Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume.
Prisijungti.
|
|
Parašė: 2008-09-12 16:52:17
baliuka
Yra siūloma konservuoti išgaunant magnį, nežinau kiek tai geriau už
aliuminį, čia įdomios idėjos
jei pasitvirtins, tada gal.
Pakrovimo laiką šiandien ir dabar galima būtų spręsti taip:
sustandartintos baterijos, atvažiavai, pasikeitei ir nuvažiavai.
Bet ilgaamžiškumo problema... Visas šitas reikalas turi didelę
prasmę tik dėl taršos.
Ir man dar neįrodė, kad su tokiomis mašinomis galima važinėti.
Nesakau, kad tai neįmanoma. Prieš 30 metų SSSR aš nebūčiau drįsęs
važiuoti su šiuolaikine auto, prikimšta elektronikos. Šiandien,
esant servisui, jau įmanoma.
IMHO, apgyvendintuose kraštuose kaip Europa, Azijos ir Amerikos
miestai, elektromobilis su 300km rida, įsisiautėjus CO spaudimui,
gali tapti alternatyva į darbą/iš darbo ir 30km į užmiestį
pavažiuoti.
Islandijos pavyzdys yra labai geras - jis akivaizdžiai rodo, kad
energijos gali būti, bet neišsprendus energijos perdavimo klausimo,
ji niekam nereikalinga. Tarkime, kad termo energija tampa realybė.
Manote, kad auto pramonė nuo to pasikeis? Atvirkščiai, sumažejus
naftos ir dujų produktų paklausai šildymui, elektrai ir pan.,
stabilizuosis kainos, ir gatvėse vėl pasirodys V8 monstrai.
|
|
Parašė: 2008-09-12 17:08:34
Dar vienas pastebėjimas, empiriškai, pagal istoriją.
perėjimas nuo anglies prie naftos įvyko ne dėl anglies
trūkumo.
Anglies šiuo metu JAV, Australijoje ir net V.Europoje yra daugiau,
nei pakankamai.
Perėjimas įvyko, nes naftos produktais varomi motorai pasirodė daug
geresni.
panašiai yra šiandien: naftos kainos kol kas nesikandžioja, jei
žiūrime į "auksinį milijardą", o ne trečio pasaulio šalis.
Didžiausias šiuo metu akstinas pakeisti naftą yra būtent miestų
tarša. Iš dalies tai yra ir anglies pramonės atnaujinimo stabdis.
Ko tai niekas neskuba gaminti el. energijos iš anglies... Nors
Australija - tai tiesiog šalis ant anglies kalno. užtektų daug daug
metų į priekį...
Arba pakeitimas įvyktų beveik akimirskniu, jei kas sugalvotų
geresnį motorą, nei vidaus degimo. Kol kas tokio nesimato.
|
|
Parašė: 2008-09-12 20:53:25
to goga
Kiek aš suprantu elektrinis variklis yra pranašesnis už vidaus
degimo variklį del paprastumo, gal galima ir sugalvoti koių tūkumų,
bet batareika yra esminė problėma, batareikas galima keisti, bet
del trumpo tarnavimo laiko jos gautusi brangios, problematiška būtų
keisti senesnes batareikas į naujasnes, nelabai atsirastų norinčių,
nebent batareikos kaina nebūtų esminė palyginus su jos pakeitimo
kaina.
O del magnio ten viskas gerai turint energijos pertieklius,
stumiamasi į priekį be jokio lobizmo, čia naujasnis straipsnis
http://www.technologyreview.com/Energy/19402/
turint galvoje, kad ten dalyvauja Mitsubishi, tai reikalas neartodo
beviltiškas.
This comment contains forward-looking statements. There can be no assurance that actual results will not differ materially due to various factors, many of which are beyond the control of baliuka.
|
|
Parašė: 2008-09-13 00:43:51
baliuka
O del magnio ten viskas gerai turint energijos
pertieklius
may be, jei turima daug pigios energijos sudegintam magniui atgal
versti magniu.
Dabar, del tu kibiru-elektro mobiliu. Jei pagaminus vidaus degimo
varikliu varoma auto tokio pacio svorio, kaip tie elektro mobiliai,
tai ko geri 3-ju litru uztektu ir dar liktu. kazkur cnnas rase, kad
20 metu senumo mazda rijo daug maziau, nei sios dienos hibridai. As
dar prisimenu tuos laikus, kai masinu ratai buvo 13 coliu.
|
|
Parašė: 2008-09-13 06:44:26
to goga
Taip, čia yra faktai, del kurių gičijamasi tik politiniais
argumentais, tipo energetine nepriklausomybe ir gasdinant
visuotiniu atšilimu. Iš principo nėra poreikio tom alternatyvom ir
poreikio nenusimato šiame šimtmetyje, tačiau investicijos jau dabar
yra pelningos visai ne del techninių dalykų.
This comment contains forward-looking statements. There can be no assurance that actual results will not differ materially due to various factors, many of which are beyond the control of baliuka.
|
|
Parašė: 2008-09-15 06:58:37
wall streeto kontoros krenta kaip epušės lapai: LEH, MER. Vadinasi
krizė jau įsibėgėjo. Kažkaip jaučia subinė, kad šią savaitę gali
būti market crash'as.
Vienok pas fed'a baigėsi šoviniai, tai kitas žingsnis gali būti
dolerio devalvavimas.
|
|
Parašė: 2008-09-15 07:44:15
Vienok šitos diskusijos pavadinimas paseno. Jau nebe "išvakarės".
|
|
Parašė: 2008-09-15 11:32:04
Turejo buti MER, bet ishsigalbes parsiduodami.
Toliau tikrai turetu buti WB, WM, IndyMac jau krito.. taip pat ETFC
nelabai ten jiem sekasi.. BSC krito.. kazkaip tame visame bendrame
vaizde, kad ir didelius nuostolius turejo, del MS su JPM dar
abejociau, o jei jau jiem bus blogai tai Citi kris pirmas.
Bet dabar pagalvojus, Soroshas nemazai mln. sudegino, nes cia buvo
pries kelias savaites ji pirko kazkoki kieki LEH po 16$, o gal
spejo parsiduoti.
|
|
Parašė: 2008-09-15 14:14:33
Turejo buti MER, bet ishsigalbes parsiduodami.
Sandoris bus 2009m., kokia kaina bus tada neaisku.Mano galva ismete
anti del MER.
|
|
Parašė: 2008-09-15 14:25:15
sprandas, betkokiu atveju MER neblogai ishsisuko, bent jau
laikinai.. savaitgali ejo darybos su LEH, ten buvo ir MER zmones,
ir galiausiai MER dure peili i nugarai LEH, nes BAC atsisake LEH ir
paeme MER.
|
|
Parašė: 2008-09-15 14:43:00
zalias28
Faktas, kad nurašymų bus vis daugiau, o Lehman parodė, kad ir
kapitalą pritraukti bus laabai nelengva.
retrospektyvoje, kenedzio tevukas buvo teisus. Kai vaikai ima sukti
bizni, reikia laikyti ranka ant sell klaviso. Tai vienas
stabiliausiu burbulo indikatoriu.
dot.com - berniukus samde uz beprotiskus pinigus, net diplomo
neklause.
NT ir banku krize - diplomo klause, bet kostiumuoti absolventai
gavo jau ne beprotiskus, bet nesuvokiamus "paprastam inzinieriui"
pinigus. Ir kas svarbiausia, kad iskyrus terminu CDS ir t.t.
zinojima ir mokejima panaudoti kalbant, jie gyvenimo ne tai kad
negyvene, jie jo net nemate.
Uztat itariu, kad daaauuug rimtu dedziu gerai rankas pasisilde :yes
|
|
Parašė: 2008-09-15 15:20:57
Per BBC kalba apie Lehman, vien 4,5k bedarbiu bus Londone
bankrutavus Lehman, ir kasdien ishparduodamos visos turimos akcijos
ir cashas keliaus i NY.
Idomu ka is paskos nutemps tesiogiai, ne tai kad reikes laukti.
|
|
Parašė: 2008-09-15 19:37:19
ubagas
Per BBC kalba apie Lehman, vien 4,5k bedarbiu bus Londone
bankrutavus Lehman
och tu maryte, daugiamilijoniniame mieste net 4.5k bedarbiu
bus...
Apskritai, krize, tai kai gamyklos masiskai uzsidaro arba
darbininkams atlyginimu nemoka po 6 men. Cia is SSSR griuvimo
kronikos.
Nu nezinau, turint mintyje, kad gamyklos persikele i Kinija,
vakaruose liko "servisai", o didelei daliai mokama(bet mokama...)
bedarbystes pasalpa, tai matyt galima sakyti, kad turime krize
ozingoff ??
toks grynai pastebejimas - tai gal kapitalizmas nusirideno iki
planines ekonomikos, kai vieno finansu sektoriaus problemos, net
greiciau keliu banku problemos, gali uzmusti visa ekonomika ?!!
tada kazkas ne taip bordelyje, laikas keisti mergas :yes
|
|
Parašė: 2008-09-15 19:57:04
goga, na kaip City`je isvis dirba 90.000 zmoniu, tai kai 5
procentai darbuotoju tesiogiai netenka darbo, o dar kazkiek
netesiogiai.. ir dar buva ir bus mazesniu kompaniju, kurios zlugs
ar mazinsdarbuotuju skaiciu, taip pat kitos instucijos daro darbo
vietu mazinimus.
na dabar kalba eina apie finansu sektoriu, o ne apie bendra darbo
rinka.. ir idomu kas pavojingiau ar uzdaromas fabrikas, ar
zlungantis bankas ? kiek jis dar papildomu nuostoliu padaris,
fabrika jei bus toks miestas kaip Londonas, nelabai pakenks, nebent
mazesniam miesteli padidetu bedarbyste, kristu NT kainos ir t.t.
|
|
Parašė: 2008-09-15 23:05:06
ubagas
ir idomu kas pavojingiau ar uzdaromas fabrikas, ar zlungantis
bankas ?
tai va tas ir idomu, kad ekonomikos reguliavimo svertai
susikoncentravo bakuose, kuriuose dirba kiek? cityje 90 tukst
zmoniu? cia kaip kas, kaip panevezys? ir jie valdo visa
ekonomika??? ir tie 90tukst - tai dauguma "pasikele" metro
berniukai ir mergaites, kurie gal kazka ir supranta teorijoje, bet
finansai yra praktinis mokslas, ne teorinis.
Sakau, kazkas ne taip. zmones, aisku, durni, bet paziuresime, ar
visi tokie jau durni
|
|
Parašė: 2008-09-16 01:02:57
goga,
na panevezy nebus tiek dirbanciu, o ten dydziausia daly sudaro
dirbantis finansu sektoriuje. na londonas vienas ish pasauliniu
finansu centru, bet jie ne vieninteliai valdo, tiksliau jie
ekonomika valdo, bet finansu srautus.
o del pasikelusiu manau tektu sutikti, nors realiai nepazystu
nieko, kas ten dirbtu, tik inetu. bet ir LT panasiai, i darba
investiciju sektoriuje iesko zmoniu kurie svarbiausia ten turetu
diplomus ir pilna galva teorijos, cia pas mus nelabai reikia zmoniu
kurie tuo dometusi, gyventu. o tuo kuriuos turi jie velgi drsiciau
teigti, kad maza dalis ishvis gaudosi kas vyksta, o ka jau kalbeti
globaliu mastu. kaip ir man teko susidurti su keleta banku/fmi, dar
kai buvau jaunesnis ir kvailesnis, reikejo paslaugu , o pakalbio
metu ishaiskedavo, kad jie nelabai supranta ka kalba, o veliau
kartais net man paciam reikedavo jiem aiskinti. o daugelis tokie
buvo pasikele, tipo mazdaug 'neaiskink man..as zinau, nes as cia
dirbu..' tipo bankininkas/makleris.
tai ten irgi turetu buti tokiu veikejo, tik geriau apmokamu
beje, as nesu koks profas, tik megejas/savamokslis... cia mano
hobis ir pragyvenimo shaltini, todel man lengva kalbeti. o gal
tiesiog cia tik man susidare toks ispudis.
p.s. para be miego.. jau prisizaidziau pre, normalioje ir after
sesijose. auciu ilgiausia mano prekybos diena.
|
|
Parašė: 2008-09-16 10:20:07
ubagas
o del pasikelusiu manau tektu sutikti
tiesiog taisykle: Jei matai toki bardaka su dirbanciu personalu,
tai ieini ir laiku iseini (bankus jau senai esu ispardaves).
Jei nori ilgai sedeti, tai elkis, kaip Buffetas elgiasi -
susipazink su zmonemis ir bizniu, jei matai, kad zmones rimti, tai
gali su jais dirbti.
Rase, kad Buffetui ispudzio nedaro high profile ismokslintas
personalas, jis daznai renkasi berniukus ir mergaites is kukliausiu
sluoksniu.
Sunku nesutikti. Biznis - praktinis mokslas.
|
|
Parašė: 2008-09-22 09:13:31
Na pagrindinis penketukas gavo privilegijas, kurios juos
paskandino.. liko kolkas 2 pirmi, bet ish FED uzhmoju.. panasu, kad
FED gali tapti didziausia finansine korporacija FED.COM taip
tranformuodami JAV ekonimine sistema is liberalios i socialistine
(manau tinka) ekonomika. Rusai turi GAZPROM, amerikonai tures
FED.COM
O gaila Wall St., kad jis taip keiciasi ir nepavyko praturteti
senam WST, dabar visai nenustebintu, jei sugalvotu apribojimu
smulkiems, ziurekit bus kokie 3treidai jei iki 100k ar kazkas kita.
|
|
Parašė: 2008-09-24 10:13:28
JAV senatoriai atmetė ekonomikos gelbėjimo planą.
Jungtinių Valstijų senatoriai nepritarė finansų rinkos gelbėjimo
planui, kurį pasiūlė JAV iždo departamentas ir Federalinis atsargų
bankas, pranešė BBC. Posėdis Senate truko daugiau nei penkias
valandas. JAV iždo sekretorius Henry Paulsonas paragino Kongresą
kuo greičiau pritarti pasiūlytam 700 mlrd. JAV dolerių vertės
šalies finansų rinkos gelbėjimo planui.
Tai daug ka pasako > "kad akciju kritimas bus ilgas ir
nuobodus"
Ne daug kam pasiseks "isbristi sausam is balos"
Taip kad galit atsipute eit ilsetis....; i monitoriu pakaks
dirstelt ant nauju metu..
nuoroda-
http://www.delfi.lt/news/economy/business/article.php?id=18644138
|
|
Parašė: 2008-09-24 11:02:43
Esme ta, kad sprendimas dar nepriimtas, o informacija jau
manipuliuojama... kaip negrazu
Išėjimas iš beviltiškos padėties ten pat, kur ir įėjimas.
|
Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume.
Prisijungti.
Prekybos statistika realiu laiku |
|