|
|
Parašė: 2008-08-01 17:34:36
rytoj nebus jokios krypties...(aisku tiems kas skaiciuoja bent iki
sesiu)
|
|
Parašė: 2008-08-27 13:17:40
"Blogų bankų" JAV sąrašas ilgėja
Federalinė JAV Indėlių apsaugos korporacija teigia, kad "problemų
turinčių" bankų sąrašas per antrąjį ketvirtį išsiplėtė 30% -
daugiausiai per pastaruosius penkerius metus. Tai lėmė didėjantis
vėluojančių įmokų už nekilnojamojo turto paskolas skaičius.
http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=7ddda577-bda8-465e-8ce7-c286bbb30b2b&open=sec
Stai ir priejo liepto gala....
|
|
Parašė: 2008-09-09 14:38:48
Ko tai sumazejo analitines pakraipos dalyviu aktyvumas...
O tiek graziu dalyku aplinkui vyksta :yes !
Pvz, ar kas tikejosi tokio isties globalizuoto lochotrono is tokiu
gerbiamu kurmiu, nerodysime pirstais
Na, kas isdris protingai prognozuoti, kaip nubanguos globali
ekonomika artimiausius kelis metus?
|
|
Parašė: 2008-09-09 18:49:45
Ko tai sumazejo analitines pakraipos dalyviu aktyvumas...
idomiausia dalis buvo anksčiau, kai vyko esminiai lūžio taškai.
Dabar jau tik stumdomos figūros lentoje pagal iš anksto žinomą
scenarijų. Hiper-optimistams, tikiuosi, šie įvykiai buvo gera
gyvenimo pamoka.
|
|
Parašė: 2008-09-09 19:17:17
Goga-manau, rinkimai ivyks ir viskas atsistos i savo vietas.....juk
reiks parodyt, del ko buvo ishrinkti.....
|
|
Parašė: 2008-09-10 11:25:48
Baltas
Goga-manau, rinkimai ivyks ir viskas atsistos i savo vietas.....juk
reiks parodyt, del ko buvo ishrinkti.....
Mmmm, stos i savo vietas, reiskia, bakso/euro zonos kritimas tesis.
Gali buti. Bet va resursu kainos... Nemanau, kad karta nuo dviracio
i masina persedes, pvz, kinietis vel ses ant dviracio. Arba
kinieciai is kitos planetos. Apie alternatyvia energetika
patylesime, nera jos, taskas. Ir dar ilgai nebus, net jei siandien
fizikai paleis savo greitintuva ir patvirtins eiline teorija.
Yra tik alternatyvios, t.y. dar neeksplotuojamos naftovietes. Bet
jas paleisti reikia kokiu 10 metuku minimum.
|
|
Parašė: 2008-09-10 16:24:28
Mmmm, stos i savo vietas, reiskia, bakso/euro zonos kritimas tesis.
Gali buti. Bet va resursu kainos... Nemanau, kad karta nuo dviracio
i masina persedes, pvz, kinietis vel ses ant dviracio. Arba
kinieciai is kitos planetos. Apie alternatyvia energetika
patylesime, nera jos, taskas. Ir dar ilgai nebus, net jei siandien
fizikai paleis savo greitintuva ir patvirtins eiline teorija.
Yra tik alternatyvios, t.y. dar neeksplotuojamos naftovietes. Bet
jas paleisti reikia kokiu 10 metuku minimum.
Tai kad kolkas kiniečiai dar tik nuo dviračio ant mopedo persėdo.
Jei visi į mašinas persėstų, ne tai kad naftos, bet ir oro
pritrūktume
Per pastarąjį naftos brangimą daug buvo rašoma apie naftos piką ir
Huberto kreivę (t.y. naftos pasiūlos kreivę), kuri sako, kad
problemos prasidės visai ne tada, kai nafta "baigsis" (t.y. bus
išsiurbtas paskutinis naftos lašas), o tada, kai nebebus galima
arba nebeapsimokės padidinti naftos pasiūlos.
Bet man neseniai toptelėjo, kad yra ir kita ((C) "Švyturio"
)kreivė - t.y. naftos paklausos kreivė, kuri pasižymi analogiškomis
savybėmis. Kad naftos paklausa pasaulyje pasiektų piką ir pradėtų
mažėti, visai nebūtina, kad visi ant stogo išsikeltų po vėjo
malūnėlį ir persėstų į elektromobilius ar ant dviračių. Užtenka kad
bendras energijos suvartojimas augtų lėčiau negu alternatyvių
šaltinių dalis jame (beje, iš pradžių ta dalis gali būti ir visai
nedidelė). Sakydamas "alternatyvių šaltinių" čia turiu omenyje ne
"žaliuojančius" šaltinius, bet visas alternatyvas naftai, įskaitant
anglis, atomą ir pan.
Naftos kainų priartėjimas prie 150$ davė labai gerą impulsą ne tik
visų rūšių alternatyvų vystymui (aišku, nereikia rezultato tikėtis
pernakt), bet ir protingesniam vartojimui. Atrodo, netgi
amerikonams daėjo, kad nebūtinas Hummeris ar kitoks tankas tam kad
nuvažiuoti į makdonaldą už kampo.
Reziumuojant, dar neaišku, kuris pikas (pasiūlos ar paklausos)
ateis pirmiau.
Bet paklausos piko atveju net ir visagalis OPEKas nelabai galėtų
sulaikyti kainų kritimo.
|
|
Parašė: 2008-09-11 11:58:46
Manau CERN brangus eksperimentas ir siekia ne tik naujų elementarių
dalelių atrasti bet ir surast pigesnės energijos[pvz antimedžiagos]
nes be jos vargu kosmosą net Saulės sistemoje isisavinsi.
DEVS DAV DONTIS -DEVS DOUS DOUNAS
|
|
Parašė: 2008-09-11 12:12:29
ir vėl jūs tas antimokslines nesąmones rašinėjat...
|
|
Parašė: 2008-09-11 12:17:21
ontoncs
Manau CERN brangus eksperimentas ir siekia ne tik naujų elementarių
dalelių atrasti bet ir surast pigesnės energijos[pvz antimedžiagos]
nes be jos vargu kosmosą net Saulės sistemoje
isisavinsi.
Ziurekime realiai. XXa iki kokiu 1960uju buvo tokie prasiverzimai
padaryti moksle, apie kuriuos XIXa mazai kas fantazavo.
Dabar judejimas vyksta genetikoje, fizikoje kol kas nesigirdejo
nieko. Na, patvirtins CERN Standartini Modeli elementariuju daleliu
fizikoje, bet nuo teorijos iki praktikos gali praeiti metu metai.
Fizikams bombas gerai sekasi gaminti, visa kita - net taip
paprastai.
|
|
Parašė: 2008-09-11 12:50:32
to goga
http://www.efcf.com/reports/E04.pdf
pakankamai normalus tas vandenilio naudingumas, bent jau
palyginamas su vidaus degimo varikliu. Praktiškai kolkas nelabai
panaudojamas kol kuro kasėtės tokios brangios. Speliojama, kad po
10 metų galės konkuruoti su vidaus degimo varikliu. Čia priklauso
nuo požiūrio, man atrodo pakankamai šviesios tokios perspektyvos.
Elektros energiją irgi verčia į šilumą pakankamai efektyviai (tipo
šilumos siurbliai ir visokie termoelektriniai kondicionieriai) nors
ir radiatorius kolkas gerokai pigiau.
This comment contains forward-looking statements. There can be no assurance that actual results will not differ materially due to various factors, many of which are beyond the control of baliuka.
|
|
Parašė: 2008-09-11 13:20:36
rimtas fizikas man aiškino kad vandenilinio variklio efektyvumas
> 90 proc , vidasu degimo apie 40 proc. Tai kad vandenilis
rimtas kandidatas į ateities energonositeliaus vardą. Tereikia
degalinių infrastruktūros ir daug pigios elektros iš atomo (VP
šioje vietoje protingai pavarė...)
valkatos meluoja geriausiai.
|
|
Parašė: 2008-09-11 13:41:40
pacituosiu wikipedia is kur mes gauname vandenili
"Pastaruoju metu apie 48% vandenilio išgaunama naudojant gamtines
dujas, 30% - naftą ir 18% - anglį; viso labo 4% vandenilio
išgaunama elektrolizės būdu. Šie rodikliai byloja, jog su šių laikų
technologijomis ir energijos kainomis, gamtinių dujų panaudojimas
vandenilio gavyboje yra praktiškiausias."
|
|
Parašė: 2008-09-11 15:56:46
mantas_fx
pacituosiu wikipedia is kur mes gauname vandenili
uzdedame taskus ant i.
alternatyvios transporto priemones dar nesugalvota. visos normalios
varomos arba skysciais, arba dujomis. Kuriuos arba reikia iskasti,
arba uzauginti, arba pagaminti. Pagaminti kainuoja energija, kuri
isgaunama velgi arba kasant, arba is atomo. Siai dienai butent
taip.
Vandenilis butu patrauklus tarsos poziuriu, bet be pigios elektros
energijos pigiau, nei is iskasenu, jo nepagaminsi. Artimiausius
desimt metu apie termobranduolines ar kitokias jegaines galima
pamirsti. Net jei rytoj prasides masine atominiu statyba, tai vis
tiek uztruks desimt metu minimum.
Tai nereiskia, kaip saukia piko teorijos salininkai, kad energija
pasibaigs ir visis vidaus varikliai sustos, ir Zemeje prasides
viduramziai.
Tai reiskia, kad artimiausiu metu nafta pigi nebus, jei kinieciai
su Co. neperses ant dviraciu.
|
|
Parašė: 2008-09-11 21:59:23
Pilnai sutinku su goga ir vertinčiau vandenilį max kaip tarpinę
stotelę prieš masinį elektromobilį. Nes vandenilį brangiai gamint
(ir tam vis tiek reikalinga pirminė žaliava tipo pigiu duju ar
elektros), sunkiai saugot ir plius linkes virst bomba (kaip
koncentracija uždaroje patalpoje viršija 4%).
Šio metu pagrindinė problema tame – kad nėra pigiu ir masiniu
elektros energijos šaltinių. Jais ateityje galėtu tapt pvz atomo ar
termobranduolines sintezes energetika, bet tam trukdo dideles
kapitalines investicijos paleidžiant (statyba, infostruktūra) + šio
metu tai nėra efektyviausias būdas. Kadangi naudojamas vandens-garo
ciklas, kurio teorinis naudingumo koef teis 33% (nu max 40% su
perkaitintų garų).
Kai tik pastatys termobranduolines sintezes reaktorių kokiu 50 GW
su naudingumo koef 80% (pvz keičiant vandens-garo ciklą naujos
kartos termoelektriniais elementais) ir elektros savikaina mažiau
cento – klausymas kas pakeis vidaus degimo variklius, dujas ar
vandenilį atkris savaime.
Skamba kaip utopija, gal, kažkada ta pasieksim. Statyčiau už tai
kad 2020 metais puse nauju auto bus elektromobiliai:yes.
|
|
Parašė: 2008-09-11 22:23:26
to KAJA
Na gal netaip greitai, tokios optimistinės prognozės net vandenilio
lobistai neduoda Del batareikų irgi perspektyva yra, kolkas
tinkamų elektromobiliams masiškai negamina, bet yra "rimtų"
kompanijų, manau, kad verta sumokėti kokį dolerį už akciją http://www.b2i.cc/Document/546/NanoSafeBackgrounder060920.pdf
tipo galima pralobti, jeigu netyčia pavyktų paleisti masiškai.
This comment contains forward-looking statements. There can be no assurance that actual results will not differ materially due to various factors, many of which are beyond the control of baliuka.
|
|
Parašė: 2008-09-12 11:55:02
Kaja
Pilnai sutinku su goga ir vertinčiau vandenilį max kaip tarpinę
stotelę prieš masinį elektromobilį.
ir kas bus energijos saltinis sitame elektromobilyje? Kaip sakiau,
kol kas problema net ne pigioje elektroje, problema energijos
nesiklyje.
imho, atomines, hidro, geotermines ir pan. ir t.t. jegaines
principe galetu isspresti pigios el. energijos problema. Problema
visai kita - kol kas nera kaip isisavinti tos pigios energijos,
todel ko gero niekas ir neskuba jos gaminti. Kaip minejau - tokie
islandai suka galva, kur padeti ta pigia el. energija. Kol kas
ekonomiskai efektyviausia versti ja i aliumini...
|
|
Parašė: 2008-09-12 13:05:12
to goga
Yra siūloma konservuoti išgaunant magnį, nežinau kiek tai geriau už
aliuminį, čia įdomios idėjos iš perspektyvų skyrelio, bet
perspektyvos yra įdomiau negu istorija, kuri neverta diskusijų
http://inventorspot.com/articles/japan_magnesium_energy_cycle_5887
This comment contains forward-looking statements. There can be no assurance that actual results will not differ materially due to various factors, many of which are beyond the control of baliuka.
|
|
Parašė: 2008-09-12 13:08:44
To goga
http://vz.lt/Default2.aspx?ArticleID=14796a07-b1de-410e-8482-0b80795dee9e&open=four
Tu ne teisus, imam tą patį Tesla Roadster, nuo vieno pakrovimo gali
važiot apie 320 km. Aš suprantu kad pagrindine problema dabar yra
batareika, bet netgi tai pvz tam pačiam Tesla ne maišo kainot tik
nuo 90 k$, kas tikrai nėra taip jau daug tokiam auto. Kuo reikia? –
kad kaina truputi sumažėtu ir rida nuo vieno įkrovimo padidėtu iki
GT klases. Tai tikrai ne iš fantastikos srities.
Tavo pvz Islandijos yra iš esmes nevykęs. Vienas reikalas
termobranduoline jėgaine Europos vidurį, kur aplink ranka
pasiekiami pora šimt mln europiečiu ir ju auto, visai kita sala,
bala žino kur. Banalus pvz – Lietuva prieš 5 metus: dirba abu
Ignalinos blokai, 30-40% elektros energijos eksportuojama,
Elektrenai ir Kruonis dirba TIK kompensuot pikinius režimus.
|
|
Parašė: 2008-09-12 14:59:14
to KAJA
Batareika yra didelė problema:
1. Pakrovimo laikas
2. Ilgamžiškumas
3. Saugumas
Šiuo metu gaminamos batareikos elektromobiliams netinka, bent tiek,
kad galėtų pakonkuruoti su vidaus degimo varikliais,jos tinka tik
kibirams su ratais, kraunasi visą naktį, kad galėtum dieną
važinėti, reikia keisti porą kartų per metus, sprogta. Yra sukurtos
pakankamai geros batareikos ir išbandytos, tik masiškai dar
negaminamos, linką jau buvau įmetęs. Batareikos man irgi atrodo
perspektyviau negu vandenilis, bet didieji automobilių gamintojai
stato už vandenilį.
This comment contains forward-looking statements. There can be no assurance that actual results will not differ materially due to various factors, many of which are beyond the control of baliuka.
|