|
|
Parašė: 2011-02-23 23:33:58
 |
Shmugel |
|
|
pas Broniu dar liko apie 4 mln. |
 |
4-5 mln. grubiais skaičiavimais.
Nojaus laivą pastatė mėgėjas, O Titaniką - profesionalas...
|
|
Parašė: 2011-02-23 23:35:40
Po šiandienos ~ 2.3 mln.vnt. pardavimų dar liko ~ 3.9 mln.vnt. pas FNB. O vėliau galėsit pirkti iš VLB, UKB, ORN, NRD, LHV ir visų kitų, kas siurbė paskutiniu metu, taip kad akcijų užteks visiems
|
|
Parašė: 2011-02-25 15:36:17
AB"Lietuvos jūrų laivininkystė" neaudituotas 2010 m. dvylikos mėn. veiklos rezultatas
http://www.nasdaqomxbaltic.com/market/?pg=news&op2=print&news_id=246938
Klaipėda, Lietuva, 2011-02-25 13:53 CET (GLOBE NEWSWIRE) -- AB „Lietuvos jūrų laivininkystė“ 2010 m. dvylikos mėnesių pajamos sudarė 62.186.408 Lt (18.010.429 EUR) ir palyginti su 2009 metų pajamomis 59.213.800 Lt (17.149.502 EUR) padidėjo 5,0 procentais.
2010 m. dvylikos mėnesių bendrovės nuostolis buvo -39.134.177 Lt (-11.334.041 EUR).
Bendrovės nuostolį įtakojo dėl ekonominės krizės sumažėję laivų nuomos tarifai metų pradžioje. Nuo liepos mėnesio bendrovė išsiderėjo 20-30 procentų didesnius nuomos tarifus, kas padidino pinigų srautus ir 2010 m. dvylikos mėnesių EBITDA yra 3.490.604 Lt (1.010.949 EUR), o 2009 metais EBITDA buvo neigiama -4.020.660 Lt (-1.164.464 EUR).
Nuostolį padidino neigiamas valiutų kursų pokytis -6.171.002 Lt (1.787.246 EUR) bei į sąnaudas įskaičiuota parduotų laivų likutinė vertė 18.123.018 Lt (5.248.789 EUR). Metų pabaigoje įmonė neturėjo pradelstų skolų, o IV ketvirtyje pradėjo gražinti paskolas bankui.
|
|
Parašė: 2011-03-31 22:54:28
Kas cia siandien nutiko, kad LJL pakilo? Gal kazka praleidau????
|
|
Parašė: 2011-07-21 13:24:19
|
|
Parašė: 2011-07-21 18:46:10
Remia ,tik ydomu kiek daug bus nuveikta ta linkme?
|
|
Parašė: 2011-07-21 19:16:44
pradejome judeti teisinga linkme ))
|
|
Parašė: 2011-07-21 19:34:39
Sutinku,kain ,tai juda ta linkme kur reikia ,tik ar ilgam? Tos naujienos jau labai abstrakcios,nieko konkretaus.
|
|
Parašė: 2011-07-21 19:58:22
na pries alkoholi ji irgi abstrakciai.... o kas dabar alko pramonei ---- kaput.... stai tau ir abstrakciai  )))
|
|
Parašė: 2011-07-22 11:00:01
Sutinku,bet tai irgi ne argumentas kainai kilti  nors as surizikavau ir nusipirkau siek tiek
|
|
Parašė: 2011-07-24 09:16:03
vienintelis argumentas - rinkos elgesys. As uzsipirkau jau pries dvi savaites, nes pastebejau, kad LJL desningai supirkinejama. O kam reikia fundamentikos - tai reik netingeti pavartyti ataskaitas, veiklos rezultatai gereja jau antra ketv. is eiles.
|
|
Parašė: 2011-07-24 09:44:18
Ir technineje analizeje pries dvi savaites pasirode zenklu,jog kaina kils. Nesigauna ikelti grafiko pasidalinciau placiau.
|
|
Parašė: 2011-07-29 10:37:45
Reikia, kad pasirodytu antras DG pranesimas spaudoje apie ketinima privatizuoti ir pajudes su giapais
Nusivylima paversk stiprybe
|
|
Parašė: 2011-07-30 22:36:04
Kazin kiek gap'intu, bent jau po pirmo pranesino labai jau greitai viskas issikvepe..
Patyrimas – tai mokykla, kurioje pamokos kainuoja brangiai, bet tai vienintelė mokykla, kurioje galima išmokti.
|
|
Parašė: 2013-08-26 16:42:25
ką manote, kokia tikimybė, kad LJL parduos laivą ir už kiek? 2q 2013 ataskaitoje rašoma, kad artimiausiu metu galbūt parduos laivą, nes trūksta pinigų. kokie šansai ir už kiek?
|
|
Parašė: 2013-08-26 17:39:42
tiksliau "siekiant pagerinti bendrovės likvidumą, 2013 antrajame pusmetyje yra planuojama parduoti du laivus"
|
|
Parašė: 2013-08-26 17:54:28
Didžiausia kaina, kokią gali gauti, manau, būtų laivų balansinė vertė.
Nojaus laivą pastatė mėgėjas, O Titaniką - profesionalas...
|
|
Parašė: 2013-10-03 18:43:57
pardavimas balansine verte būtų pasaka, nes 30 birželio 2013 laivų balansinė vertė 189 mLTL, atiduotų dalį 54 mLTL siekiančių paskolų, kai kapitalizacija siekia 12 mLTL. Tai būtų idealus scenarijus, kuris vargu ar įmanomas. Kadangi laivininkystės verslas tik ir priklauso nuo laivų pirkimo ir pardavimo, tai tie pardavimai gali nulemti labai daug, tikiuosi Lubys dirba išsijuosęs ieškodamas pirkėjų.
beje, rinka dabar kaip ir visai pagerėjusi: http://www.bloomberg.com/quote/BDIY:IND/chart, ką teigia ir pats Lubys http://vz.lt/article/2013/9/14/nevezkite-kroviniu-menesio-pradzioje?pageno=1.
|
|
Parašė: 2013-10-17 13:30:44
prakišo seniausią ir mažiausiai vertą laivelį  balansinė Skalva vertė buvo 3,6 mLTL prieš porą metų, tad reikia tikėtis, kad laivą pardavė bent jau už balansinę sumą.
https://newsclient.omxgroup.com/cdsPublic/viewDisclosure.action?disclosureId=576274&messageId=712252
|
|
Parašė: 2015-04-29 12:57:29
sveiki, brangieji ..turejau akciju ir ziuriu kad beveik neturiu , o pinigu uz tai nesumokejo..ka daryti?
Išmintis vertingesnė už ginklus
|