|
||||||||||||||||||
Susipažinkime su „Baltika“1. Visiškai nesenai startavo naujasis prekybos centras „Panorama“. Ar iš pirmųjų pardavimų galite teigti, kad pasiteisino „Baltika“ parduotuvių atidarymas „Panoramoje“? Tikrai taip Pardavimais esame labai patenkinti. 2. Jeigu galite atskleiskite, kokią planuojate metinę apyvartą iš šiame prekybos centre atidarytų parduotuvių? Deja, to padaryti negalime, nes tai nėra vieša informacija... 3. Ar planuojate nepaisant ekonominės krizės, šiemet ir 2009 m. atidaryti daugiau naujų parduotuvių Baltijos šalyse? Taip. Didžiausi planai siejami su Estija ir Lietuva, tačiau pastebime, kad smarkiai keičiasi pačių prekybos centrų atidarymo planai. Šie pokyčiai neišvengiamai įtakoja ir mūsų planus. 4. Per biržos sistemą paskelbtuose pardavimų rezultatuose galima rasti, kad „Baltika“ pajamos Baltijos šalyse per spalio mėnesį krito 4 proc. O kaip su pajamomis Lietuvoje? Čia pajamos taip pat krito, ar augo, kažkiek atsverdamos Latvijos ir Estijos nuosmukį? Tikslų praėjusių ketvirčių situacijos aprašymą galite greitai rasti ketvirčio ataskaitoje. Jeigu žiūrėti bendrai, pardavimai geriausiai sekasi Lietuvoje ir prasčiau Latvijoje ir Estijoje. 5. Kaip keičiasi žmonių pirkimo įpročiai artėjant/esant krizei? Ar pastebite pokyčius, kaip į juos reaguojate? Gal pirkėjai tapo praktiškesni? Parduotuvių lankomumas mažėja – ateina mažiau žmonių, bet tų, kurie perka (procentas nuo atėjusių), yra daugiau. Kitaip tariant, į parduotuves ateina tie žmonės, kurie jau apsisprendę, kad pirks konkretų drabužį. Vyrai tampa konservatyvūs ir perka mažiau, tuo tarpu moterų išlaidos drabužiams didėja. (spekuliantai.lt: galbūt tai paaiškina faktą, kad drabužių parduotuvės vyriškų drabužių lentynos linkusios mažėti...). 6. Kokius matote 2009 m. drabužių rinkoje? Ši informacija dar ne vieša. Savo požiūrį ir 2009 m. prognozes paskelbsime kartu su metiniais rezultatais. Apytiksliai tai bus 2009 m. vasario pabaiga. 7. „Baltika“ yra vertikaliai integruota. T.y. patys kuriate dizainą, siuvate ir pardavinėjate. Kaip manote, įmonei tai daugiau pliusas ar minusas? Ne pro šalį būtų ir keli argumentai... „Vertikaliai integruota“ reiškia tai, kad mes esame „brandų“ (prekių ženklų) savininkai ir juos pardavinėjame savo parduotuvėse. Tai leidžia išgauti didesnį pelningumą. Vertikaliai integruotų bendrovių grynojo pelno marža yra didesnė nei tų, kurios pardavinėja „brandus“ pagal frančizę ar bendrose drabužių parduotuvėse. Kaip pavyzdys jums gali būti H&M ir Inditex veikla. 8. Be AB „Apranga“, kokie kiti didžiausi „Baltika“ konkurentai Lietuvoje? Visi drabužių pardavėjai yra mūsų konkurentai 9. Ar jūs pati esate Baltika akcininkas? Tikrai taip, tai vieša informacija. 10. Ko palinkėtumėte esamiems Baltika akcininkams, kurių turimų akcijų vertė krito beveik dvigubai? Keistas klausimas. Mano darbas yra teikti informaciją apie bendrovę, jos veiklą ir perspektyvas... Dėkojame už interviu. P.S. Bendraujant su estais dažnai jaučiamas šiaurietiškas šaltumas... Šis kartas nebuvo išimtis.
|