Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.

 

Outsourcing

resident
resident
Rašyti privačią žinutę

268 žinutės
( +2 / -3 )

Sveiki, norėjau sužinoti Jūsų nuomonę kokias funkcijas įmonėse esate linkę “outsourcint” (lietuviškai lyg siūlo “specializuotų paslaugų pirkimas”, bet per ilgas variantas…).

Neseniai susidūriau su finansų valdymo outsourcingu t.y. kai įmonė samdo ne finansų direktorių o perka atitinkamas paslaugas. Na kai perkamos buhalterinės paslaugos tai viskas kaip ir aišku, tačiau finansų valdymas yra aukštesnis lygis… Kokius pliusus ir minusus įvardintumėte?

Mano galva, maženėms kompanijoms kurios negali sau leisti pasisamdyti profesionalo dėl per nelyg didelių darbo užmokesčio kaštų, tai turbūt pats geriausias sprendimas siekiant efektyvesnio finansų valdymo (ypač jei findiro poreikis kokios 20 val. per mėn.). Aišku kyla klausimų dėl konfidencialumo, kompetencijos tačiau tai taikytina ir darbuotojui ar buhalterinių paslaugų/audito firmoms.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
Justinho
Rašyti privačią žinutę

66 žinutės
( +35 / -10 )

hmz mano poziuriu mazesnei imonei gal ir imanomas variantas, kai realiai uztenka imonei buhalterijos. tokiu atveju svarbesniam finansiniam sprendimui pasikonsultuojama ir tiek.

Taciau didesnei imonei, kuri turi paskolu, atsiranda poreikis profesionalesniam P/S valdymui, outsorcinti finansu dirika butu rizikinga..juk nors jis ir nedaro verslo, taciau jis turi puikiai ji suprasti ir sudaryti salygas sklandziam jo igyvendinimui. outsorcintas dirikas taip neisigilins, todel jo sprendimai niekada nebus potencialiai tokie geri kaip "vietinio" findir.

iki ko tada galime nueiti? outsorcinam ir generalini?
KINGas
Rašyti privačią žinutę

65 žinutės

mazai imonei finansu klausimais logiska butu konsultuotis retkarciais, tada kai prireikia.
--------------------------------------
Risk assumption and spreading
hefner
hefner
Rašyti privačią žinutę

39 žinutės
( -4 )

Na kas liecia outsorcinga, zinau keleta imoniu (nedideliu), kurios outsorcina buhalterines paslaugas, siuo atveju manau viskas ok, nes atejusi buhaltere suveda saskaitas, paruosia dokumentus mokesciam ir tt. Kaina tokio dalyko yra mazesne negu samdyti buhaltere.
Taciau, buhalterija ir finansu valdymas yra skirtingi dalykai... finansu valdymas atsakingas dalykas, kuris gali lemti imones finansine gerove. Todel iskyla klausimas ar outsorcinta kompanija "prisijims" ta atsakomybe ir bus suinteresuota dirbti atsakingai??
Siuo atveju,manau, jog nepaisant to ar bus ar nebus outsorcinta kompanija, galutinis sprendima turetu priimti zmones, tiesiogiai susieti su kompanijos atsakomybe ir veikla.
Resident, kokio dydzio imone ir kokia imones veikla? (jei ne paslaptis)
Ne tavo kiškis, ne tu ir kiškis!
resident
resident
Rašyti privačią žinutę

268 žinutės
( +2 / -3 )

hefner, na šiuo atveju tai yra prekybinė-paslaugų įmonė (dažai), apyvarta ~5mln.

dėl atsakomybės už finansų valdymo rezultatus - ar samdomas darbuotojas ar specializuota įmonė čia dar klausimas kuris geriau. Jei darbuotojas kažko nesužiūrės ir įmonė patirs nuostolį, tai išsireikalaut kompensaciją iš darbuotojo yra pakankamai sudėtinga, plius dar ir atleist ne taip paprasta. Tuo tarpu su įmone gali sudaryti sutartį, kurios nevaržo darbo kodeksas, darbų sauga ar pan. ir taip numatyti daugiau saugiklių, plius gali pasidaryt taip kad jei nepatiko sutartį nutrauki per pvz. 5 dienas, o darbuotoją praspirt reikia ir popierių prigamint ir dar min. du mėnesius jam algą mokėt, išeitines ir t.t. Dėl suinteresuotumo - "klientas visada teisus" o darbdavys dažniausiai ne , taigi jei spec.firma orientuota į klientą tai atsakingujmas gali greit pagerėt paskambinus tos firmos direktoriui ar savininkui, o su darbuotoju turi pats nemažai dirbt, kurt motyvacines sistemas, siūst į mokymus ir t.t. O be to jei tiks tas konsultantas tai galima jį bandyt persiviliot dirbt pas save
Aišku stambesnėm kompanijom, kur finansų skyriuje dirba daugiau žmonių, findiro outsourcint neįmanoma, vien todėl, kad jis atlieka ne tik specialisto, bet ir vadovo vaidmenį.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
KINGas
Rašyti privačią žinutę

65 žinutės

nu viliot konsultanto nereikia arba neimanoma, spec. firma gali isidet saugikli arba 'netycia' paskelbt konfidencialia infa.
--------------------------------------
Risk assumption and spreading
hefner
hefner
Rašyti privačią žinutę

39 žinutės
( -4 )

Kaip ir minejau galutini sprendima turi priimti asmuo atsakingas uz imone, siuo atveju direktorius. Duosiu viena pvz: dirbu vienoj kompanijoj, kur generalinis kontroliuja net maziausia smulkmena (uz kiek popieriu perka ir tt), bet tai daroma ne del to kad jis neturi ka weikt o todel kad stengiasi sukontroliuoti imones finansus, nes darbuotojai buvo pries tai visiskai nesuinteresuoti imones finansu panaudojimu... Taciau zinok visa sitas reiklas dave rezultatu, nes imone sugebejo sumazinti zenkliai savo kastus! imones apyvarta 56mln LT ir dirba apie 70-80 zmoniu
Ne tavo kiškis, ne tu ir kiškis!
prabegom
Rašyti privačią žinutę

84 žinutės
( +11 / -5 )

dėl atsakomybės už finansų valdymo rezultatus - ar samdomas darbuotojas ar specializuota įmonė čia dar klausimas kuris geriau. Jei darbuotojas kažko nesužiūrės ir įmonė patirs nuostolį, tai išsireikalaut kompensaciją iš darbuotojo yra pakankamai sudėtinga, plius dar ir atleist ne taip paprasta. Tuo tarpu su įmone gali sudaryti sutartį, kurios nevaržo darbo kodeksas, darbų sauga ar pan. ir taip numatyti daugiau saugiklių, plius gali pasidaryt taip kad jei nepatiko sutartį nutrauki per pvz. 5 dienas, o darbuotoją praspirt reikia ir popierių prigamint ir dar min. du mėnesius jam algą mokėt, išeitines ir t.t. Dėl suinteresuotumo - "klientas visada teisus" o darbdavys dažniausiai ne , taigi jei spec.firma orientuota į klientą tai atsakingujmas gali greit pagerėt paskambinus tos firmos direktoriui ar savininkui, o su darbuotoju turi pats nemažai dirbt, kurt motyvacines sistemas, siūst į mokymus ir t.t. O be to jei tiks tas konsultantas tai galima jį bandyt persiviliot dirbt pas save
Aišku stambesnėm kompanijom, kur finansų skyriuje dirba daugiau žmonių, findiro outsourcint neįmanoma, vien todėl, kad jis atlieka ne tik specialisto, bet ir vadovo vaidmenį.
Sitie argumentai yra daugybe kartu girdeti is outsorcer'iu.... reikia kazkaip save parduoti.
Realiai - ar tikrai tokia problema atleisti finansu direktoriu? Ar tikrai kam nors pavyko gauti nuostoliu atlyginima is paslaugu teikejo uz koki nors liapsusa. O ju, dirbant su keliais klientais vienu metu, pasitaiko. Lazda turi du galus, todel oursorcinima reikia gerai pasverti. Tarkim, teises (jei imone turi gera personalo zmogu, sutvarkanti sauga ir darbo teise), sauga, IT (jei imone ne IT srities), ukio tvarkymo outsorcinti gerai. Taciau buhalterija tik tam tikrais atvejais (mizerna apyvarta, kontroliuojami visi veiksniai), finansu valdymas - sunkiai isivaizduojama.
resident
resident
Rašyti privačią žinutę

268 žinutės
( +2 / -3 )

na mano galva outsourcint galima praktiškai viską kur reikalingas specialisto o ne vadybininko darbas (išskyrus galbūt pardavimus ir gamybą). Ypatingai jei įmonės dydis iki ~10mln/metus ir iki 50 darbuotojų.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
artas71
artas71
Rašyti privačią žinutę

633 žinutės
( +149 / -44 )

1.Tuo tarpu su įmone gali sudaryti sutartį, kurios nevaržo darbo kodeksas, darbų sauga ar pan. ir taip numatyti daugiau saugiklių, plius gali pasidaryt taip kad jei nepatiko sutartį nutrauki per pvz. 5 dienas,
2. o darbuotoją praspirt reikia ir popierių prigamint ir dar min. du mėnesius jam algą mokėt, išeitines ir t.t. Dėl suinteresuotumo - "klientas visada teisus" o darbdavys dažniausiai ne
3. taigi jei spec.firma orientuota į klientą tai atsakingujmas gali greit pagerėt paskambinus tos firmos direktoriui ar savininkui,
1. Variantas idealus, tačiau realiame gyvenime praktiškai nesutinkamas.Visi - na kokis 97% outsorcer'ių įrašo "nuostoliai atlyginami..ne daugiau nei...faktiškai gauta už suteiktas paslaugas".
Ir draudimo kompanijos laabai retai draudžia tokių įmonių BCA ( išimtis- tarptautiniai tinklai, kai yra ir tarptautinis arba frontuotas draudimo polisas).Todėl kažką atgauti daugiau nei įmokėjai –nerealu.
2. Variantas pats blogiausias – sumokėjus 1000+PVM už skelbimus +1000-3000 Lt+PVM už atranką, gausi normalų apskaitos specialistą (kartais net profą), kuris turi krislelį atsakomybės, profesinės etikos ir nediskredituoja apskaitos specų luomo.
3.Čia tai sutinku –tokia žvalgyba išryškina šį bei tą. Kartais, tiesa, yra profesionalūs čiulbuonėliai, kurie gali pažadėti kalnus, na gal vidutinio dydžio kalvas, o finale-gausi suveltą apskaitą, ataskaitų vėlavimus, delspinigius ir kitas šio pasaulio mažytes neigiamybes…
The hardest thing in the world to understand is the income tax. Albert Einstein
resident
resident
Rašyti privačią žinutę

268 žinutės
( +2 / -3 )

ne dėl buhalterijos sutinku, yra rizika nes čia susiduri ne vien su vidaus reikalais bet ir su įtakinga išore (VMI, SODRA, statistika ir pan.)

šiai dienai atvejis yra toks, kad firmos direktorius norėtų jog įmonėje finansai būtų valdomi ir tas valdymas analizuojamas ir kontroliuojamas. Pats jis daugiau užsiėmęs kitais organizaciniais darbais ir pagal išsilavinimą yra inžinierius, buhalterė yra buhalterė ir kad ECB pakėlė palūkanas jai vienodai šviečia. Poreikis yra: gauti finansinių ataskaitų, biudžetų analizes ir pasiūlymus įmonės finansams stiprinti, na darbo būtų ~15 val. per savaitę. Tagi yra variantai: 1) samdyt nelabai didelį specą už vidutinį DU, bet tada neaišku su jo sugebėjimais; 2) samdyt gerą profą, bet tada DU turi mokėt vos ne daugiau negu direktoriui; 3) pirkt paslaugą ir susidurt su rizikomis aprašytomis aukščiau.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
artas71
artas71
Rašyti privačią žinutę

633 žinutės
( +149 / -44 )

Apskaitos paslaugas outsorcer'ių kompanijos vertina nuo 50 iki 150 Lt/val. Tai tokio pobūdžio paslaugų kaina gali dvigubėti arba trigubėti.Mano manymu, įmonei naudinga turėti vyr.buh-fin. dir viename asmenyje (tokių būna, kurie žino kas toks Jean Claude Trichet ir su kuo valgomos ECB palūkanos ) + mažų sanaudų pagalbininkų/buhalterių apskaitos skyriuje, kurie atliks techninį darbą.
The hardest thing in the world to understand is the income tax. Albert Einstein
resident
resident
Rašyti privačią žinutę

268 žinutės
( +2 / -3 )

na o kaip pvz. žiūrite į telepardavimus? t.y. kaip manot ar verta samdyti malonaus balso pardavėją jį apmokyti ir pasodint pas save ofise prie telefono, ar geriau samdyti spec. firmą. Aišku klausimas kyla dėl produkto, tačiau manau, kad paprastą produktą gali parduoti pats skambinantysis (pvz. žurnalo prenumeratą), o parduodant sudėtingesnį (pvz. softą) pakanka, kad skambinantysis pateiktų pagrindinę informaciją ir sutartų dėl susitikimo, todėl iš esmės produktas galbūt nėra labai svarbu.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
/dev/null
/dev/null
Rašyti privačią žinutę

1561 žinutės
( +373 / -333 )

Manau dabar pakankamai populiarus ir pasiteisinantis yra IT paslaugų outsoursingas. Nors tai labiau apsimoka mažesnėms įmonėms , kurios turi iki 20-30 PC ir 1-2 serverius.
Aritmetika paprasta - 1 PC aptarnavimas - 50 Lt/mėn, serverio su Windows - 100 Lt/mėn . Turint 30 PC ir 1 serverį gaunasi apie 1600 Lt/mėn. Už tokį atlyginimą kažin ar galima rasti specialistą. Turėti savo IT darbuotoją apsimoka nuo 50+ PC.
Taip, tiesa, dar niekas nemirė nuo sunkaus darbo, bet aš manau- kam rizikuoti?
~Ronald Reagan
ariel
Rašyti privačią žinutę

256 žinutės
( +68 / -15 )

resident: kas link telepardavimų, tai labai priklauso nuo to, ką parduodi. Esu susidūręs su šia sritim būtent iš softo pardavėjų pusės (mes pardavinėjom softą ir samdėm telemarketingo kompaniją, kad praskambintų jiems pateiktą kontaktų sąrašą ir sutartų dėl susitikimų). Rezultatas, reikia pasakyt, dvejopas. Iš vienos pusės gerai, nes patiems nieko nereikia daryti (aišku išskyrus pokalbių plano ruošimą, kontaktų tikrinimą ir pan). Retas kuris pardavėjas mėgaujasi darydamas cold callus, priedo jei turi pardavėją, ir jis neblogas, tai jam reikia mokėti nemažą algą, o iš tų skambučių rezultatų dažnai tenka laukti metus ir daugiau. Taigi susitaupo laikas, pinigai ir žmonės. Iš kitos pusės tiems skambinantiems jaunuoliams ir jaunuolėms giliai dzin tavo pokalbiai, kontaktai ir reikalai, jų tikslas - atbūbnyt visą sąrašą kuo greičiau, ir tiek. Naudojant tokią kompaniją skambučių rezultatyvumas maždaug dvigubai mažesnis, nei skambinant pačiam. Tad jei tavo rinka nedidelė, tai rizikuoji pritrūkti klientų dar iki tol, kol pradėsi rimtą veiklą
Gink savo galimybių ribas ir jos tikrai taps tavo
mec
Rašyti privačią žinutę

11 žinutės

Apie IT outsourcing:

http://www.eurocorp.lt/paslitvaldymas.html
http://www.eurocorp.lt/prodcmdb.html ir t.t.
Limonas
Limonas
Rašyti privačią žinutę

147 žinutės
( +47 / -29 )

Vienas ismintingas zmogus, kuris dirba su mokesciu mazinimu, man yra sakes savo idealuji firmos modeli - nulis samdomu darbuotoju, "darbas" perkamas is UAB'u. Tai apsimoka per mokescius (nemoki sodros, susigrazini pvm etc). Bet jis jo nepasieke kolkas . Mano idealusis firmos modelis - as, finansininkas ir teisininkas, visa kita pirkti is UAB'u, tojest outsourcint. Man finansai yra sventa terpe, ir outsource'ams tikrai nedashils kaip juos galima efektyviai kartais panaudoti, jiems nedashils, kodel koks nors Zebras turi gauti avansa paskutinis, o ne pirmas, jiems nedashils padaryt menesio ishlaidu prognoze ir t.t. Buhalterijos "administravima" aisku irgi reikia outsourcint, nes tai tuscia laiko gaisatis (turiu omeny statistikos departamento fruktu sugalvotas ataskaitas). O kad kazkam nutekes info, kazkas suzinos balansa... nu ir velniop, paprastai tokie dalykai nenesa nuostoliu (legaliuoju atveju). Tuos pacius pardavimus galima puikiai outsourcinti . IT tai cia be kalbu outsourcint.
siukslininkas
Rašyti privačią žinutę

15 žinutės

Labai grazu viskas, bet kaip tai realiai įsivaizduoji ? Pats busi tik tarpininkas - t.y. ieškosi klientų ir samdysi UAB, o už tai imsi pinigus ? Nes su varslo liudijimais samdymas bus problematiškas, todėl liks tik IĮ ir UAB'ai.
Limonas
Limonas
Rašyti privačią žinutę

147 žinutės
( +47 / -29 )

ne, cia kalba tik apie uab'a, kurio nariai yra as, finansininkas ir teisininkas . Liudijimas ir ii yra blogis (prie apyvartos +100k per metus).
siukslininkas
Rašyti privačią žinutę

15 žinutės

tai as suprantu, bet paaiskink, kas dirbs ? Ir kokiu budu.

Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.


Techninė analizė

Prekybos statistika realiu laiku

Ekonominis kalendorius

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2020 UAB All Media Digital