gambler | Žinutės
perqnas,
paprastai ~savaite ilgiau negu pilnas konteineris. Pilnas
konteineris, priklausomai nuo uosto, ~35 dienos, taigi dalinis
jurinis ~42. Skaiciuoju nuo isplaukimo is uosto.
Nekantriausius perspeju - is siuntejo iki uosto dar ~ savaite, +
bent 3-4 dienos iki laivo isplaukimo jau turi buti uosto
sandelyje.
Lietuvoje paprastai ilgai neuztrunka.
Zhaibas,
ar si ketvirti vis dar isipaishai i 140 usd per kuba? Kainos tai
pakilo siek tiek :)
Beje, vezant paletes siulyciau labai pasidometi pervezimais oro
transportu, iseitu auksinis viduriukas tarp kurjerinio siuntimo ir
jurinio.
Prisijungiu prie daugelio nuomones, kad kurjerines kompanijos yra
nors ir patogus variantas, bet tikrai ne pats pigiausias.
Del lakstymo ismuitinant krovini... Gal kazkas apshvies mane kuom
yra toks jau sudetingesnis procesas tvarkant jurini krovini negu
orini?
Skirtumas yra grynai techninis - juriniu atveju reikia kad butu
sutvarkyta tranzito procedura is Klaipedos iki paskirties miesto
(ar to kur muitinsite). Bet sita reikala tvarko ne gavejas, o
ekspeditorius.
Toliau. Pats ismuitinimas. Iki istojimo i EU muitines proceduru
buvo daug (net is Latvijos ar Lenkijos prekes muitint reikejo),
todel daug kam apsimokejo tureti deklarantus ir patiems tai
tvarkyti. Po istojimo i EU muitines proceduros siek tiek pasikeite,
ir daugelis deklarantu nesuspejo paskui tuos pokycius. Kiek
pastebejau daugybeje imoniu deklarantai arba isnyko, arba
persikvalifikavo i logistus :)
Tie patys ekspeditoriai paprastai sutvarko ir ismuitinima, nebent
jie kazkuriam konkreciam mieste neturetu pazistamu tarpininku.
Tuomet manau tuo mielai uzsiimtu atskiros tarpininkavimo kontoros,
arba krovini galima ismuitinti kitur, nors ir pacioje Klaipedoje
(tik ne uoste :) )
lt6813: matau 2 kelius:
arba pirkti FOB salygomis nuo artimiausio uosto ir veztis kaip
dalini jurini krovini. Kaip jau anksciau minejau, yra daug kontoru
Lietuvoje kurios tuo uzsiima.
arba ieskoti tarpininko LT kuris tai suorganizuotu ir jau nupirktum
cia ismuitinta bei paruosta "pardavimui".
Speju kad pats isivaizduoji kas tavo atveju bus geriau,
priklausomai nuo to kiek tau idomus yra sis biznis.
Beje, stebuklu nebuna, pervezimas kainuos (ir nematau kad jo kainos
mazetu laikui begant), nuo prekiu ir transportavimo vertes visvien
reikia moketi mokescius valstybei. Nepriklausomai nuo to, kuri
varianta pasirinksi, papildomu islaidu bus.
Jeigu ka - as perspejau :)
To EX:
o kaip tamsta siulote muitintis Latvijoje? Registruotis ten
mokesciu moketoju?
Ar cia kalba ejo tik apie tranzita i paskirties vieta ir visvien
issimuitinima namuose?
P.S. idomiau tai, kad man pora kartu aiskino jog pigiau atplukdyti
konteineri iki Vokietijos ir is ten (!!!) veztis ji visa i Lietuva
zeme (nezinau ar su perkrovimu, ar dezeje). Kiek kartu skaiciavau -
nu niekaip man pigiau neiseidavo :) Jeigu kas buvo susidures - butu
idomu suzinoti, gal ka praleidau?
Pratesiant sia diskusija
deja kalba ejo apie imones pinigus :) Visgi buvo pasirinkta SEB
vienos nakties indeliai. Aciu pateikusiems variantus, bent man
diskusija buvo labai naudinga.
Domintu taipogi gal yra kokiu variantu sumoms 20.000-100.000 LT
ribose.
Jeigu kas turi ideju - butu didelis aciu avansu :)
Pratesiant diskusija del optimalaus portfelio sudarymo - o kodel
niekas nesvarsto ETF fondu kaip alternatyvos tradiciniams
fondams?
Pliusas - gerokai mazesni administraciniai mokesciai
Minusas - nepatariama investuoti nuolat mazom sumom del fiksuotu
komisiniu
Beje, kaip paprasciausiai galima butu i juos investuoti bunant
Lietuvoje? Per Lietuviska makleri? Kiek suprantu, pavedimo kastai
(pvz, SEB) butu ~30 USD per transakcija? Ar dar reiketu atskirai
moketi uz bankini pavedima?
P.S. Valdai, aciu kad palaikei sia diskusija ir privertei
pamastyti. Tesiam? :) Gal ir kiti prisijungs? :)
Runner,
pamirsau pasakyti - man neteko susidurti su vizom i hong kong'a,
pats nebuvau, bet pradeciau dometis nuo Kinijos ambasados. Hong
Kong'a britai perdave atgal Kinijai, nors jis ir islaiko spec
ekonomini statusa.
Runner,
manau kad visiems kas susiduria su jura teko kazka gabenti is hong
kongo :) Visgi vienas is didziausiu pasaulio uostu.
Pats jurinis pervezimas iki uosto tarp Klaipedos ir Rygos bus
panasus, bet itariu kad uz pristatyma iki savo duru vezant per Ryga
sumokesi brangiau, nebent esi kazkuriame taske kuris daug arciau
Rygos nei Klaipedos.
Juozukai,
Zaibas teisus, bet praktikoje girdziu is musu klientu nusiskundimus
del prekiu kokybes. Kiek zinau tie, kas nedirba per tarpininkus,
tokiu atveju galvoja apie akredityvus (tai yra itraukia banka kaip
sioki toki saugumo garanta), bet tai 100% reikalo neissprendzia.
Priedo, akredityvai kainuoja, juos apsimoka naudoti tik brangesnems
prekems.
drs09,
klausimas labai abstraktus. Preliminaria procedura bei
transportavimo ikainius Zhaibas nurode, jau galima daryti sioki
toki palyginima jeigu zinai kiek i tuos konteinerius telpa :)
Labai siulyciau atkreipti demesi i muitus, kiniskoms prekems muitai
pakankamai auksti, geriau kad tai netaptu nemaloniu siurprizu :)
Zhaibe,
vartojimo preke prekei nelygi :) Kas liecia dalinius vezimus -
ziurint is kokios kinijos dalies, is kaikuriu daliu nera didelio
skirtumo tarp tranzito laiko pilnu konteineriu ir daliniu kroviniu,
is kaikuriu yra. Nesiginciju, kad vezti santykinai nebrangias
prekes geriau pilnais konteineriais, ir prie tavo minimos 20-30.000
USD vertes per konteineri tai turbus geriausias variantas.
Siek tiek brangesnems prekems jau yra pasirinkimas, galima jura
dalinius krovinius, kas reikstu pigiau, bet pinigu apyvartumas
ilgesnis. Galima aplamai oru (brangu), galima kombinuotais vezimais
(oras-zeme, jura-oras). Nuo konkreciu prekiu priklauso.
Kaip jau minejau, pasistengsiu atsakyti i klausimus susijusius su
pervezimais, jeigu turit tokiu klausimu - nesidrovekit. Jeigu as
negalesiu - kiti manau pades :)
|