gambler | Žinutės

Prekiu Importas Is Kinijos 466 Mano verslas 2008-02-20 20:21:31

perqnas,

paprastai ~savaite ilgiau negu pilnas konteineris. Pilnas konteineris, priklausomai nuo uosto, ~35 dienos, taigi dalinis jurinis ~42. Skaiciuoju nuo isplaukimo is uosto.

Nekantriausius perspeju - is siuntejo iki uosto dar ~ savaite, + bent 3-4 dienos iki laivo isplaukimo jau turi buti uosto sandelyje.

Lietuvoje paprastai ilgai neuztrunka.


Zhaibas,

ar si ketvirti vis dar isipaishai i 140 usd per kuba? Kainos tai pakilo siek tiek :)

Prekiu Importas Is Kinijos 466 Mano verslas 2008-02-15 19:15:32

Beje, vezant paletes siulyciau labai pasidometi pervezimais oro transportu, iseitu auksinis viduriukas tarp kurjerinio siuntimo ir jurinio.

Prekiu Importas Is Kinijos 466 Mano verslas 2008-02-15 19:14:01

Prisijungiu prie daugelio nuomones, kad kurjerines kompanijos yra nors ir patogus variantas, bet tikrai ne pats pigiausias.

Del lakstymo ismuitinant krovini... Gal kazkas apshvies mane kuom yra toks jau sudetingesnis procesas tvarkant jurini krovini negu orini?

Skirtumas yra grynai techninis - juriniu atveju reikia kad butu sutvarkyta tranzito procedura is Klaipedos iki paskirties miesto (ar to kur muitinsite). Bet sita reikala tvarko ne gavejas, o ekspeditorius.

Toliau. Pats ismuitinimas. Iki istojimo i EU muitines proceduru buvo daug (net is Latvijos ar Lenkijos prekes muitint reikejo), todel daug kam apsimokejo tureti deklarantus ir patiems tai tvarkyti. Po istojimo i EU muitines proceduros siek tiek pasikeite, ir daugelis deklarantu nesuspejo paskui tuos pokycius. Kiek pastebejau daugybeje imoniu deklarantai arba isnyko, arba persikvalifikavo i logistus :)

Tie patys ekspeditoriai paprastai sutvarko ir ismuitinima, nebent jie kazkuriam konkreciam mieste neturetu pazistamu tarpininku. Tuomet manau tuo mielai uzsiimtu atskiros tarpininkavimo kontoros, arba krovini galima ismuitinti kitur, nors ir pacioje Klaipedoje (tik ne uoste :) )

Prekiu Importas Is Kinijos 466 Mano verslas 2008-02-10 20:54:47

lt6813: matau 2 kelius:
arba pirkti FOB salygomis nuo artimiausio uosto ir veztis kaip dalini jurini krovini. Kaip jau anksciau minejau, yra daug kontoru Lietuvoje kurios tuo uzsiima.
arba ieskoti tarpininko LT kuris tai suorganizuotu ir jau nupirktum cia ismuitinta bei paruosta "pardavimui".

Speju kad pats isivaizduoji kas tavo atveju bus geriau, priklausomai nuo to kiek tau idomus yra sis biznis.

Beje, stebuklu nebuna, pervezimas kainuos (ir nematau kad jo kainos mazetu laikui begant), nuo prekiu ir transportavimo vertes visvien reikia moketi mokescius valstybei. Nepriklausomai nuo to, kuri varianta pasirinksi, papildomu islaidu bus.
Jeigu ka - as perspejau :)

Prekiu Importas Is Kinijos 466 Mano verslas 2008-01-21 19:43:30

To EX:
o kaip tamsta siulote muitintis Latvijoje? Registruotis ten mokesciu moketoju?

Ar cia kalba ejo tik apie tranzita i paskirties vieta ir visvien issimuitinima namuose?

P.S. idomiau tai, kad man pora kartu aiskino jog pigiau atplukdyti konteineri iki Vokietijos ir is ten (!!!) veztis ji visa i Lietuva zeme (nezinau ar su perkrovimu, ar dezeje). Kiek kartu skaiciavau - nu niekaip man pigiau neiseidavo :) Jeigu kas buvo susidures - butu idomu suzinoti, gal ka praleidau?

Trumpalaikis ir ne tik likvidumo valdymas? 16 Bendri klausimai 2008-01-14 17:58:59

Pratesiant sia diskusija

deja kalba ejo apie imones pinigus :) Visgi buvo pasirinkta SEB vienos nakties indeliai. Aciu pateikusiems variantus, bent man diskusija buvo labai naudinga.

Domintu taipogi gal yra kokiu variantu sumoms 20.000-100.000 LT ribose.

Jeigu kas turi ideju - butu didelis aciu avansu :)

Reikia patarimo del investicijos 112 Investiciniai ir pensijų fondai, draudimas 2008-01-14 17:53:58

Pratesiant diskusija del optimalaus portfelio sudarymo - o kodel niekas nesvarsto ETF fondu kaip alternatyvos tradiciniams fondams?

Pliusas - gerokai mazesni administraciniai mokesciai
Minusas - nepatariama investuoti nuolat mazom sumom del fiksuotu komisiniu

Beje, kaip paprasciausiai galima butu i juos investuoti bunant Lietuvoje? Per Lietuviska makleri? Kiek suprantu, pavedimo kastai (pvz, SEB) butu ~30 USD per transakcija? Ar dar reiketu atskirai moketi uz bankini pavedima?


P.S. Valdai, aciu kad palaikei sia diskusija ir privertei pamastyti. Tesiam? :) Gal ir kiti prisijungs? :)

Prekiu Importas Is Kinijos 466 Mano verslas 2008-01-09 19:08:26

Runner,

pamirsau pasakyti - man neteko susidurti su vizom i hong kong'a, pats nebuvau, bet pradeciau dometis nuo Kinijos ambasados. Hong Kong'a britai perdave atgal Kinijai, nors jis ir islaiko spec ekonomini statusa.

Prekiu Importas Is Kinijos 466 Mano verslas 2008-01-09 19:05:31

Runner,
manau kad visiems kas susiduria su jura teko kazka gabenti is hong kongo :) Visgi vienas is didziausiu pasaulio uostu.
Pats jurinis pervezimas iki uosto tarp Klaipedos ir Rygos bus panasus, bet itariu kad uz pristatyma iki savo duru vezant per Ryga sumokesi brangiau, nebent esi kazkuriame taske kuris daug arciau Rygos nei Klaipedos.

Juozukai,
Zaibas teisus, bet praktikoje girdziu is musu klientu nusiskundimus del prekiu kokybes. Kiek zinau tie, kas nedirba per tarpininkus, tokiu atveju galvoja apie akredityvus (tai yra itraukia banka kaip sioki toki saugumo garanta), bet tai 100% reikalo neissprendzia. Priedo, akredityvai kainuoja, juos apsimoka naudoti tik brangesnems prekems.


drs09,
klausimas labai abstraktus. Preliminaria procedura bei transportavimo ikainius Zhaibas nurode, jau galima daryti sioki toki palyginima jeigu zinai kiek i tuos konteinerius telpa :)
Labai siulyciau atkreipti demesi i muitus, kiniskoms prekems muitai pakankamai auksti, geriau kad tai netaptu nemaloniu siurprizu :)

Prekiu Importas Is Kinijos 466 Mano verslas 2007-11-18 20:30:04

Zhaibe,

vartojimo preke prekei nelygi :) Kas liecia dalinius vezimus - ziurint is kokios kinijos dalies, is kaikuriu daliu nera didelio skirtumo tarp tranzito laiko pilnu konteineriu ir daliniu kroviniu, is kaikuriu yra. Nesiginciju, kad vezti santykinai nebrangias prekes geriau pilnais konteineriais, ir prie tavo minimos 20-30.000 USD vertes per konteineri tai turbus geriausias variantas.

Siek tiek brangesnems prekems jau yra pasirinkimas, galima jura dalinius krovinius, kas reikstu pigiau, bet pinigu apyvartumas ilgesnis. Galima aplamai oru (brangu), galima kombinuotais vezimais (oras-zeme, jura-oras). Nuo konkreciu prekiu priklauso.

Kaip jau minejau, pasistengsiu atsakyti i klausimus susijusius su pervezimais, jeigu turit tokiu klausimu - nesidrovekit. Jeigu as negalesiu - kiti manau pades :)
Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2024 UAB All Media Digital