Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.

 

Lietuvos geležinkeliais važinės galingiausi Europoje lokomoty

Leader-X
Rašyti privačią žinutę

15 žinutės

http://www.jtn.lt/Naujienos/NewsInfo.aspx?IT=8&ID=21747
Antraste skamba tikrai galingai! Ka jus pilieciai manote apie tokius Europos planus itraukti Lietuva i gelezinkelio prekybini kelia? Atrodo ne vien Vilniaus ir Kauno oro uostai pleciasi, bet ir gelezinkeliai. Tai butu logiskas zingsnis mano nuomone nes Lietuvele tikrai nebe tokia kokia buvo tarkim 1995. Poreikiai pasikeite keliasdesimt kartu. Ar mes mus pradeda pripazinti Europos verslininkai?
Gedulis
Rašyti privačią žinutę

223 žinutės

Taip... 2007 yra tie metai, kai mus pradeda (tik pradeda) pripazinti Europos verslininkai... Pagaliau isauso ta diena :yes
Zmogau, perskaityk privata, nes Tu cia pulius rasineji!
Adminai, baninkit panasaus plauko asabas, cia Delfiu jau kvepia!
Leader-X
Rašyti privačią žinutę

15 žinutės

Atsipalaiduok Geduli, gerbk save ir kitus. I pastabas visada atsizvelgiu ir reaguoju. tiesuiog leisk naujokui daryti savo darbus ir pats daryk savo. Cia ne vieta izeidinejimui
maumas
Rašyti privačią žinutę

747 žinutės
( +125 / -122 )

Leader-x. O kokius Jūs darbus darote? Nesupratau užvestos temos esmės,gal galite paaiškinti apie ką čia reikėtų diskutuoti?
snapas
snapas
Rašyti privačią žinutę

792 žinutės
( +81 / -54 )

Šiaip Lietuva Rusijos geležinkelio sistemai yra tarsi rakštis vienoje vietoje. Regis, Volodia Putinas yra pabaltijo valstybes išvadinęs „parazitinėmis“, nes jos neva pelnosi iš Rusijos tranzito. Kiek žinau, yra rusų planai traukinius iš Peterburgo į Karaliaučių vežioti jūrų keltais. Tuomet Siemens lokomotyvai gali tapti „nepavykusia investicija“. O šiaip jau - Lietuva nepakankamai racionaliai panaudoja tokią puikią ir pigią transporto priemonę, kokia yra traukinys.

O „Lietuvos geležinkeliai“ - išvis kažkoks kultūrologinis nesusipratimas. Atsiradę Caro Rusijoje, jie ir yra rusiškos sistemos dalis - visi sudūrimai, apsisukimai, mazgai yra arba Karaliaučiuje, arba Gudijoje, arba Latvijoje. Negana to, jau nemaža dalis ir nebeveikia, arba išvis nuardyta. Druskininkai, Utena, Alytus, Anykščiai, Panevėžys jau nebėra geležinkelio miestai. Sovietmečiu planuota šaka nuo Varėnos iki Alytaus taip ir nebuvo realizuota, Nuo Varėnos į Marcinkonis irgi ketinama nebevažinėti (suprask - kelivinis dyzelis „Lietuvos Geležinkeliams“ nuostoligas). Tai apie kokią plėtrą, atsiprašant, mes čia kalbame?

Europinės vėžės linija nuo Lenkijos link Suomijos galėtų mus įjungti į Vakarų Europos geležinkelių sistemą, bet apie tai kol kas - irgi tylu.

Beje, prisiminiau anegdotą apie tai, kodėl rusiška vėžė 16 cm. platesnė už eurpietišką Bet nepasakosiu - nes mane veikiausiai užbanins!
Kuo jautis senyn, tuo ragas kietyn!
Bitute
Bitute
Rašyti privačią žinutę

908 žinutės
( +92 / -44 )

Snapas, jau tave užbaninau žinau tą anekdotą

Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.


Techninė analizė

Prekybos statistika realiu laiku

Ekonominis kalendorius

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2024 UAB All Media Digital