|
|
Parašė: 2008-02-11 09:59:33
del kite'u tai zhmones kurie tuo uzsiima seniai tokius dalykus
ishbande ir dar siandiena gali nusipirkti TEkky lietuvoj.. realiai
jei tu nori daryt is to versla tai galiu nuliudint, jei nori sau
pigiai nusipirkt tada atsisiusk viena pabandyk ir zinosi ko
vertas..nes patikek tikrai tau kinieciai neduos 10vnt. kainos
tokios kjur visa konteineri perkant...o jei jau jie tokie kokybiski
tai gali EU ar USA distribucija rast..beje komplektas
tarkim 9m2 su pompa ir baru sveria iki 5Kg, tai 10vnt. butu 50Kg
|
|
Parašė: 2008-02-11 12:38:11
sveiki.norejau paklauti,as esu naujokas sitam versle as dabar jei
noriu pradeti importuoti is kinijos produktu.kaip man zinoti kur
gauti licendzijos ir kiek kainuoja,noriu zinoti wiska kokiu reikia
popieriu jeigu noriu pradeti labai didelius kiekius eksportuoti is
kinos i europa????
|
|
Parašė: 2008-02-11 13:44:05
Exporto popieriais turi pasirupinti tiekejas, tau tereikia
susizinoti kokiu popieriu reikes importuojant cia Lietuvoje/EU
(priklauso nuo prekiu grupes, ar yra/nera ribojimu, tam tikru
tarnybu kontrole - sertifikatai ir t.t.). Susitark del
pirkimo/pardavimo kontrakto salygu, CIF ar FOB, finansavimas,
akredityvas bus/nebus, veliau atitinkamai kreipkis i ekspedicine
imone (siulau paieskoti internete) ir sekmes.
p.s. Priest, jusu zinute turejome istrinti kaip reklama.
|
|
Parašė: 2008-02-11 20:36:00
Tikrai NE TNT ar DHL! :no nebent siunta skubi...! Palvokit pries
rasydami..
Zhaidas, susimasciau ar gyvenu racionaliai.
Prasom pasakyt kiek grubiai paletes persiuntimas is China i LT
kainuoja? As uzsimerkes siunciuosi iranga is Malaizijos, Taiwanio
per TNT ir del keliu deziu, kurios telpa ant paletes, daug nesuku
smegenu.
Siuo atveju, 10 kaitu ne konteineris, o ir lakstymas tvarkant
popierius laika kainuoja.
|
|
Parašė: 2008-02-11 21:17:44
tauriux, priklausomai nuo prekės, popierių gali reikėti daug ir
įvairių, ir kartais būna didelė bėda, kai bandai suderint mūsų
lietuviškų biurokratų reikalavimus su kiniečių galimybėmis ir
supratimu. Mūsų valdininkėliai su savo dažnai absurdiškais
reikalavimais toli pralenkia kitas ES šalis ir tada turi sunkiai
įrodinėti kiniečiams, kodėl nedidelei prekių partijai į Lietuvą
reikia dvigubai daugiau ir sudėtingesnių sertifikatų, nei didelėm
partijom į kokią DE ar PL. Teko kelis kartus susidurti su vos ne
beviltiškom situacijom, kai kiniečiai suformino popierius
standartiškai importui į ES, o Lietuvoje su tokiais popieriais
atsisakė išmuitinti. Muitinimui LT užsiprašė tam tikrų kinietiškų
spec. sertifikatų originalų, kuriuos išduoduoda Kinijos ministerija
mėnesio laikotarpyje. Kiek kainuoja jūrinio konteinerio mėnesio
prastova uoste, Zhaibas gali papasakoti. Įdomiausia tai, kad to
krovinio partijos dalys Lenkijoje ir Vokietijoje išsikrovė ir
išsimuitino be problemų _o.
|
|
Parašė: 2008-02-14 13:19:57
pergnas, gal nesupratau, bet cia apie lakstyma del dokumentu
plukdant konteineriu?
..nera jis didelis tas lakstymas
dauguma dokumentu sutvarko ekspedijavimo imone uz mokesti (jis nera
didelis) vistiek ja samdyt reiks, kad veztu tavo konteineri kur tau
reikia
.. reiks kilmes dokumentu is gamintojo, kad
uzpildyt importo deklaracija (del sito su kinais gali buiti beda
)
ir tikrai perkant toki kieki, bsu daug daug pigiau
|
|
Parašė: 2008-02-14 22:57:41
kam tie kilmes dokumentai, Kinijai juk taikomas treciuju saliu
muitas, t.y. didziausas koks gali buti. muitus i EU galima
paziureti cia http://ec.europa.eu/taxation_customs/dds/cgi-bin/tarchap?Lang=LT
siuo metu plukdau konteineri i Klaipeda, konteinerio
dokumentai:
- B/L (bill of loading)
- Invoice
- Packing list
pas mane ne maisto produktai, galbut maisto produktams reikia
papildomai kokybes pazymejimu, ivezimo leidimu ir pan.
bandau pataikyt
|
|
Parašė: 2008-02-15 06:47:43
nzn, plukdant is Anglijos, Ispanijos, Tailando reikia kilmes
sertifikatu..
nebent tu kazka paprasto plukdai..automobili, cementa ar dar ka
nors
|
|
Parašė: 2008-02-15 07:30:25
perqnas, FOB salygom iki Vilniaus, priklausomai nuo issiuntimo
uosto, vidutiniskai ~140 USD/cbm plius terminaliniai mokesciai
Vilniuj. o TNT specializuojasi skubiose siuntose. Nebent tai skubu
ir uzima maziau nei 1 CBM, tuomet tik svarstyciau TNT
(neizivaizduoju kaip kompaktiskai susipakuoja tie 10 kites ir kiek
tai uzima).
p.s. TNT myliu kaip dokumentu kurjeri
|
|
Parašė: 2008-02-15 07:37:05
Kiek kainuoja jūrinio konteinerio mėnesio prastova uoste, Zhaibas
gali papasakoti.
nenorekite to zinoti!
|
|
Parašė: 2008-02-15 07:51:55
maersk linijos - 20e pas mus budavo
|
|
Parašė: 2008-02-15 07:57:55
FOB : usd140/cbm...
galim ir pigiau, jeigu pagrindiniai uostai : SHA, HKG
Investuoju // TA nenaudoju
|
|
Parašė: 2008-02-15 10:14:26
nzn, plukdant is Anglijos, Ispanijos, Tailando reikia kilmes
sertifikatu..
nebent tu kazka paprasto plukdai..automobili, cementa ar dar ka
nors
Anglija ir Ispanija yra EU, nera muitu, jei neturesi kilme
irodanciu dokumentu aisku kad turesi susimoketi kaip kad vezi is
treciosiso salies. o del Tailando tai tikrai nereikia, nes tai
treciosios salys, t.y. nera pasirasytu jokiu laisvos prekybos
sutarciu ir susimoki didziausius muitus.
p.s. plukdau irengimus
bandau pataikyt
|
|
Parašė: 2008-02-15 19:14:01
Prisijungiu prie daugelio nuomones, kad kurjerines kompanijos yra
nors ir patogus variantas, bet tikrai ne pats pigiausias.
Del lakstymo ismuitinant krovini... Gal kazkas apshvies mane kuom
yra toks jau sudetingesnis procesas tvarkant jurini krovini negu
orini?
Skirtumas yra grynai techninis - juriniu atveju reikia kad butu
sutvarkyta tranzito procedura is Klaipedos iki paskirties miesto
(ar to kur muitinsite). Bet sita reikala tvarko ne gavejas, o
ekspeditorius.
Toliau. Pats ismuitinimas. Iki istojimo i EU muitines proceduru
buvo daug (net is Latvijos ar Lenkijos prekes muitint reikejo),
todel daug kam apsimokejo tureti deklarantus ir patiems tai
tvarkyti. Po istojimo i EU muitines proceduros siek tiek pasikeite,
ir daugelis deklarantu nesuspejo paskui tuos pokycius. Kiek
pastebejau daugybeje imoniu deklarantai arba isnyko, arba
persikvalifikavo i logistus
Tie patys ekspeditoriai paprastai sutvarko ir ismuitinima, nebent
jie kazkuriam konkreciam mieste neturetu pazistamu tarpininku.
Tuomet manau tuo mielai uzsiimtu atskiros tarpininkavimo kontoros,
arba krovini galima ismuitinti kitur, nors ir pacioje Klaipedoje
(tik ne uoste )
|
|
Parašė: 2008-02-15 19:15:32
Beje, vezant paletes siulyciau labai pasidometi pervezimais oro
transportu, iseitu auksinis viduriukas tarp kurjerinio siuntimo ir
jurinio.
|
|
Parašė: 2008-02-15 19:42:03
perqnas, FOB salygom iki Vilniaus, priklausomai nuo issiuntimo
uosto, vidutiniskai ~140 USD/cbm plius terminaliniai mokesciai
Vilniuj.
Aciu in info. Tikrai kaina graziai ziurisi.
Jei teks kazka pan.i kaitus siustis ir kantrybe leis , butina
pasinaudot.
Beje kiek ~ trunka pervezimas?
|
|
Parašė: 2008-02-20 20:21:31
perqnas,
paprastai ~savaite ilgiau negu pilnas konteineris. Pilnas
konteineris, priklausomai nuo uosto, ~35 dienos, taigi dalinis
jurinis ~42. Skaiciuoju nuo isplaukimo is uosto.
Nekantriausius perspeju - is siuntejo iki uosto dar ~ savaite, +
bent 3-4 dienos iki laivo isplaukimo jau turi buti uosto
sandelyje.
Lietuvoje paprastai ilgai neuztrunka.
Zhaibas,
ar si ketvirti vis dar isipaishai i 140 usd per kuba? Kainos tai
pakilo siek tiek
|
|
Parašė: 2008-02-20 21:04:37
Sveiki, turiu klausima. Kiek kainuoja konteinerio transportavimas
is KAOHSIUNG, TAIWAN i Klaipeda. Ir kiek apytiksliai kainuoja
konteinerio atvežimas iki vilniaus? Konteineris 20 pedu. Beje kiek
max tonu galima pakrauti i konteineri?
|
|
Parašė: 2008-02-21 06:18:54
rgs, parasyk man i privata
Investuoju // TA nenaudoju
|
|
Parašė: 2008-02-21 09:08:01
rgs ir visiems kitiems jei kils pagunda,tokius paklausimus rasykit
i privatus kam nors, kad isvengtume reklamos ir interesu
konflikto.
Del max GRW - 40'dv/hc iki 27mt kazkur laisvai, 20'dv - max ~23mt
krovinio, bet nuo svorio sio tipo konteineriams priklauso ir kaina
(netaip kaip 40'dv/hc tipo konteineriams)
gambler,
kainos sumazejo, nes nuo 18.02 nebera peak season surcharge Bet
naftos kainos nieko gera nezada...
|