Riesutu duona

el_dorado | 2007-02-19 23:17 | perskaitė: 1760
Riesutu duona Neretai gaunu PM su busimu studentu paklausimais, kaip gi ten stoti i ta anglija, kaip sekas, ar nesigailiu ir t.t Dar pries paciam stojant teko girdeti, kad

Neretai gaunu PM su busimu studentu paklausimais, kaip gi ten stoti i ta anglija, kaip sekas, ar nesigailiu ir t.t

Dar pries paciam stojant teko girdeti, kad jei pasirenki studijuoti UK, ypac jei planuoji pats save islaikyti, geriau lengvo gyvenimo nesitikek. Butent. Tikriausiai vienas esminiu dalyku besimokant cionaj ir bandant prasimusti yra gyvenimo mokykla, kuria, nezinau, ar praeisi likdamas namuose. Ka as noriu pasakyti, kad zinojimas, jog sotveti turi pats uz save ir nei mama nei tete uz tukstanciu kilometru tau nepades, uzgrudina visom prasmem. Turi priprasti prie nuolatinio gyvenimo "dauzymo skuduru per veida", kai tiesiog niekas nesiseka ir atrodo visi aplink kaip susimoke nori tave isdurti, o tu vargsas kabiniesi i gyvenima siekdamas, atrodo, nepasiekiamo. Stai, regis, jau seniai turejau dirbti viename fast food restorane. Ponas John, is pradziu norintis mane idarbinti, staiga pasidaro abejingas, kai pamato, kad del manes reikes sutvarkyti sioki toki biurokratini formaluma ir tiesiog slepiasi savo kabinete ar liepia darbuotojam meluoti, jog jo nera. Besimusant kitur istorija panasi - "paskambinsiu"... Galu gale viena ryta suzinojus, jog taip jau arti atrodes darbas nuplauke ir besirengiant vaziuoti applyinti kur kitur neberandi savo dviracio - tik nupjauta spyna. Zinoma, visiem nusispjauti, o policininkas isgirdes mano pavarde tik mesteli "what's that - Polish?" Zodziu, kartais pagalvoju, kad esu atsitrenkes i sali, kur niekas manes nelaukia, nenori ir net nesiruosia leisti man lengvai gyventi, ka jau kalbeti apie kazkokiu svajoniu siekima. Tikriausiai taip ir yra. Liudna, bet turiu pripazinti, kad per tuos kelis menesius gyvenimas ismoke mane "neisdursi tu - isdurs tave" ir viska turesiu pasiekti lipdamas per kitu galvas ir budamas nieksu, o ne saziningumu ar kitom graziom savybem - nuosirdaus noro ir darbo neuzteks.

Ar gailiuosi? Ne. Visikai nesigailiu. Tiesa sakant, tai bene pats geriausias mano gyvenime sprendimas. Tik neseniai trynes mokyklos suola dabar kiekviena diena gaunu mokytis kartais karcias realaus gyvenimo pamokas.



"Welcome to the real world, Neo"

Komentarai



2007 02 20 00:02     #9095
pritariu el_dorado, mano gyvenimo istorija uzsienyje identiskai panasi.. vadinasi ne as vienas toks buvau.. welcome to the matrix of stock exchange
2007 02 20 01:35     #9096
prisijungiu prie jusum ir galiu pasakyti jog man ir panasiai..
2007 02 20 06:57     #9097
Taip ir nesuprantau cia jus didvyrius ar nuskriaustuosius vaidinant? Reikejo is pradziu i kariuomene metams istoti, atlikti pareiga tevynei, o tik po to i uzsieni traukti. Butu nereikeje cia skustis sunkumais, nes paprasciausiai butumet ismokyti to nedaryti ir gave gera gyvenimo pamoką.
2007 02 20 07:59     #9098
Jei gyvenimas UK atrodo toks sudėtingas, tai kaip būtų čia? Taigi UK daugeliui yra amerika Nr2, "el dorado" (didžiausių galimybių ir turtų žemė). Ieškoti būsto, darbo visur tenka. Tačiau, manau, priežastis yra kitur - kai esi užsienietis, nesėkmes lengviausiai paaiškinti vietinių priešiškumu...
2007 02 20 08:16     #9099
Taigi tu ne anglas, tu kitoks, o anglai, visada elgsis kitaip su tokiais kaip tu, kaip as. Tad jei nusprendei, ten vaziuoti, visada tai patirsi. Bet veliau bus viskas ok, pamatys, kad sugebi kazka geriau nei anglas, prades labiau taikstytis ir pan. O ejima i kariuomene, nepyk Denisai, bet tai paprasciausias metu praradimas, o per metus manau daug galima nuveikti.
2007 02 20 08:31     #9100
niekas nevaidina, pasakoma paprasciausia realybe, kaip buvo istikruju. nes daugelis, kad ir is mano pazistamu, mano: ''o cia uzsieni visi taves laukia, darbdaviai neturi kur pinigu deti, tik ir iesko brangiai pasamdyti lietuvi koki''.. foget it! o kariuomene reikalinga vaikams, kurie suaugti patys nesugeba, va tada ji is vaiko padaro vyra.
2007 02 20 08:51     #9101
Užsienio šalis yra ne tam, kad būtų patogu atvykusiems, bet tam, kad būtų patogu tos šalies piliečiams....
2007 02 20 09:38     #9102
Panasiu stiliumi mokiausi DK. Buvo ir linksmu dienu, ir nelabai. Aisku ant LT panasiai dirbantiems studziams, bet cia dar prisideda kulturiniu skirtumu ir buvimo uzsienieciu aspektas. Bet man jau geriau taip, nei metus pratarchialint karinej tarnyboj.
2007 02 20 09:59     #9103
Pas vaikina smegenine normaliai dirba, su pasauleziura irgi problemu nesimato, su realybe nesipyksta - viskas jam bus gerai. Jis ir neverkia kad vai kaip jam sunku - jis tik svaigstantiems apie svajoniu sali bando realiu vaizdu parodyti. Niekam tai nepakenks.
2007 02 20 10:30     #9104
Denisai, kaip zmogus protingas, turetum suprasti, kokiu pareigu reikia dabar musu tevynei. O pseudo pareigu, kai lakstai su durniu gauja vaikomas kitu durniu gaujos, manau niekam nereikia. Kokia chia gyvenimo pamoka? Kad ishmoksti chamizmo? Ishmoksti loti ant kitu? Ishmoksti nieko neveikti dienu dienas? Ar ishshoves 10 kulku, padares 100 atsispaudimu ir nubeges 10 km padarai nerealia paslauga visuomenei?
2007 02 20 10:41     #9105
ne i armija o gatviu sluoti reikia! o dar geriau i siukslynus naudingu atlieku ieskoti! va cia tai nauda visuomenei! ir be viso to reikia didziuotis kad tai darai ir niekinti tuos kurie to nedaro. o jei rimtai - kiekvienam savas kelias, visokiu yra visokiu reikia...
2007 02 20 11:14     #9106
Jeigu manote kad kariuomene tai gauja durniu vaikanciu kitus durnius tai klystat Siulau pasidometi issamiau kai bus kariuomenes ir visuomenes dienos. Kazkada skaiciau kariuomenes psichologija, ten buvo tokia citata, ji siai dienai labai tinka: Taikos metu civiliai teigia kad kariuomene nereikalinga arba stengiasi ja sumazinti. Bet kai prasideda karas (kuri sukelia civiliai) jie priekaistauja kariuomenei del blogu sprendimu ir reikalauja kad ju kariuomene kariautu kazkur kitur bet ne ju kieme. Zodziu bet kuriuom atveju kariuomene vejama ir gujama O tie kas teigiate kad kariuomene jums nereikalinga ir jus jos vengiate, tai suprantu sutinkate ir su tuom jog jums nereikalinga soc. garantijos, pensijos ir t.t. Nes jus atsisakote vykdyti savo pareiga, tai kodel savo pareigas turetu vykdyti valstybe jusu atzvilgiu? Nesakau, kad eikite dabar visi tarnaukite. Bet atminkit tik tos valstybes gyvena gerai kuriu pilieciai didziuojasi savo valstybe, kariuomene ir t.t.
2007 02 20 11:30     #9107
Truksta pasitikejimo kariuomene, blogas ivaizdis, va kur problema..Del pensiju ir soc.garantiju, tai nepamirsk kad kariuomene yra islaikoma is mokesciu moketoju pinigu, o tie mokesciu moketojai ir yra tavo pamineti civiliai .. Sutinku kad kariuomene ugdo, grudina, ismoko laiktytis doktrinos, moko save vesti ekstremaliose situacijose, o tai tikrai naudinga, ypac versle. Taciau tarkim savo laika as galiu naudingiau isnaudot(ir jau naudoju) nei kad buciau tarnaves.. O gyvenimo pamokos senai iseitos miesto gatvese(taip sakant su draugais trinantis) Saunuolis Denisai kad gini kariu kasta
2007 02 20 12:52     #9108
kariuomenė gerai praplauna smegenis, atsiranda pseudoidealų, kurie neatlaiko išbandymo realiu gyvenimu. Pažinojau vieną vyr.seržantą, koks kietas prieš eilinius būdavo ir amžinai lodavo (pats tris klases baigęs), o kai teko kartu (likimo ironija) Švedijoje dirbti ir gyventi kelis mėnesius, tai pasirodė visiškai bejėgis prieš realaus gyvenimo sunkumus. Denisai - žmonės turi teisę varyti ant kariuomenės, nes jų sumokėtų mokesčių dėka gauni nemažai litų, pajoką ir visas soc.garantijas, bet realios naudos (apčiopamos) visuomenei kariuomenė neduoda (stroibato nėra, kolūkiams nepadedat ) O karo atveju visi būsim pašaukti pabūti patrankų mėsa.
2007 02 20 13:13     #9109
to loko NATO yra karinis blokas. Lietuva šiame bloke, kaip ir kitos šalys yra įsipareigojusi, ginti (grubiai išsireiškiant) šio bloko vientisumą ir suverinitetą. Ir nesvarbu kur karas vyks, vyksta, Lietuva jau dalyvauja NATO kare. O Lietuva yra NATO dalis. Negi jums rimtai reikia karo jūsų kieme, kad suprastumėte, kam kariuomene reikalinga? Ir dar... O ant kariuomenes dazniausiai varo tie kur sedi Airijoje ir Anglijoje ir kurie ne litu neprisideda prie jos islaikymo. Ir tie, kurie Rusu kojines skalbe, o Lietuvos kariuomenes ne viena akim nemate....
2007 02 20 13:26     #9110
Visu pirma tie kurie sedi Airijoje ir Anglijoje prisideda prie Airijos ir Anglijos kariuomenes islaikymo. O del NATO - praskrido rusu naikintuvas virs Lietuvos, o NATO naikintuvai nespejo net varikliu uzkurti. O tokiai saliai kaip Lietuva kariuomene aplamai nereikalinga, uztenka ir policijos. Idomu su kuo su pora tanku ar laivu galima kariauti.
2007 02 20 13:45     #9111
neteisingos jusu nuomones. visu pirma reiktu atskirti karuomene, ir privalomaja karine tarnyba. kariuomene taip - reikalinga, tik ji daugiau kaip politinis zaisliukas, naudojamas NATO alijanse, ar kituose daugiasaliuose susitarimuose. O vieneriu metu tarnyba kariuomeneje reikalinga nebent tiems, kurie nieko nesiekia gyvenime, tik trina parku suoliukus per dienas. aj, apie islaikyma - taigi tuojau rumunai ir bulgarai prades imigruoti lietuvon, tad jie islaikys karuomene uz mane taip, kaip as db islaikau airijos kariskius..
2007 02 20 13:57     #9112
Denisai pavarei kaip robotas užprogramuotas. Matai, nori atlikti pareigą tėvvynei, bet ginsi NATO interesus kažkur "Kambodžoj", abejoju ar mano, ar tavo interesų ten yra (nebent pirktumėm ten akcijų ir tu gintum mūsų plantaciją ) Na dalyvauja mūsų ~200 karių įvairiose misijose, bet tas dalyvavimas yra formalus. Visa mūsų kariuomenės egzistavimo esmė - pasiruošimas partizaniniam karui (pasalos, žygiai, lokaliniai mūšiai).
2007 02 20 14:17     #9113
el_dorado, taip ir neatsake kaip pateko i UK mokytis ir kaip jam ten sekasi MOKYTIS.
2007 02 20 15:30     #9114
idomus butu eksperimentas kokis musu kariuomenes skirtumas tarp pvz benamiu (na tie kur po savartynus knaisiojasi). pvz uzpuolus rusijai lietuva ar bent 1 minute ilgiau atsilaikytumem jei gintu lietuvos armija nei kad benamiai? o ir del tos vienos minutes ar verta tiek duoti armijai kai galima kad ir tiem patiem pensininkams duoti, kas duos tikrai daugiau nei +1 min gyvenimo dabar gynyba nebe armijom ir kareivukais vyksta, o politika... o kareivuku keleta reiketu tureti, bet tam na kad oruma islaikyti, taip sakant kaip koki muzieju
2007 02 20 17:04     #9115
Yra toks posakis. Deretu zinoti. Cituoju: "kas nemaitina savos kariuomenės, tas maitina svetimą." Manau esmę supratote?
2007 02 20 17:30     #9117
Riškit apie kariuomene arba apdalinsiu banais ir istrinsiu. (
2007 02 20 17:39     #9118
Visiems kariūnams rekomenduoju nueit į artimiausios ligoninės traumatologinį skyrių ir pažiūrėt, kaip atrodančius veikėjus atveža iš visokių avarijų ir panašiai. Manau, pusei noras kariaut atšoks iš karto. Labai smagu rėkt nato nato kai praeini visą starcraftą ar vietcongą. Kitas dalykas - karus išgalvoja dažniausiai kareiviai, o ne civiliai. Jei nebūtų karų - nereikėtų nei vienos armijos. O visiems generolams svarbu pateisinti savo egzistavimą bei milijardines išlaidas mylimų žaisliukų išlaikymui. O šiaip niekas nenori eiti į karą, būti užmuštas, sužeistas ar dar kaip nors. Norit būti didvyriais? Užkalkit biržoj milijoną ir atiduokit jį vaikų namams ar kitai labdaringai organizacijai. Niekas niekada netapo jokiu herojum nužudęs krūvą kitų tokių pačių kandidatų į šlovę. Ir pabaigai: atsiminkit, kad smurtas - tai paskutinė silpnųjų priemonė. Kai nieko kito nebegali padaryti, lieka paskutinis argumentas - kumščiai.
2007 02 20 18:33     #9119
Bravo ariel. O dabar siulyciau grizti prie el_dorado rasynelio. El_dorado, nepyk, bet tavo posakis apie "isdurima" labai jau primityvus. Tas galioja ieskantis darbo McDonalde ar Hesburgere, kur daug proto atliekant darbo nereikia. Kitas reikalas, jei nori prasimusti i kitus sluoksnius: pamatai, kad nors karta ka nors "isdure" zmones lieka prie suskilusios geldos. Ir butent uz kt. tavo pavardintas savybes (darbstuma ypac!) tave vertina. In conclusions, patiko dienorastyje pagvildenta tema. Sekmes!
2007 02 20 19:58     #9120
O as palaikau Deniso nuomone. Man asmeniskai kariuomene dave labai daug. Nors pries kariuomene maniau panasiai kaip kiti. Tie kas ten nebuvo nesupras ir neverta aiskinti.
2007 02 21 06:43     #9122
Risam.... to Mindzio Butent, net neverta aiskinti.
2007 02 21 10:57     #9126
Kas nemoka paaiskinti, turbut pac nesupranta.
2007 02 21 12:07     #9128
tikriausiai...
2007 02 21 12:32     #9129
2007 02 21 21:56     #9133
oho, DELFI Nr. 2 atsidarė, o į atidarymą visų taip ir nepakvietė :-) ......................... Jei tokia nuostata gyvenimas ismoke mane "neisdursi tu - isdurs tave" bus citatų rinkinyje bei retkarčiais taikoma, nebus labai blogai, bet jei ji įaugs į kraują , inerciškai veiks visą gyvenimą, tai tuomet telix krikščioniškai užjausti tokių nuostatų žmones ir juos sutikus, priglausti po sparneliu... gal bent kelias akimirkas jie sušils, gal bent kažkiek nutirps LEDAI. Aštrios nuostatos į kraują gali įaugti daugeliui iš mūsų, ypač jei iš aplinkos tinkamu laiku nesulaukiame elementarios paramos, supratimo ir pagaliau svarbiausio - meilės (inkl. tėviškos, motiniškos). Ubi caritas, Deus ibi est. Ten kur...(C.), (tik) ten yra...(D.).

Naujausi dienoraščiai

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2019 UAB All Media Digital