Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.

 

Jav krizės išvakarėse?

mozila
Rašyti privačią žinutę

241 žinutės
( +10 / -16 )

rytoj nebus jokios krypties...(aisku tiems kas skaiciuoja bent iki sesiu)
Herkus Mantas
Rašyti privačią žinutę

206 žinutės
( +34 / -25 )

"Blogų bankų" JAV sąrašas ilgėja

Federalinė JAV Indėlių apsaugos korporacija teigia, kad "problemų turinčių" bankų sąrašas per antrąjį ketvirtį išsiplėtė 30% - daugiausiai per pastaruosius penkerius metus. Tai lėmė didėjantis vėluojančių įmokų už nekilnojamojo turto paskolas skaičius.
http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=7ddda577-bda8-465e-8ce7-c286bbb30b2b&open=sec

Stai ir priejo liepto gala....
goga
Rašyti privačią žinutę

667 žinutės
( +62 / -30 )

Ko tai sumazejo analitines pakraipos dalyviu aktyvumas...

O tiek graziu dalyku aplinkui vyksta :yes !

Pvz, ar kas tikejosi tokio isties globalizuoto lochotrono is tokiu gerbiamu kurmiu, nerodysime pirstais

Na, kas isdris protingai prognozuoti, kaip nubanguos globali ekonomika artimiausius kelis metus?
tamagochi
tamagochi
Rašyti privačią žinutę

724 žinutės
( +91 / -24 )

Ko tai sumazejo analitines pakraipos dalyviu aktyvumas...
idomiausia dalis buvo anksčiau, kai vyko esminiai lūžio taškai. Dabar jau tik stumdomos figūros lentoje pagal iš anksto žinomą scenarijų. Hiper-optimistams, tikiuosi, šie įvykiai buvo gera gyvenimo pamoka.
Baltas
Baltas
Rašyti privačią žinutę

2110 žinutės
( +166 / -267 )

Goga-manau, rinkimai ivyks ir viskas atsistos i savo vietas.....juk reiks parodyt, del ko buvo ishrinkti.....
goga
Rašyti privačią žinutę

667 žinutės
( +62 / -30 )

Baltas
Goga-manau, rinkimai ivyks ir viskas atsistos i savo vietas.....juk reiks parodyt, del ko buvo ishrinkti.....


Mmmm, stos i savo vietas, reiskia, bakso/euro zonos kritimas tesis. Gali buti. Bet va resursu kainos... Nemanau, kad karta nuo dviracio i masina persedes, pvz, kinietis vel ses ant dviracio. Arba kinieciai is kitos planetos. Apie alternatyvia energetika patylesime, nera jos, taskas. Ir dar ilgai nebus, net jei siandien fizikai paleis savo greitintuva ir patvirtins eiline teorija.
Yra tik alternatyvios, t.y. dar neeksplotuojamos naftovietes. Bet jas paleisti reikia kokiu 10 metuku minimum.
Švyturys
Rašyti privačią žinutę

538 žinutės
( +425 / -310 )

Mmmm, stos i savo vietas, reiskia, bakso/euro zonos kritimas tesis. Gali buti. Bet va resursu kainos... Nemanau, kad karta nuo dviracio i masina persedes, pvz, kinietis vel ses ant dviracio. Arba kinieciai is kitos planetos. Apie alternatyvia energetika patylesime, nera jos, taskas. Ir dar ilgai nebus, net jei siandien fizikai paleis savo greitintuva ir patvirtins eiline teorija.
Yra tik alternatyvios, t.y. dar neeksplotuojamos naftovietes. Bet jas paleisti reikia kokiu 10 metuku minimum.
Tai kad kolkas kiniečiai dar tik nuo dviračio ant mopedo persėdo. Jei visi į mašinas persėstų, ne tai kad naftos, bet ir oro pritrūktume

Per pastarąjį naftos brangimą daug buvo rašoma apie naftos piką ir Huberto kreivę (t.y. naftos pasiūlos kreivę), kuri sako, kad problemos prasidės visai ne tada, kai nafta "baigsis" (t.y. bus išsiurbtas paskutinis naftos lašas), o tada, kai nebebus galima arba nebeapsimokės padidinti naftos pasiūlos.
Bet man neseniai toptelėjo, kad yra ir kita ((C) "Švyturio" )kreivė - t.y. naftos paklausos kreivė, kuri pasižymi analogiškomis savybėmis. Kad naftos paklausa pasaulyje pasiektų piką ir pradėtų mažėti, visai nebūtina, kad visi ant stogo išsikeltų po vėjo malūnėlį ir persėstų į elektromobilius ar ant dviračių. Užtenka kad bendras energijos suvartojimas augtų lėčiau negu alternatyvių šaltinių dalis jame (beje, iš pradžių ta dalis gali būti ir visai nedidelė). Sakydamas "alternatyvių šaltinių" čia turiu omenyje ne "žaliuojančius" šaltinius, bet visas alternatyvas naftai, įskaitant anglis, atomą ir pan.
Naftos kainų priartėjimas prie 150$ davė labai gerą impulsą ne tik visų rūšių alternatyvų vystymui (aišku, nereikia rezultato tikėtis pernakt), bet ir protingesniam vartojimui. Atrodo, netgi amerikonams daėjo, kad nebūtinas Hummeris ar kitoks tankas tam kad nuvažiuoti į makdonaldą už kampo.

Reziumuojant, dar neaišku, kuris pikas (pasiūlos ar paklausos) ateis pirmiau.
Bet paklausos piko atveju net ir visagalis OPEKas nelabai galėtų sulaikyti kainų kritimo.
ontoncs
ontoncs
Rašyti privačią žinutę

314 žinutės
( +39 / -102 )

Manau CERN brangus eksperimentas ir siekia ne tik naujų elementarių dalelių atrasti bet ir surast pigesnės energijos[pvz antimedžiagos] nes be jos vargu kosmosą net Saulės sistemoje isisavinsi.
DEVS DAV DONTIS -DEVS DOUS DOUNAS
tomasg
tomasg
Rašyti privačią žinutę

1373 žinutės
( +132 / -65 )

ir vėl jūs tas antimokslines nesąmones rašinėjat...
goga
Rašyti privačią žinutę

667 žinutės
( +62 / -30 )

ontoncs
Manau CERN brangus eksperimentas ir siekia ne tik naujų elementarių dalelių atrasti bet ir surast pigesnės energijos[pvz antimedžiagos] nes be jos vargu kosmosą net Saulės sistemoje isisavinsi.


Ziurekime realiai. XXa iki kokiu 1960uju buvo tokie prasiverzimai padaryti moksle, apie kuriuos XIXa mazai kas fantazavo.
Dabar judejimas vyksta genetikoje, fizikoje kol kas nesigirdejo nieko. Na, patvirtins CERN Standartini Modeli elementariuju daleliu fizikoje, bet nuo teorijos iki praktikos gali praeiti metu metai. Fizikams bombas gerai sekasi gaminti, visa kita - net taip paprastai.
baliuka
baliuka
Rašyti privačią žinutę

2655 žinutės
( +438 / -193 )

to goga
http://www.efcf.com/reports/E04.pdf pakankamai normalus tas vandenilio naudingumas, bent jau palyginamas su vidaus degimo varikliu. Praktiškai kolkas nelabai panaudojamas kol kuro kasėtės tokios brangios. Speliojama, kad po 10 metų galės konkuruoti su vidaus degimo varikliu. Čia priklauso nuo požiūrio, man atrodo pakankamai šviesios tokios perspektyvos. Elektros energiją irgi verčia į šilumą pakankamai efektyviai (tipo šilumos siurbliai ir visokie termoelektriniai kondicionieriai) nors ir radiatorius kolkas gerokai pigiau.
This comment contains forward-looking statements. There can be no assurance that actual results will not differ materially due to various factors, many of which are beyond the control of baliuka.
Zoom
Zoom
Rašyti privačią žinutę

858 žinutės
( +107 / -96 )

rimtas fizikas man aiškino kad vandenilinio variklio efektyvumas > 90 proc , vidasu degimo apie 40 proc. Tai kad vandenilis rimtas kandidatas į ateities energonositeliaus vardą. Tereikia degalinių infrastruktūros ir daug pigios elektros iš atomo (VP šioje vietoje protingai pavarė...)
valkatos meluoja geriausiai.
Mantas_fx
Mantas_fx
Rašyti privačią žinutę

214 žinutės
( +35 / -27 )

pacituosiu wikipedia is kur mes gauname vandenili

"Pastaruoju metu apie 48% vandenilio išgaunama naudojant gamtines dujas, 30% - naftą ir 18% - anglį; viso labo 4% vandenilio išgaunama elektrolizės būdu. Šie rodikliai byloja, jog su šių laikų technologijomis ir energijos kainomis, gamtinių dujų panaudojimas vandenilio gavyboje yra praktiškiausias."
goga
Rašyti privačią žinutę

667 žinutės
( +62 / -30 )

mantas_fx
pacituosiu wikipedia is kur mes gauname vandenili


uzdedame taskus ant i.

alternatyvios transporto priemones dar nesugalvota. visos normalios varomos arba skysciais, arba dujomis. Kuriuos arba reikia iskasti, arba uzauginti, arba pagaminti. Pagaminti kainuoja energija, kuri isgaunama velgi arba kasant, arba is atomo. Siai dienai butent taip.

Vandenilis butu patrauklus tarsos poziuriu, bet be pigios elektros energijos pigiau, nei is iskasenu, jo nepagaminsi. Artimiausius desimt metu apie termobranduolines ar kitokias jegaines galima pamirsti. Net jei rytoj prasides masine atominiu statyba, tai vis tiek uztruks desimt metu minimum.


Tai nereiskia, kaip saukia piko teorijos salininkai, kad energija pasibaigs ir visis vidaus varikliai sustos, ir Zemeje prasides viduramziai.

Tai reiskia, kad artimiausiu metu nafta pigi nebus, jei kinieciai su Co. neperses ant dviraciu.
KAJA
KAJA
Rašyti privačią žinutę

414 žinutės
( +113 / -29 )

Pilnai sutinku su goga ir vertinčiau vandenilį max kaip tarpinę stotelę prieš masinį elektromobilį. Nes vandenilį brangiai gamint (ir tam vis tiek reikalinga pirminė žaliava tipo pigiu duju ar elektros), sunkiai saugot ir plius linkes virst bomba (kaip koncentracija uždaroje patalpoje viršija 4%).
Šio metu pagrindinė problema tame – kad nėra pigiu ir masiniu elektros energijos šaltinių. Jais ateityje galėtu tapt pvz atomo ar termobranduolines sintezes energetika, bet tam trukdo dideles kapitalines investicijos paleidžiant (statyba, infostruktūra) + šio metu tai nėra efektyviausias būdas. Kadangi naudojamas vandens-garo ciklas, kurio teorinis naudingumo koef teis 33% (nu max 40% su perkaitintų garų).
Kai tik pastatys termobranduolines sintezes reaktorių kokiu 50 GW su naudingumo koef 80% (pvz keičiant vandens-garo ciklą naujos kartos termoelektriniais elementais) ir elektros savikaina mažiau cento – klausymas kas pakeis vidaus degimo variklius, dujas ar vandenilį atkris savaime.
Skamba kaip utopija, gal, kažkada ta pasieksim. Statyčiau už tai kad 2020 metais puse nauju auto bus elektromobiliai:yes.
baliuka
baliuka
Rašyti privačią žinutę

2655 žinutės
( +438 / -193 )

to KAJA
Na gal netaip greitai, tokios optimistinės prognozės net vandenilio lobistai neduoda Del batareikų irgi perspektyva yra, kolkas tinkamų elektromobiliams masiškai negamina, bet yra "rimtų" kompanijų, manau, kad verta sumokėti kokį dolerį už akciją http://www.b2i.cc/Document/546/NanoSafeBackgrounder060920.pdf tipo galima pralobti, jeigu netyčia pavyktų paleisti masiškai.
This comment contains forward-looking statements. There can be no assurance that actual results will not differ materially due to various factors, many of which are beyond the control of baliuka.
goga
Rašyti privačią žinutę

667 žinutės
( +62 / -30 )

Kaja
Pilnai sutinku su goga ir vertinčiau vandenilį max kaip tarpinę stotelę prieš masinį elektromobilį.


ir kas bus energijos saltinis sitame elektromobilyje? Kaip sakiau, kol kas problema net ne pigioje elektroje, problema energijos nesiklyje.

imho, atomines, hidro, geotermines ir pan. ir t.t. jegaines principe galetu isspresti pigios el. energijos problema. Problema visai kita - kol kas nera kaip isisavinti tos pigios energijos, todel ko gero niekas ir neskuba jos gaminti. Kaip minejau - tokie islandai suka galva, kur padeti ta pigia el. energija. Kol kas ekonomiskai efektyviausia versti ja i aliumini...
baliuka
baliuka
Rašyti privačią žinutę

2655 žinutės
( +438 / -193 )

to goga
Yra siūloma konservuoti išgaunant magnį, nežinau kiek tai geriau už aliuminį, čia įdomios idėjos iš perspektyvų skyrelio, bet perspektyvos yra įdomiau negu istorija, kuri neverta diskusijų http://inventorspot.com/articles/japan_magnesium_energy_cycle_5887
This comment contains forward-looking statements. There can be no assurance that actual results will not differ materially due to various factors, many of which are beyond the control of baliuka.
KAJA
KAJA
Rašyti privačią žinutę

414 žinutės
( +113 / -29 )

To goga
http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=14796a07-b1de-410e-8482-0b80795dee9e&open=four
Tu ne teisus, imam tą patį Tesla Roadster, nuo vieno pakrovimo gali važiot apie 320 km. Aš suprantu kad pagrindine problema dabar yra batareika, bet netgi tai pvz tam pačiam Tesla ne maišo kainot tik nuo 90 k$, kas tikrai nėra taip jau daug tokiam auto. Kuo reikia? – kad kaina truputi sumažėtu ir rida nuo vieno įkrovimo padidėtu iki GT klases. Tai tikrai ne iš fantastikos srities.

Tavo pvz Islandijos yra iš esmes nevykęs. Vienas reikalas termobranduoline jėgaine Europos vidurį, kur aplink ranka pasiekiami pora šimt mln europiečiu ir ju auto, visai kita sala, bala žino kur. Banalus pvz – Lietuva prieš 5 metus: dirba abu Ignalinos blokai, 30-40% elektros energijos eksportuojama, Elektrenai ir Kruonis dirba TIK kompensuot pikinius režimus.
baliuka
baliuka
Rašyti privačią žinutę

2655 žinutės
( +438 / -193 )

to KAJA
Batareika yra didelė problema:
1. Pakrovimo laikas
2. Ilgamžiškumas
3. Saugumas

Šiuo metu gaminamos batareikos elektromobiliams netinka, bent tiek, kad galėtų pakonkuruoti su vidaus degimo varikliais,jos tinka tik kibirams su ratais, kraunasi visą naktį, kad galėtum dieną važinėti, reikia keisti porą kartų per metus, sprogta. Yra sukurtos pakankamai geros batareikos ir išbandytos, tik masiškai dar negaminamos, linką jau buvau įmetęs. Batareikos man irgi atrodo perspektyviau negu vandenilis, bet didieji automobilių gamintojai stato už vandenilį.
This comment contains forward-looking statements. There can be no assurance that actual results will not differ materially due to various factors, many of which are beyond the control of baliuka.

Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.


Techninė analizė

Prekybos statistika realiu laiku

Ekonominis kalendorius

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2024 UAB All Media Digital