|
|
Parašė: 2009-08-18 16:32:37
Suprantu kad šiuo metu vežėjai yra gilioje krizėje. Bet krizė - tai naujų galimybių metas. Krizių metu verslo aplinka apsivalo nuo budulių , per piką įsiregistravusių įmones. Krizė - tai metas kai paaiškėja kas yra auksas, o kas pelai.
Transportas yra perspektyvi šaka. Perspektyvesnė nei statyba. Tuo labiau kad pilni laukai stovi bankų konfiskuotų "furų". Pats laikas pigiai apsipirkti ir pradėti verslą
Jeigu nori turėti pragyvenimui, turi daug ir sunkiai dirbti. Jeigu nori praturtėti - turi imtis ko kito.
|
|
Parašė: 2009-08-18 16:52:21
Nu jei tam tik furu iki pilnos laimes truksta, tadu jo
|
|
Parašė: 2009-08-18 18:17:02
As matyt buvau visiskai aklas, kai savo verso dali pervezimu srity dar metu pradzioje padovanojau kolegai, kuris irgi mate "perspektyvas". Deja siandien jis "daejo" iki bankroto. Matyt perspektyvos ne tos arba ne ten...
Even a dead cat will bounce if dropped from high enough!
Bulls make money; Bears make money; but Pigs get Slaughtered.
|
|
Parašė: 2009-08-18 20:12:54
Fura yra pagrindinis darbo įrankis ar dar kažkas?
Jeigu nori turėti pragyvenimui, turi daug ir sunkiai dirbti. Jeigu nori praturtėti - turi imtis ko kito.
|
|
Parašė: 2009-08-18 20:14:20
Kartais pasvajoju įdomu būtų padirbėti tolimųjų reisų vairuotoju. Nusiperkifurą ir dirbi sau. Manau LT tokia praktika nepasitaiko kaip JAV.
Jeigu nori turėti pragyvenimui, turi daug ir sunkiai dirbti. Jeigu nori praturtėti - turi imtis ko kito.
|
|
Parašė: 2009-08-19 09:09:28
Nu tai pirmyn, katik rašė, kad pardavinėja pigiai bankai išplėštas fūras, čiupk tokią ir varyk link Rusijos. Girdėjau ten dabar kažkoks meet'as fūristų vyksta. Prisiparkavę visi pakelėj siaučia, kortom lošia, net maisto ir gėrimų Linava į vietą atveža. Tiesiog beribės perspektyvos
|
|
Parašė: 2009-08-19 18:41:07
Situacijos tragizmas yra tame kad valdžia nesuvokia esminio dalyko:
Rusija be Lietuvos išgyventų, o štai Lietuva be Rusijo ne. Galima sakyti kad nepaisant narystės ES, Lietuva be Rusijos yra niekas.
Jeigu nori turėti pragyvenimui, turi daug ir sunkiai dirbti. Jeigu nori praturtėti - turi imtis ko kito.
|
|
Parašė: 2009-08-19 19:32:10
magnat, mintis apie nuosava fura ir sioki toki versliuka tikrai nera prasta, bet tik ne Lietuvoje ir ne siuo metu. Pirk fura ir vaziuok i uzsieni. Darbo rasi. Tik, kad yra visokios taisykles del Lietuvoje registruotu transporto priemoniu naudojimo uzsienyje, geriausia butu jei nusipirktum fura toj sali kurioj ketini dirbti. Is viso to gavos, kad pasiuliau emigruoti? Lietuvos emigrantu banga vis dideja ir dideja, geriau pasilik ir padek Kubiliui gaivinti ekonomika
Geriau diena pagalvoti apie pinigus, nei menesi del ju dirbti.
|
|
Parašė: 2009-08-19 22:53:12
Kaip esu išsireiškęs kažkurioje temoje, jeigu sugalvosiu kurti verslą, visų pirma emigruosiu iš Lietuvos.
Kad ir į Šveicariją.
Niekada nekursiu verslo Lietuvoje.
O dėl lietuvos perspektyvų. Apsilankykite Lietuvos kaime ir pamatysite Lietuvos ateitį.
Jeigu nori turėti pragyvenimui, turi daug ir sunkiai dirbti. Jeigu nori praturtėti - turi imtis ko kito.
|
|
Parašė: 2009-08-20 09:36:15
Chebryt, aš manau, kad ženklią įtaką mūsų šviesiai minčiai daro ir šūdų malūnėlis užsuktas žiniasklaidoje, apie tai kaip dangus griūva, kaip viskas blogai ir blogyn. Nepasiduodam. Kad ir labai banali frazė (krizė - galimybių metas), bet joje, manau, yra tiesos.
|
|
Parašė: 2009-10-27 02:41:51
|
magnat |
|
|
Suprantu kad šiuo metu vežėjai yra gilioje krizėje. Bet krizė - tai naujų galimybių metas. Krizių metu verslo aplinka apsivalo nuo budulių , per piką įsiregistravusių įmones. Krizė - tai metas kai paaiškėja kas yra auksas, o kas pelai.
Transportas yra perspektyvi šaka. Perspektyvesnė nei statyba. Tuo labiau kad pilni laukai stovi bankų konfiskuotų "furų". Pats laikas pigiai apsipirkti ir pradėti verslą
|
|
Taip,stovi daug banku konfiskuotu "furu",pasidomek kokia ju bukle.Nesvarbu,kad metai geri,bet jos isrankiotos.Buve ju savininkai pirko jas brangiai (pvz.DAF'u kaina krito nuo 70-80 tukst iki 50 tukst ,nauju) ir jausdamo bankrota,pries atiduodami jas nurenge.O perspektyvu yra,jei gali gauti pastovu darba su kokia didele imone,zodziu prisiplakti prie jos kazkokiu budu.
|
|
Parašė: 2009-11-22 05:28:56
sveiki seip norejau pasidomet dirbau ekspeditorium su c kategorija ta firma kaip jau tampa iprasta bankrotavo issilaikiau ce kadekorija taciau be stazo is jos jokios naudos darbo rasti sunku norejau pasiteiraut gal kas zinot ar ustenka verslo liudijimo ar reikia savo firma steikti norint savarankiskai tarptautiniais vezimais ussiimti esu visiskoi nevilti rizikuociau savarankiskai dirbti blogiau jau nebus
|
|
Parašė: 2009-11-22 16:26:27
kur matai ta gaivinima , ar kad mokescius uzverzia... nepamirsk , jog ir 2008 siais koncervai buvo komunistu koalicijos partneriais , kuomet nebuvo kuriamas fondas ateiciai o buvo svaistoma ir taskoma i visas puses. cirkilas +cubilius = vaivorykstes koalicija , puota maro metu
|
|
Parašė: 2009-11-22 16:45:12
|
sisiuks07 |
|
|
kur matai ta gaivinima , ar kad mokescius uzverzia... nepamirsk , jog ir 2008 siais koncervai buvo komunistu koalicijos partneriais , kuomet nebuvo kuriamas fondas ateiciai o buvo svaistoma ir taskoma i visas puses. cirkilas +cubilius = vaivorykstes koalicija , puota maro metu
|
|
Tu gal paranojikas? gal statybininks buvai seniau? kad taip blogai tau viskas
Amerikiečiai dirba, jei moka gerai. Mes dirbame, jei moka – gerai.
|
|
Parašė: 2009-11-24 22:22:37
Uzregistruok mokesciu inspekcijoje individualia veikla ir pirmyn, apskaita paprasta pajamas islaidas ir keli variantai skaiciuojant pajamu mokesti.
take the advantanges take .........
|
|
Parašė: 2010-01-30 21:48:16
Tai kaip manot, ar verta isigyti siuo metu imonems nauju furu, kuriu kainos ypatingai kritusios, ar nebus taip kad krize isvis taps nepakeliama ir viskas bus veltui? Ar verta rizikuoti? Ziurint kainas galima nupirkti 2003/2004 DAF uz 50000lt
Paskutinį kartą redagavo: ignassn (2010-01-30 21:48)
|
|
Parašė: 2010-01-31 11:27:45
gera kaina beveik 3kart pigiau nei per buma. LATVIJOJE GIRDEJAU FIRMOS IR PUSVELCIUI ISPARDUODA APYNAUJAS MASINAS, neisgali su bankais atsiskaityti,tad tiketis kad bus pigiau manau naivu, nes vezimai eksportas atsigaudineja sparciausiai.
I tapati upes vandeni antra karta neibrisi.
|
|
Parašė: 2010-01-31 12:48:21
pilna skelbimu parduoda net po 10vnt, nesuprantu kaip lietuvoj imones issilaiko, o uzsienyje bankrotas
|
|
Parašė: 2010-01-31 15:34:35
pats ruosies kazka kurt su transporto sritim? issilaiko lt nes i rusija veza, lenkai, latviai, ir lietuviai, kiti is europos ten nevaziuoja, tas padeda issilaikyti, nes darba vairuotojui siulo pagrinde kroviniu vezti i rusija, europoje kainos kaip ir visur labai numustos moka uz km ir tai ten 30-50 euro centu, kalbejau su vezejais sake taip blogai dar nera buve, darbo yra bet pinigu isvis nemoka arba moka tiek kiek slaveja gauna, aisku yra issimciu kas ir db uzdirba..
I tapati upes vandeni antra karta neibrisi.
|
|
Parašė: 2010-01-31 22:17:11
pati pradzia padaryta, reikia plesti, tik rizika pasiimti antra masina jei bus dar blogiau, o kainos siuo metu labai palankios
|