|
Parašė: 2011-05-17 19:45:21
Sveiki, gal kas susiduret su siuo verslu ir galite kanors papasakoti?
Mane domina aplinkosauginiai reikalavimai. Tarkim zinau, kad gamintojai ir importuotojai turi pagal taisykles kazkiek panaudotu daliu, akumuliatoriu, tepatu priduoti tam tikroms imonems (pvz Zalvaris).
O kaip su mazmenine prekyba? Ar yra kokiu nors kvotu? Tarkim ar privalu priimti naudotas padangas ar naudotus tepalus pardavus naujus?
aciu
|
|
Parašė: 2011-05-18 20:45:48
Nea, bent keleta metu atgal nebuvo. Yra tik atlieku mokestis. O bendrai daliu parduotuve tik prie serviso gali isgyventi.
|
|
Parašė: 2011-05-18 22:49:10
http://www.verslobanga.lt/lt/leidinys.full/3ca4426158fcd cia daugmaz sitas dalykas (nors ir senas straipsnis)? Bet as perskaites supratau, kad tai gamintojams ir importuotojams, o ne perpardavejams jis? Galiausiai nelogiska juk jei tarkim tepala perparduoda 5 firmos ir visos kaskart moka mokesti uz ta pacia vieno tepalo pakuote. Ar jau visai pasimeciau (nemoku as tu istatymu skaityt gerai)
|
|
Parašė: 2011-05-19 10:27:51
Gal tau tuomet ir neverta pradeti ? Gerai apmastyk .
Kas tau generuos pajamas ? Turi orientuotis i vokiska kokybe , tiksliau kokybes nebuvima. Pagrindinis servismenu ir daliu prekeiviu maitintojas - audi wolksvagen- byra stabiliai , ta rodo ir vokieciu TUV reitingai. Pvz bmw vadeliotojai visiskai neturi pinigu . Dar labai populiaru prancuzu rankdarbeliai - pusgaminiai , ten pastoviai neveikia didesnioji auto irangos dalis. Alyva jei nera serviso , labai retai judinama preke . Akumai eina tik ziemai dantis parodzius , kaip ir kuro filtrai , bet tai kelios dienos per metus tebuna tokia svente kuomet klijentai tempiami ant slipso atrieda suprakaitavusiais veidais , apsarmojusiais plaukais is paskutiniuju prievartaujamomis piniginemis. O seip tautietis nei tepalus keicia nei i pazalavusi akuma ziuri.
|
|
Parašė: 2011-05-19 14:19:40
Dekui uz nuomone, bet klausimas buvo ne toks.
|