Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume.
Prisijungti.
|
|
Parašė: 2007-06-08 07:34:48
Sveiki, norėjau sužinoti Jūsų nuomonę kokias funkcijas įmonėse
esate linkę “outsourcint” (lietuviškai lyg siūlo “specializuotų
paslaugų pirkimas”, bet per ilgas variantas…).
Neseniai susidūriau su finansų valdymo outsourcingu t.y. kai įmonė
samdo ne finansų direktorių o perka atitinkamas paslaugas. Na kai
perkamos buhalterinės paslaugos tai viskas kaip ir aišku, tačiau
finansų valdymas yra aukštesnis lygis… Kokius pliusus ir minusus
įvardintumėte?
Mano galva, maženėms kompanijoms kurios negali sau leisti
pasisamdyti profesionalo dėl per nelyg didelių darbo užmokesčio
kaštų, tai turbūt pats geriausias sprendimas siekiant efektyvesnio
finansų valdymo (ypač jei findiro poreikis kokios 20 val. per
mėn.). Aišku kyla klausimų dėl konfidencialumo, kompetencijos
tačiau tai taikytina ir darbuotojui ar buhalterinių paslaugų/audito
firmoms.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
|
|
Parašė: 2007-06-08 09:23:57
hmz mano poziuriu mazesnei imonei gal ir imanomas variantas, kai
realiai uztenka imonei buhalterijos. tokiu atveju svarbesniam
finansiniam sprendimui pasikonsultuojama ir tiek.
Taciau didesnei imonei, kuri turi paskolu, atsiranda poreikis
profesionalesniam P/S valdymui, outsorcinti finansu dirika butu
rizikinga..juk nors jis ir nedaro verslo, taciau jis turi puikiai
ji suprasti ir sudaryti salygas sklandziam jo igyvendinimui.
outsorcintas dirikas taip neisigilins, todel jo sprendimai niekada
nebus potencialiai tokie geri kaip "vietinio" findir.
iki ko tada galime nueiti? outsorcinam ir generalini?
|
|
Parašė: 2007-06-08 12:38:28
mazai imonei finansu klausimais logiska butu konsultuotis
retkarciais, tada kai prireikia.
--------------------------------------
Risk assumption and spreading
|
|
Parašė: 2007-06-08 12:51:36
Na kas liecia outsorcinga, zinau keleta imoniu (nedideliu), kurios
outsorcina buhalterines paslaugas, siuo atveju manau viskas ok, nes
atejusi buhaltere suveda saskaitas, paruosia dokumentus mokesciam
ir tt. Kaina tokio dalyko yra mazesne negu samdyti buhaltere.
Taciau, buhalterija ir finansu valdymas yra skirtingi dalykai...
finansu valdymas atsakingas dalykas, kuris gali lemti imones
finansine gerove. Todel iskyla klausimas ar outsorcinta kompanija
"prisijims" ta atsakomybe ir bus suinteresuota dirbti
atsakingai??
Siuo atveju,manau, jog nepaisant to ar bus ar nebus outsorcinta
kompanija, galutinis sprendima turetu priimti zmones, tiesiogiai
susieti su kompanijos atsakomybe ir veikla.
Resident, kokio dydzio imone ir kokia imones veikla? (jei ne
paslaptis)
Ne tavo kiškis, ne tu ir kiškis!
|
|
Parašė: 2007-06-08 13:13:59
hefner, na šiuo atveju tai yra prekybinė-paslaugų įmonė (dažai),
apyvarta ~5mln.
dėl atsakomybės už finansų valdymo rezultatus - ar samdomas
darbuotojas ar specializuota įmonė čia dar klausimas kuris geriau.
Jei darbuotojas kažko nesužiūrės ir įmonė patirs nuostolį, tai
išsireikalaut kompensaciją iš darbuotojo yra pakankamai sudėtinga,
plius dar ir atleist ne taip paprasta. Tuo tarpu su įmone gali
sudaryti sutartį, kurios nevaržo darbo kodeksas, darbų sauga ar
pan. ir taip numatyti daugiau saugiklių, plius gali pasidaryt taip
kad jei nepatiko sutartį nutrauki per pvz. 5 dienas, o darbuotoją
praspirt reikia ir popierių prigamint ir dar min. du mėnesius jam
algą mokėt, išeitines ir t.t. Dėl suinteresuotumo - "klientas
visada teisus" o darbdavys dažniausiai ne , taigi jei spec.firma
orientuota į klientą tai atsakingujmas gali greit pagerėt
paskambinus tos firmos direktoriui ar savininkui, o su darbuotoju
turi pats nemažai dirbt, kurt motyvacines sistemas, siūst į mokymus
ir t.t. O be to jei tiks tas konsultantas tai galima jį bandyt
persiviliot dirbt pas save
Aišku stambesnėm kompanijom, kur finansų skyriuje dirba daugiau
žmonių, findiro outsourcint neįmanoma, vien todėl, kad jis atlieka
ne tik specialisto, bet ir vadovo vaidmenį.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
|
|
Parašė: 2007-06-08 13:27:37
nu viliot konsultanto nereikia arba neimanoma, spec. firma gali
isidet saugikli arba 'netycia' paskelbt konfidencialia infa.
--------------------------------------
Risk assumption and spreading
|
|
Parašė: 2007-06-08 13:32:59
Kaip ir minejau galutini sprendima turi priimti asmuo atsakingas uz
imone, siuo atveju direktorius. Duosiu viena pvz: dirbu vienoj
kompanijoj, kur generalinis kontroliuja net maziausia smulkmena (uz
kiek popieriu perka ir tt), bet tai daroma ne del to kad jis neturi
ka weikt o todel kad stengiasi sukontroliuoti imones finansus,
nes darbuotojai buvo pries tai visiskai nesuinteresuoti imones
finansu panaudojimu... Taciau zinok visa sitas reiklas dave
rezultatu, nes imone sugebejo sumazinti zenkliai savo kastus!
imones apyvarta 56mln LT ir dirba apie 70-80 zmoniu
Ne tavo kiškis, ne tu ir kiškis!
|
|
Parašė: 2007-06-08 13:52:14
dėl atsakomybės už finansų valdymo rezultatus - ar samdomas
darbuotojas ar specializuota įmonė čia dar klausimas kuris geriau.
Jei darbuotojas kažko nesužiūrės ir įmonė patirs nuostolį, tai
išsireikalaut kompensaciją iš darbuotojo yra pakankamai sudėtinga,
plius dar ir atleist ne taip paprasta. Tuo tarpu su įmone gali
sudaryti sutartį, kurios nevaržo darbo kodeksas, darbų sauga ar
pan. ir taip numatyti daugiau saugiklių, plius gali pasidaryt taip
kad jei nepatiko sutartį nutrauki per pvz. 5 dienas, o darbuotoją
praspirt reikia ir popierių prigamint ir dar min. du mėnesius jam
algą mokėt, išeitines ir t.t. Dėl suinteresuotumo - "klientas
visada teisus" o darbdavys dažniausiai ne , taigi jei spec.firma
orientuota į klientą tai atsakingujmas gali greit pagerėt
paskambinus tos firmos direktoriui ar savininkui, o su darbuotoju
turi pats nemažai dirbt, kurt motyvacines sistemas, siūst į mokymus
ir t.t. O be to jei tiks tas konsultantas tai galima jį bandyt
persiviliot dirbt pas save
Aišku stambesnėm kompanijom, kur finansų skyriuje dirba daugiau
žmonių, findiro outsourcint neįmanoma, vien todėl, kad jis atlieka
ne tik specialisto, bet ir vadovo vaidmenį.
Sitie argumentai yra daugybe kartu girdeti is outsorcer'iu....
reikia kazkaip save parduoti.
Realiai - ar tikrai tokia problema atleisti finansu direktoriu? Ar
tikrai kam nors pavyko gauti nuostoliu atlyginima is paslaugu
teikejo uz koki nors liapsusa. O ju, dirbant su keliais klientais
vienu metu, pasitaiko. Lazda turi du galus, todel oursorcinima
reikia gerai pasverti. Tarkim, teises (jei imone turi gera
personalo zmogu, sutvarkanti sauga ir darbo teise), sauga, IT (jei
imone ne IT srities), ukio tvarkymo outsorcinti gerai. Taciau
buhalterija tik tam tikrais atvejais (mizerna apyvarta,
kontroliuojami visi veiksniai), finansu valdymas - sunkiai
isivaizduojama.
|
|
Parašė: 2007-06-08 14:02:06
na mano galva outsourcint galima praktiškai viską kur reikalingas
specialisto o ne vadybininko darbas (išskyrus galbūt pardavimus ir
gamybą). Ypatingai jei įmonės dydis iki ~10mln/metus ir iki 50
darbuotojų.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
|
|
Parašė: 2007-06-08 14:36:38
1.Tuo tarpu su įmone gali sudaryti sutartį, kurios nevaržo darbo
kodeksas, darbų sauga ar pan. ir taip numatyti daugiau saugiklių,
plius gali pasidaryt taip kad jei nepatiko sutartį nutrauki per
pvz. 5 dienas,
2. o darbuotoją praspirt reikia ir popierių prigamint ir dar min.
du mėnesius jam algą mokėt, išeitines ir t.t. Dėl suinteresuotumo -
"klientas visada teisus" o darbdavys dažniausiai ne
3. taigi jei spec.firma orientuota į klientą tai atsakingujmas gali
greit pagerėt paskambinus tos firmos direktoriui ar
savininkui,
1. Variantas idealus, tačiau realiame gyvenime praktiškai
nesutinkamas.Visi - na kokis 97% outsorcer'ių įrašo "nuostoliai
atlyginami..ne daugiau nei...faktiškai gauta už suteiktas
paslaugas".
Ir draudimo kompanijos laabai retai draudžia tokių įmonių BCA (
išimtis- tarptautiniai tinklai, kai yra ir tarptautinis arba
frontuotas draudimo polisas).Todėl kažką atgauti daugiau nei
įmokėjai –nerealu.
2. Variantas pats blogiausias – sumokėjus 1000+PVM už skelbimus
+1000-3000 Lt+PVM už atranką, gausi normalų apskaitos specialistą
(kartais net profą), kuris turi krislelį atsakomybės, profesinės
etikos ir nediskredituoja apskaitos specų luomo.
3.Čia tai sutinku –tokia žvalgyba išryškina šį bei tą. Kartais,
tiesa, yra profesionalūs čiulbuonėliai, kurie gali pažadėti kalnus,
na gal vidutinio dydžio kalvas, o finale-gausi suveltą apskaitą,
ataskaitų vėlavimus, delspinigius ir kitas šio pasaulio mažytes
neigiamybes…
The hardest thing in the world to understand is the income tax. Albert Einstein
|
|
Parašė: 2007-06-08 14:59:12
ne dėl buhalterijos sutinku, yra rizika nes čia susiduri ne vien su
vidaus reikalais bet ir su įtakinga išore (VMI, SODRA, statistika
ir pan.)
šiai dienai atvejis yra toks, kad firmos direktorius norėtų jog
įmonėje finansai būtų valdomi ir tas valdymas analizuojamas ir
kontroliuojamas. Pats jis daugiau užsiėmęs kitais organizaciniais
darbais ir pagal išsilavinimą yra inžinierius, buhalterė yra
buhalterė ir kad ECB pakėlė palūkanas jai vienodai šviečia.
Poreikis yra: gauti finansinių ataskaitų, biudžetų analizes ir
pasiūlymus įmonės finansams stiprinti, na darbo būtų ~15 val. per
savaitę. Tagi yra variantai: 1) samdyt nelabai didelį specą už
vidutinį DU, bet tada neaišku su jo sugebėjimais; 2) samdyt gerą
profą, bet tada DU turi mokėt vos ne daugiau negu direktoriui; 3)
pirkt paslaugą ir susidurt su rizikomis aprašytomis aukščiau.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
|
|
Parašė: 2007-06-08 15:12:24
Apskaitos paslaugas outsorcer'ių kompanijos vertina nuo 50 iki 150
Lt/val. Tai tokio pobūdžio paslaugų kaina gali dvigubėti arba
trigubėti.Mano manymu, įmonei naudinga turėti vyr.buh-fin. dir
viename asmenyje (tokių būna, kurie žino kas toks Jean Claude
Trichet ir su kuo valgomos ECB palūkanos ) + mažų sanaudų
pagalbininkų/buhalterių apskaitos skyriuje, kurie atliks techninį
darbą.
The hardest thing in the world to understand is the income tax. Albert Einstein
|
|
Parašė: 2007-06-11 13:15:39
na o kaip pvz. žiūrite į telepardavimus? t.y. kaip manot ar verta
samdyti malonaus balso pardavėją jį apmokyti ir pasodint pas save
ofise prie telefono, ar geriau samdyti spec. firmą. Aišku klausimas
kyla dėl produkto, tačiau manau, kad paprastą produktą gali
parduoti pats skambinantysis (pvz. žurnalo prenumeratą), o
parduodant sudėtingesnį (pvz. softą) pakanka, kad skambinantysis
pateiktų pagrindinę informaciją ir sutartų dėl susitikimo, todėl iš
esmės produktas galbūt nėra labai svarbu.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
|
|
Parašė: 2007-06-11 14:13:34
Manau dabar pakankamai populiarus ir pasiteisinantis yra IT
paslaugų outsoursingas. Nors tai labiau apsimoka mažesnėms įmonėms
, kurios turi iki 20-30 PC ir 1-2 serverius.
Aritmetika paprasta - 1 PC aptarnavimas - 50 Lt/mėn, serverio su
Windows - 100 Lt/mėn . Turint 30 PC ir 1 serverį gaunasi apie 1600
Lt/mėn. Už tokį atlyginimą kažin ar galima rasti specialistą.
Turėti savo IT darbuotoją apsimoka nuo 50+ PC.
Taip, tiesa, dar niekas nemirė nuo sunkaus darbo, bet aš manau- kam rizikuoti?
~Ronald Reagan
|
|
Parašė: 2007-06-11 14:56:33
resident: kas link telepardavimų, tai labai priklauso nuo to, ką
parduodi. Esu susidūręs su šia sritim būtent iš softo pardavėjų
pusės (mes pardavinėjom softą ir samdėm telemarketingo kompaniją,
kad praskambintų jiems pateiktą kontaktų sąrašą ir sutartų dėl
susitikimų). Rezultatas, reikia pasakyt, dvejopas. Iš vienos pusės
gerai, nes patiems nieko nereikia daryti (aišku išskyrus pokalbių
plano ruošimą, kontaktų tikrinimą ir pan). Retas kuris pardavėjas
mėgaujasi darydamas cold callus, priedo jei turi pardavėją, ir jis
neblogas, tai jam reikia mokėti nemažą algą, o iš tų skambučių
rezultatų dažnai tenka laukti metus ir daugiau. Taigi susitaupo
laikas, pinigai ir žmonės. Iš kitos pusės tiems skambinantiems
jaunuoliams ir jaunuolėms giliai dzin tavo pokalbiai, kontaktai ir
reikalai, jų tikslas - atbūbnyt visą sąrašą kuo greičiau, ir tiek.
Naudojant tokią kompaniją skambučių rezultatyvumas maždaug dvigubai
mažesnis, nei skambinant pačiam. Tad jei tavo rinka nedidelė, tai
rizikuoji pritrūkti klientų dar iki tol, kol pradėsi rimtą veiklą
Gink savo galimybių ribas ir jos tikrai taps tavo
|
|
Parašė: 2007-06-29 08:50:07
|
|
Parašė: 2007-07-20 16:01:08
Vienas ismintingas zmogus, kuris dirba su mokesciu mazinimu, man
yra sakes savo idealuji firmos modeli - nulis samdomu darbuotoju,
"darbas" perkamas is UAB'u. Tai apsimoka per mokescius (nemoki
sodros, susigrazini pvm etc). Bet jis jo nepasieke kolkas . Mano
idealusis firmos modelis - as, finansininkas ir teisininkas, visa
kita pirkti is UAB'u, tojest outsourcint. Man finansai yra sventa
terpe, ir outsource'ams tikrai nedashils kaip juos galima
efektyviai kartais panaudoti, jiems nedashils, kodel koks nors
Zebras turi gauti avansa paskutinis, o ne pirmas, jiems nedashils
padaryt menesio ishlaidu prognoze ir t.t. Buhalterijos
"administravima" aisku irgi reikia outsourcint, nes tai tuscia
laiko gaisatis (turiu omeny statistikos departamento fruktu
sugalvotas ataskaitas). O kad kazkam nutekes info, kazkas suzinos
balansa... nu ir velniop, paprastai tokie dalykai nenesa nuostoliu
(legaliuoju atveju). Tuos pacius pardavimus galima puikiai
outsourcinti . IT tai cia be kalbu outsourcint.
|
|
Parašė: 2007-07-20 16:06:50
Labai grazu viskas, bet kaip tai realiai įsivaizduoji ? Pats busi
tik tarpininkas - t.y. ieškosi klientų ir samdysi UAB, o už tai
imsi pinigus ? Nes su varslo liudijimais samdymas bus
problematiškas, todėl liks tik IĮ ir UAB'ai.
|
|
Parašė: 2007-07-20 16:15:20
ne, cia kalba tik apie uab'a, kurio nariai yra as, finansininkas ir
teisininkas . Liudijimas ir ii yra blogis (prie apyvartos +100k per
metus).
|
|
Parašė: 2007-07-20 16:44:58
tai as suprantu, bet paaiskink, kas dirbs ? Ir kokiu budu.
|
Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume.
Prisijungti.
Prekybos statistika realiu laiku |
|