jei kas nurodytu kaip kur i kada tai padaryti uz praejusius, mielai
padaryciau..nes keleta metu to 2% niekam neskyriau.
1.Parsipūsti ABBYYFormFillerį.Instaliuoti.
2.Parsipūsti formą.Išarchyvuoti.
3.Paleisti ABBYYForm..., įkrauti formą Fr0512 ( failas .mxfd)
4.Užpildyti pagal nurodytas taisykles.
(pasitikrinti ar tikrai asociacija gavusi paramos gavėjos statusą
-tikrai, nuo 2006 04 04)
http://www.vmi.lt/lt/?itemId=1003742
5.Išsaugoti duomenis ( failas .ffdata)
6.Pasijungti prie sąvo sąskaitos banke. Kitose paslaugose turetų
būti EDS ( elektronine deklaravimo sistema).
7. Vykdant nurodytas instrukcijas, internetu sudaryti deklaracijų
teikimo einternetu sutartį.
8. Pasijungti prie savo aacount‘o VMI.
9. Papildyti vartotojo duomenis (el. paštas, į kurį norėtum gauti
pranešimus apie pateiktas/priimtas deklaracijas)
10.pasirinkti „Pateikti deklaraciją“
11.Attach‘ inti failą .ffdata.
12. Patikrinti perduoto failo statusą.
13. Gauti pranešimą į el. paštą apie sėkminga/nesekmingą
deklaracijos priėmimą.
The hardest thing in the world to understand is the income tax. Albert Einstein