai, bet žemyn slenka ir kitos akcijų rinkos, (išskyrus, kol kas, Kiniją). Turbūt nieko keista – euforijai atslūgus, visi susimąstė ir apie kitą medalio pusę: OK, JAV infliacija suvaldyta, bet ar nesulėtės jos augimas tiek, kad visos į ją eksportuojančios šalys nukentės ekonomiškai?



Prognozė, kad augimas lėtės, aiškiai sklido iš paties Ben‘o kalbų. O ir būrys analitikų iš viso pasaulio kampelių kone vieningai kartoja tą patį. Tą patvirtino ir Hansabank‘o analitikai vakar išleistoje makroekonomikos apžvalgoje. Tą patvirtina ir žaliavų rinkos duomenys: krenta vario, cinko kainos (smagiai, po 5%), kartu nusitempdamos ir jų išgavėjų/gamintojų akcijų kursus (kad ir BHP Billiton). Tą patį signalizuoja ir vakar pasirodęs taip vadinamas Composite Index of Leading Indicators (rodo ekonomikos judėjimo kryptį pusei metų į priekį; tai va, tikėtasi, kad pakils bent 0,2, o pasirodė tik menkas 0,1).



Žinoma, Azijos rinkų nuotaikos šiandien ne atsitiktinės. Bent dalį pesimizmo investoriai perėmė iš vakarykščių JAV akcijų rinkos rezultatų. Raudonuojantys indeksai (The Nasdaq Composite Index down ~2%, The S&P 500 Index down 0,9%, The Dow Jones Industrial Average down 0,8%). Nors kritimas nebuvo tragiškas, kai kuriems indeksams to užteko, kad nurašytų visą pliusą, kurį uždirbo po Ben‘o kalbos. Nelinksmi ir daugelio JAV įmonių rezultatai iškilo į investorių akiratį.



Vienas tokių pavyzdžių - Ford Motor Co., No. 2 U.S. auto gamintoja. Įmonės pajamas gerokai sumažino (ar nepadidino tiek, kiek tikėtasi) SUV’ų pardavimai – šie pakrito net 30-40%. Panašu, kad Ford‘as praranda nemažą rinkos dalį, o protingi japonų konkurentai Toyota Motor Corp. ir Honda Motor su savo mažytėmis mašinytėmis ją perima (atitinkamai 15% ir 9% JAV auto rinkos). Na va jums ir padidėjusios kuro kainos! Pasirodo, ir JAV vartotojai moka TAUPYTI :yes. O jų pomėgių pasikeitimas – persėdimas ant Civic’ų – sakyčiau, revoliucinis. JAV ekonomikai tai, manau, tikrai nepakenks, ypač šiais gūdžiais istorines aukštumas mušančių naftos kainų laikais.



Rusijos indeksai vakar buvo itin įdomūs stebėti. Po užvakarykščio vertikalaus kilimo vakar, kaip ir galima buvo tikėtis, parako užteko tik rytui. Augimas antros dienos pusėje sustojo, o į vakarą ir žemyn dėjo. Kas pelnus nusiiminėjo, kas ir reagavo į negatyvus iš Europos akcijos rinkos.

Absoliutus down lyderis vakar buvo Jukos – vienu momentu akcijos buvo pakritusios net 28%. Žinoma, ne be priežasties: paaiškėjo, kad įmonės restruktūrizacija nenumatoma. Pasirodžius pranešimui apie CEO Steven‘o Tweed‘o atsistatydinimą, vilčių apie įmonės prisikėlimą beveik neliko.



Kas palaiko Rusijos rinką, tai naftininkai. Kol Rytuose neramu, o naftos kainos virš $70/bar., pirmasis ešelonas laikosi. Tačiau tikėtis kilimo artimiausiu metu turbūt būtų per daug optimistiška. Visgi kol kas likvidumas pasaulio mastu mažokas, tad įplaukiančio kapitalo į Rusiją kol kas nematyti, ir iki rugsėjo, spėju, stebėsime tik tabalavimąsi. Toliau – matysim. Viskas priklausys nuo karinių įvykių Rytuose, Ben‘o veiksmų ir kalbų rugpjūtį, ir, žinoma, naftos kainų. Pastarosioms laaabai padėtų uraganai JAV.ozingoff

Komentarai



2006 07 21 06:26     #6237
Graziai parasyta. Gerai kai stalas aukstas, o tai "stalcius" nukristu iki grindu.
2006 07 21 07:01     #6238
na jau arteja eilinis uraganas ant usa. ir nafta brangsta.
2006 07 21 07:33     #6240
ledine, aciu uz komentarus!
2006 07 21 07:37     #6241
Hmmm, bet juk matėm, kaip kilo CRE paskutinius kelis metus, kai JAV ekonomikos situacija buvo dar prastesnė. Buvo žema palūkanų norma? Turbūt atgal ji kol kas negrįš, bet gal kapitalą stūms kitur menkesni įmonių pelnai?
2006 07 21 08:06     #6242
Aciu Ledine uz komentarus, tikrai idomu ir naudinga paskaityti mazas pastebejimas del auto. tiek Fordas, tiek ir japonai turi pakankamai SUV, tiek ir eko klases automobiliu. Manyciau greiciau amerikonai perseda i tuos pacius SUV, tik gaminamus japonu...
2006 07 21 11:27     #6244
Bertai, JAV ekonomika nebuvo tokia jau prasta paskutiniais metais, jei jau FED su ja kovojo paprastai jie eina pries banga - didejant infliacijai, augimui, bando sutramdyti; matydami suletejima, bando likvidumo ipusti. Ta, tikiuosi, matysime jau kitais metais :yes
2006 07 21 11:33     #6245
Coris, ačiū už pastebėjimą gal ne visiškai išsakiau, bet norėjau akcentuoti tai, kad Fordas dėjo viltis į savo Explorer ir Expedition markių pardavimus, o rezultate gavome iki 40% pardavimų sumažėjimą. Tiesa, dabar jie žada gerinti savo auto fuel mileage. Nors ir pernai jau žadėjo... ozingoff
2006 07 21 16:11     #6246
LT spekams naftos brangimas tikrai ne i gera. LT neturi savo naftos (pajurio telkiniu paminejimas sioje situacijoje atrodo kaip eilinis pokstas), o tai dar karta suletins ekonimokis didejima. Tai gali nulemti OMXV neatsistatyma vasaros pabaigoje ir rudeni (kurio daug kas tikisi). Priedo, tai gali nulemti pakartotina korekcija, kuri butu dar vienas vinis i speku karsta. O dar degalu brangimas mums, paprastiems zmogeliams...Kita vertus, naftai taip sokinejant, spekams bus budu uzsidirbti ne is OMXV. Prisiminkit, kad daugelis tokios galimebes neturi....Atsiraitokim rankoves ir kibkim i darba!
2006 07 21 18:14     #6248
Dar vienas idomus dienorastis! :yes
2006 07 22 20:16     #6251
Ledine, O kodel nepzymi savo analizeje, kad China sukale didziausia ekonomini augima pastaraji ketvirti ever. Manau, kad butent kitaicu augimas ir yra kryptis visiems comodiciams, galbut atmetus tauriusoisu metalus. Mano giliu isitikinimu try sfundametalieji - Al, Cu, Pb dabar isgyvena technine korekcija, po kurios bus ralis. Ir dar neaisku kaip bagsis Arcelor - Mittal susijungimas plieno sektoriuje -jie sitie susijungs, tai bus proga pakelti plieno kainas, po ko GM ir Ford gales paskelbti bankrotus.
2006 07 24 09:19     #6261
Chairman, apie Kinija jau ne karta esu uzsiminusi diskusiju metu (o kartotis nemegstu. Metalai dabar smagiai koreguojasi - tiesa. Naturalu, kai Kinija taip greitai pleciasi. Taciau del metalu perspektyvu nedrisciau vienareiksmiskai buti "bullish". Viena vertus, Kinija su tokiu augimu greitai nuriedes i infliacijos liuna (neduokdie, nes tada matysime dar viena Azijos krize, ir tik dar didesne korekcija metalu rinkoje). Antra vertus, Kinijoje imamasi veiksmu augimo ribojimui. Trecia, analitikai vis dazniau uzsimena apie JAV ekonomikos letejima, o patys pesimistiskiausi - ir apie pasaulio sastingi. Labai jau jautri ta commodiciu rinka, o dar jautresnes akcijos, su jais susijusios - ta galima is praeitos savaites rezu Azijos rinkose Arcelor-Mittal susijungimas, aisku, esminis ivykis. Bet truputi gaila rusu, likusiu uz borto GM ir Ford bankroto gal ir neskelbs, bet XXI amziu sioms kompanijoms isivaizduoju liudna ozingoff
2006 07 24 11:11     #6266
Ledine, Nu ir lai rieda zemyn tie kitaicai. Atpigs viskas skersai isilgai - galesime graziu dalyku nusipirkti. Del JAV letejimo - nu nezinau. As kaip tik linkes dabar eiti ir prisipirkti kai kuriu tech'u. HP pvz.
2006 07 24 11:59     #6269
Chairman, Jusu mintys ir ketinimai nesvetimi ir man kad jav letes - faktas; kad letes ilgai - iliuzija arba pesimistine prognoze. Kol kas fundamentai yra, o supanikavusi meskuciu rinka - pats geriausias metas apsipirkti dabar tech gavo smugi, bet juk kuo labiau musa, tuo geresne gynybos technika ilgu laikotarpiu, tiesa? HP imciau, gal dar ir Dell'a - vargsa taip gerai suvare tika ozingoff

Naujausi dienoraščiai

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2019 Tipro Group UAB