Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.

 

Mintys apie ateitį

siaipzvejys
siaipzvejys
Rašyti privačią žinutę

559 žinutės
( +83 / -23 )

O į 10 skirtingų vietų nebūtina vežti tiesiai, galima ir pro kitus miestus prasukti.
Ne į tą pusę. Reikia pristatyti į 10 miestų tiesiai, nes prekės, kurios vežamos nemėgsta būti perkraunamos. Sąlyga gana sunki, atsakymas nerealiai paprastas.
Aš tuo nudojausi beveik du metus, pelnas iš transporto paslaugų pirkimo apie 200k per metus. Sutarčiai sudaryti atsirinkau keturias įmones iš kurių sutariau su dviem.
Gerbiamieji, tik nesakykite, kad jūs nežinote. Negali būti, kad aš vienas, kuris mato ir naudojasi akivaizdžiais dalykais, kažkokia nesąmonė.
Ši tema skirta naujiems veikliems žmonėms ir gal tiems, kurie nutars sutaupyti viena kitą dešimtį tūkstančių savo veikloje ir net tiems kurie pasiūlys savo vadams pelną iš jau esamos veiklos, taip susikurdami sau pridėtinę vertę...
10% žmonių valdo 90% pinigų. Visada pasitikslinu kur aš esu.
resident
resident
Rašyti privačią žinutę

268 žinutės
( +2 / -3 )

Na siaip nesu susidures labai artimai su logistika nes mano verslui tas neaktualu. Taciau bandant imint siaipzvejo mįsle (aišku nežinau produkto, todėl kai kurios sąlygos gali būti netenkinamos) pirmiausia turbūt ieškočiau tų kuriems kelionė į tuos dešimt miestų iš taško A yra neišvengiama, į šią kategoriją pakliūtų: paštas, prekybos centrų tinklai; maisto prekių gamintojai, plataus vartojimo prekių tiekėjai (pvz. autodalys, biuro reikmenys, vaistai ar pan.) - kurie iš centrinių sandėlių turi kasdien paskirstyti produkciją po platinimo taškus. Taigi taip bandyčiau su jais kooperuotis, pakeliui vykdydami mano užsakymus jie susimažintų ir savo transportavimo kaštus.
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
Zhaibas
Rašyti privačią žinutę

417 žinutės
( +42 / -25 )

Toj mislej daug nezinomuju, nezinomas krovinio pobudis ir kiekis/reisui. Jei tai daliniai smulkus kroviniai, niekaip negaliu isivaizduoti ka nors pasiulant 30% kainos transporto kompanijos atzvilgiu, dalinukai komplektuojami. Vieninteli buda matau transporto priemoniu tusciais atgaliniais reisais panaudojimas. Bet kaip ir siaipzvejys minejote, tokia nuolaida labiau tiketina is prekybines/gamybines imones su savo transporto, o ne is transporto kompanijos, bet ar daug imoniu Lietuvoje dar turi savo transporta?

p.s. paskutine isvystyta Tema kiek jau nesiderina su Banku Indeliais ir paskolomis, gal turit ideju kur ji tiktu prie "Mano Verslas" diskusiju?
edis
edis
Rašyti privačią žinutę

43 žinutės
( +15 )

p.s. paskutine isvystyta Tema kiek jau nesiderina su Banku Indeliais ir paskolomis, gal turit ideju kur ji tiktu prie "Mano Verslas" diskusiju?
Na, ši tema prasidėjo apie lėšų pritraukimo būdus... (žr. pirmą siaipzvejo postą). Tema vystosi ir plečiasi. Dabar diskusija kol kas laikinai nukrypo į išlaidų valdymą ir iš to generuojamą papildomų lėšų atsiradimą. Todėl, nesutikčiau su gerb. moderatoriaus pastaba, kad ši tema jau kiek nesiderina nuo pradinės užvestos temos.
Arba kitaip pasakius - dabartinės diskusijos rodosi, kad nesutampa su tema žiūrint į paskutinius postus, tačiau žvelgiant į temos visumą - efektyvus išlaidų valdymas puikiai prisideda prie pagrindinės temos minties kaip įmonei pritraukti lėšas.
Mano nuomone, gal tik labiau tiktų truputį pakoreguoti temos pavadinimą. Jis galėtų būti ne toks konkretus, o abstraktesnis. Pvz.: Apie lėšų pritraukimo būdus..., Lėšų pritraukimo būdai..., Finansavimo sprendimai... ir tt.
Naujos temos užvedimas, manyčiau, sukarpytų pradinę šios temos idėją tuom padarydamas žalą tolimesniam diskusijų plėtimuisi. Dabar tema plečiasi, sudėtingėja, eina į smulkmeniškumus ir tai, sakyčiau, nenukrypimas, o gilinimąsis į ją, o tuo pačiu ji darosi idomesnė ;-)
Tačiau, kad šios temos perkėlimas tiktų prie Mano verslas diskusijų tai faktas.
Take it easy
edis
edis
Rašyti privačią žinutę

43 žinutės
( +15 )

Na dabar apie saldainį smegenims - kaip padaryti, kai įmonei A Klaipėdoje reikia nuvežti už 30 procentų tuo pat metu į 10 skirtingų vietų Lietuvoje?
Na, teoriškai tokį transportavimo sąnaudų procentą gal pavyktų pasiekti jei įmonė iš Klaipėdos A -norinti nuvežti savo produktus į 10 skirtingų vietų LT, kreiptųsi paslaugos į Logistikos įmonę C, kuri jau seniai dirba su daugeliu šalies transporto įmonių - D, E, F, G... ir kt, ir taip pat pastoviai palaiko ryšius su transporto paslaugų vartotojais - gamybos/prekybos įmonėmis H, I, J, K... ir kt.
Su šia logistikos įmone C, Klp siuntimo įmonė A pasirašo sutartėlę, kad logistikos įmonė C įsipareigoja visada surasti transportą Klp siuntimo įmonei A ir valdyti jos prekių išskirstymą po LT įvairiais kiekiais iš: arba Klp siuntimo įmonės A sandėlio, arba iš Klp įmonės A partnerio-tiekėjo sandėlio - L.
Siuntimo įmonė iš Klp A matydama, kad duoda valdyti pastovų prekių srautą (ir pastovų uždarbį) Logistikos įmonei C su ja sudera palankesnius transportavimo tarifus, kas šiuo atveju gal ir įsipaišytų į šiuos 30% Klp siuntimo įmonei A.
Priešingoje barikadų pusėje Logistikos įmonė C įgauna pastovų klientą - siuntimo Klp įmonę A, be to ji kaip logistikos įmonė jau iš seniau yra susiformavusi ir vygdo ir daugiau tokių prekių srautų valdymų iš kitų tokių panašių siuntėjų kaip mūsų pavyzdys - Klp siuntimo įmonė A. Tokia jau jos veiklos specializacija - ekonomiškai valdyti krovinių srautus. Jinai (logistikos įmonė C) žino, kur koks vežėjas važiuoja atgal tuščias ir gali jam pasiūlyti negrįžti tuščiam, o paimti jos siūlomą krovinį iš Klp įmonės sandėlio A arba jo partnerio-tiekėjo sandėlio - L. Be to, ši logistikos įmonė C pervežėją D, E, F, G papildomai užkrauna ir iš kitų jos klientų, kuriems ji teikia paslaugas - tokiu būdu vežėjas (jei kartais liko tuščios vietos pas jį transporte) užsikrauna jau daugiau prekių ir tada jau apsimoka paimti kad ir nedaug prekių ar sumažėjusį prekių kiekį iš Klp siuntimo įmonės A.
Tokiu būdu laimi visi - palankius transportavimo tarifus turi Klp siuntimo įmonė A, vežėjas, trina patenkintas rankas, kad jam nereikia grįžti tuščiam ir vežti orą ir bus kažkiek apmokėta už transporto grįžimą, kas kad mažiau moka. Na o logistikos įmonė C, tai kaip koks biržos brokeris - pasiima komisinius už tarpininkavimą. Ratas užsidaro, visi patenkinti ir sistema veikia.
Gaila, bet kol kas nesu išbandęs ir nežinau kaip veiktų ši shemyte realybėje, ar ji sutaupytų tuos 30% prie esamų dabartinių pervežimo rinkos kainų...
Take it easy
ER
ER
Rašyti privačią žinutę

847 žinutės
( +118 / -59 )

O gal paprastai i autobusu stoti KLP, o is ten autobusais jei kroviniai nedideli?
Juodžiausia tamsa būna prieš aušrą..
siaipzvejys
siaipzvejys
Rašyti privačią žinutę

559 žinutės
( +83 / -23 )

Taciau bandant imint siaipzvejo mįsle (aišku nežinau produkto, todėl kai kurios sąlygos gali būti netenkinamos) pirmiausia turbūt ieškočiau tų kuriems kelionė į tuos dešimt miestų ...
Produktas baldai. Gavėjai baldų prekybos centrai, VPM ir Senukai, siuntėjas gamykla.
10% žmonių valdo 90% pinigų. Visada pasitikslinu kur aš esu.
Zhaibas
Rašyti privačią žinutę

417 žinutės
( +42 / -25 )

siaipzvejys, tokiu atveju tiesiog pasiulyciau patiems VPM ir Senukams pasiimti tuos baldus savo transportu, parduodamas FOB salygomis, isskaiciavus tik 30% transporto kainos. Nes labai abejoju ar kokia logistikos/transporto kompanija pasiulys tokiam kroviniui 30% kainos, nors ir atgaliniu "tusciu" reisu, zinant, kad tai nebus 40-90 cbm/reisui, o mazesni kiekiai kiekviena destinacija. (Nebent turite galvoje savaimini kastu sumazhejima del komplektuojamu smulkiu kroviniu paciu logistikos kompaniju?)
Koks jus kastu mazinimo sprendimas siame uzdavinyje?
Vincentas
Rašyti privačią žinutę

31 žinutės

jei tai butu atgaliniai reisai, tai tikrai uz 3 kartus pigiau nusiveztum krovini.
jei pats surenki tuos desimt kroviniu ir sukrauni i viena atagalini reisa darancia masina, bet vel... 10 kroviniu isvezioti i skirtingas vietas uz 30% nerealu.
arba jeigu savo krovinius uzkrautum i jau pilnai pakrautas masinas, bet vel jei 10 skirtingu gaveju, tai tikrasis krovinio gavejas krovinio nebesulauktu.
ariel
Rašyti privačią žinutę

256 žinutės
( +68 / -15 )

Paspėliokim
1. Susirandi įmones, kurios kažką veža į Klaipėdą iš tų 10 miestų, taigi paima grįždamos.
2. Surandi įmones, kurios kažką veža iš Klaipėdos į tuos miestus, bet tavo mokama kaina už vežimą didesnė nei jų pelno marža, taigi joms labiau apsimoka vietoj dalies savo krovinio paimt taviškį.
3. Susirandi įmonę, kuri per uostą importuoja vilkikus į Lietuvą, ir tie vilkikai važiuodami į paskirties tašką paima.

3 man pačiam labiausiai patinka
Gink savo galimybių ribas ir jos tikrai taps tavo
siaipzvejys
siaipzvejys
Rašyti privačią žinutę

559 žinutės
( +83 / -23 )

p.s. paskutine isvystyta Tema kiek jau nesiderina su Banku Indeliais ir paskolomis, gal turit ideju kur ji tiktu prie "Mano Verslas" diskusiju?
Ar lengva nueiti ir gauti pradedančiajam kreditą savo verslui - atsakymas NE. Ar svarbu, kad gavęs kreditą neužlūžtum - manau taip.
Aš nuosekliai vystau šią temą tą kryptim, kad žmonės suprastu kaip ir ką daryti, kad gavus ir atiduoti galėtum. Galėčiau paimti surašyti sukauptą išmintį, gautusi šimtą kart po 33cm ir ar tai suprastu žmonės, labai nedaug taip. Bet daugelis ne. Ar ta informacija būtų vertinga - manau ne, todėl kad gauta iškarto ir sukramtyta...
Jei manote, kad tai per lėtai ir gal netinkamai tai darau sakykite...
10% žmonių valdo 90% pinigų. Visada pasitikslinu kur aš esu.
resident
resident
Rašyti privačią žinutę

268 žinutės
( +2 / -3 )

nu dar būtų gerai jei bent "šilta/šalta" infikatorių naudotum , o tai tie kurie čia laužom galvas dėl to transporto jau naktim nemiegam
there is time to go long, time to go short, and time to go fishing
siaipzvejys
siaipzvejys
Rašyti privačią žinutę

559 žinutės
( +83 / -23 )

bet vel... 10 kroviniu isvezioti i skirtingas vietas uz 30% nerealu.
Na gerai pasakysiu, kaip nuvežti krovinį net į dešimt vietų už 30 procentų normalios kainos.
Pirma kaip radom sprendimą. Pagalvojom, kad vienetinius krovinius gali nuvežti grįžtantis transportas, bet padirbus ilgą laiką susidūrėm su tuo, kad tai labai daug sąskaitų ir daug administruoti. Šis variantas labai geras, kai krovinių yra nedaug.
Tada galvojom kas iš transporto įmonių tuom užsiimtu. Ir radom sprendimą. Greitasis siuntų pristatymas. Išanalizavome jų veiklą ir pamatėm jų bėdas. Pagrindinė bėda, kad jų mašinos važiuoja dažniausiai pustuštės. Jei jau mašinos jų važioja orą nutarėm jiems pasiūlyti už 750 kg svorio krovinį 56litus su PVM, kad šie jį pristatytu iki Visagino iš Klaipėdos ir jei vežam 2000kg mokam 100lt ir t.t. Kuo daugiau vežu tuo mažiau moku. Pakraudavome beveik pilnas fūras (nes jų pačių krovinys sudarydavo vos 20 procentų fūros) ir jie nuveža iki paskirstymo punkto, o iš ten jie mano krovinius paskirstydavo, kad ir į 20 taškų. Pristatymo greitis nuostabus.
Paklausite kokios įmonės sutiko - Venipac ir TNT. Matot kaip paprasta.
Jei turite klausimų - klauskite...
10% žmonių valdo 90% pinigų. Visada pasitikslinu kur aš esu.
siaipzvejys
siaipzvejys
Rašyti privačią žinutę

559 žinutės
( +83 / -23 )

Ar jau galiu pereiti prie sekančio punkto?

- debitorių vėlavimo mokėti (pirkėjai, valstybė PVM ir t.t.),

nes jei daugiau nebus klausimų apie jau pateiktas mintis, mėginsiu nuosekliai dėlioti savo patirtį, kuri leido spręsti priežastis dėl ko trūksta grynųjų pinigų įmonėje. Žinoma mano mintys nėra vaistas nuo chroniškų įmonės ligų, bet jei kam tinka galiu dėstyti, jei manote, kad neverta - tada neteršiu savo posts'ais.
Dar norėjau paklausti ar viskas yra aišku su faktoringų būdais,kuriuos aprašiau 3 puslapyje, nes jokių kitų minčių nebuvo...
10% žmonių valdo 90% pinigų. Visada pasitikslinu kur aš esu.
riesutuksius
Rašyti privačią žinutę

112 žinutės
( +6 / -4 )

Paklausite kokios įmonės sutiko - Venipac ir TNT. Matot kaip paprasta.
Jei turite klausimų - klauskite...
As labai noriu paklausti kuo minimas būdas skiriasi nuo paprasto bendradarbiavimo su transporto firma??!!!

Arba aš kažko nesuprantu arba viena iš dviejų!!!
siaipzvejys
siaipzvejys
Rašyti privačią žinutę

559 žinutės
( +83 / -23 )

As labai noriu paklausti kuo minimas būdas skiriasi nuo paprasto bendradarbiavimo su transporto firma??!!!

Arba aš kažko nesuprantu arba viena iš dviejų!!!
Užeikite į TNT puslapį ir sužinokite kiek kainuoja 750kg pervežti Lietuvoje ir tada paklauskite ar tą patį krovinį už 56 litus nuvežtu ir gausite aiškų atsakymą - ne.
Tuo ir skiriasi, galima dėrėtis su transporto įmone dėl nuolaidos (standartinis kelias), galima dėrėtis su transporto įmonę už kiek iš jų perki nuostolį.
Tik tuo ir skiriasi...
10% žmonių valdo 90% pinigų. Visada pasitikslinu kur aš esu.
edis
edis
Rašyti privačią žinutę

43 žinutės
( +15 )

As labai noriu paklausti kuo minimas būdas skiriasi nuo paprasto bendradarbiavimo su transporto firma??!!!
dar papildysiu...
visų pirma šis siaipzvejo minimas būdas skiriasi tuo, kad bendradarbiavimas su greitųjų siuntinių pristatymo firma veikia visiškai kitokiu principu, nei kad pastovus krovinių užkrovimas kokiai nors transporto firmai. Taip yra dėl to, kad iš greitųjų siuntinių pristatymo firmos gauni visiškai kitokią paslaugą, nei kad iš transporto firmos.
Turbūt daugelis žinome, kad transporto firma gavusi užsakymą - duoda nurodymą savo furos šoferiui ir tas po to skuba į pasikrovimo/išsikrovimo vietą. Nu kiek ta fūra pasikraudinėdama/išsikraudinėdama gali maltis po bet kurį miestą? Žinoma, ribotai! Įstrigs kokiam senamiestį ir reiks tada kviesti malūnsparnį, kad pakeltų ir apsuktų ;-).
Greitųjų siuntinių pristatymo firmos savo transporto maršrutus su perkrovimo bazėmis yra susisteminusios ir išsidėliojusios taip, kad greičiausiu būdu ir mažiausiais ekonominiais kaštais keliautų jų gabenamas smulkių siuntinių srautas ir taip, kad siunčiamas siuntinys pasiektų tolimiausią LT ar kitą pasaulio kampelį (na, dėl pasaulio kampelio tai tik vienetinės, didelės, tarptautinės greitųjų siuntinių kompanijos gali atlikti tokią paslaugą - kaip pvz. DHL ir kt.). Kol siunčiamas siuntinys nepasiekia paskirstymo kurjeriams bazės, tol jis keliauja pagrindiniais bendrovės nustatytais maršrutais nuo siuntinių surinkimo/išsiuntimo bazės iki siuntinių priėmimo/išskirstymo bazės , tolimesnėje kelionėje jis (siuntinys) yra perkraunamas iš vienos transporto priemonės į kitą bendrovės siuntinių perskirstymo bazėse. Tokiam siuntinio pergabenimui yra sukurta visa maršrutinė infrastruktūra, kurioje nuomojami ar valdomi sandėliai, siuntinių perskirstymo terminalai su spec. įranga, tarp tų terminalų pastoviai tuo pačiu laiku, tais pačiais maršrutais, nepriklausomai ar turi daug siuntinių ar tik keletą - kursuoja furos, skraido lėktuvai ir tt. Viskas yra gerai šioje sistemoje tol kol yra siuntinių srautas, ir kuo daugiau siuntinių, kad ir pačių smulkiausių tuo geriau - tuo labiau mažėja greitųjų siuntinių gabenimo bendrovės pervežimo kaštai, didėja pelnas, sistema pagaliau prisiima krūvį, kuriai ji ir buvo sukurta.
Šiuo atveju, siaipzvejys labai taikliai pataikė i "skaudama vietą". LT ir kitose pabaltijo šalyse siunčiamų siuntinių srautas dar palyginti su vakarais visiškai nedidelis, žmonės dar neperka tiek visko per www, įmonės tarp savęs vis daugiausia siuntinėja didmeną. Žinoma - padėtis kasmet keičiasi, ekonomika auga, neišvengiamai artėjame prie vakarietiško verslo stiliaus - "just-in-time" prekės pristatymas ir tt, bet kol kas, kaip sakiau, siuntinių srautai mažoki ir tai jau nuostolis siuntų kompanijoms. Tarptautinės greitųjų siuntinių kompanijos to nepaisydamos vis tik jau iš anksčiau "suka lizdus" ir verbuoja pirmuosius klientus, kad ir mažų siuntų srautų šalyse, nes šis verslas (priklausomai nuo bendrovės dydžio) žymiai pelningesnis, nei paprastų krovinių gabenimo įmonių.
Todėl bendradarbiavimas tuom ir skiriasi, kad greitųjų siuntinių pristatymo bendrovė kitaip nei transporto kompanija pristatys siuntinį nuo tavo buto durų iki tavo kliento/draugo buto durų ir dar net bus paimtas iš tavo kliento parašiukas ant skenerio ir tau (siuntėjui) bus atsiųstas mailas su tavo kliento parašu ir raportuota, kad tavo siuntinį tikrai priėmė tas ir tas, pasirašė va tas ir tas. O dar prieš tai, jei žinosi savo siuntinio kodą galėsi per internetą stebėti, kurioje šalyje, kuriame terminale ar maždaug kokiam maršrute randasi šiuo metu tavo siuntinukas, ar teisingai jis keliauja ar nea, ar nesugadintas ir tt.
Antras dalykas, kuom skiriasi, kad transporto įmonė dažniausiai įkainos tavo pervežamą krovinį pagal svorį ir žinoma, kuo didesnis kiekis - tuo brangiau. Greitųjų siuntinių kompanijai reikia siuntinių srauto, jinai tik rankomis plos ir tau nuolaidas darys jei tu kaip klientas jai kuo daugiau siuntinukų pateiksi. Žinoma, kiekvienas siuntinuko pervežimas atskiram adresatui bus įkainotas atskirai, bet pasirodo (reali siaipzvejo patirtis), kad taip netgi gaunasi pigiau siųsti, nei kad pervežti visą siuntinukų masę supakuotą į vieną krovinį ir naudoti įprastinę krovinių transportavimo firmą.
Žinoma, yra dar vienas esminis skirtumas tarp krovinių vežimo įmonės ir siuntinių bendrovės - siuntinių bendrovė negalės pervežti didelių gabaritų krovinių, na įsivaizdavimui bent jau tokių, kurie netelpa į kurjerio krovininį mikriuką, taip pat per siuntinių bendrovę niekas niekada neveš masinių krovinių - tokių kaip pvz.: durpės, mediena, šaldyti produktai, birūs kroviniai ir kt.

Soris, kad taip išsiplėčiau, gal buvo įmanoma ir trumpiau parašyti, tačiau dirbu šioje srityje ir... taip jau išėjo.
Take it easy
edis
edis
Rašyti privačią žinutę

43 žinutės
( +15 )

Žinoma mano mintys nėra vaistas nuo chroniškų įmonės ligų, bet jei kam tinka galiu dėstyti, jei manote, kad neverta - tada neteršiu savo posts'ais.
Dar norėjau paklausti ar viskas yra aišku su faktoringų būdais,kuriuos aprašiau 3 puslapyje, nes jokių kitų minčių nebuvo...
Tai, žinoma, kad tinka tamstos mintys!!!
Teorijos galima bet kur prisimokinti-prisiskaityti, bet kažko visad viskas būna kitaip kai su realybe susiduri...
O čia siaipzvejo patarimai iš patirties grynai!
Esu pradedantis jaunasis verslininkas ir kaip kempinė siurbiu tamstos pastabas!

Taip pat, gerbiamas siaipzvejy, kai galėsite, nepamirškite atsakyti į mano klausimą Komercinių patalpų nuomos diskusijose, kur norėčiau sužinoti kokios tyko problemos ilgo finansavimo metu, nes su kolegomis neseniai iš banko paėmėme apvalią sumikę paskolos verslo pradžiai ir dabar norėtųsį tas problemas ilgo finansavimo metu pastebėti anksčiau, nei kad jos mus pirmos pastebės

Ačiū
Take it easy
edis
edis
Rašyti privačią žinutę

43 žinutės
( +15 )

Juodi faktoringo būdai:
Gavus limitą pakabini orinę sąskaitą ant pirkėjo, jam net nežinant, o atėjus laikui sumoki bankui.
Kaip suprasti "pakabini orinę sąskaitą ant pirkėjo"?
Kokia iš to nauda "atėjus laikui sumoki bankui"?

Atidarai dvi akcininkais nesusijusias įmones ir tarp jų darai sąskaitų rašymą, faktorizuodamas šias sąskaitas.
Del kokių tikslų taip yra daroma?
Take it easy
siaipzvejys
siaipzvejys
Rašyti privačią žinutę

559 žinutės
( +83 / -23 )

Gavus limitą pakabini orinę sąskaitą ant pirkėjo, jam net nežinant, o atėjus laikui sumoki bankui.Kaip suprasti "pakabini orinę sąskaitą ant pirkėjo"?
Kokia iš to nauda "atėjus laikui sumoki bankui"?
Sudarant sutartį su pirkėju apsitariate maždaug apyvartą per mėnesį, per ketvirtį, pusmetį ar metus. Su banku tariatės dėl 9 mėnesių sutarties ir kredito sumos. Pvz.
Tiekėjas A tiekia prekias pirkėjui B. Tiekėjui A bankas suteikė faktoringo kreditą pirkėjui B 200.000 litų terminas 90 dienų. Reali apyvarta per 90 dienų tik 150.000 litų. Pritrūkus pinigų tiekėjui, jis gali nusiųsti bankui netikrą sąskaitą 50.000 litų sumai (pirkėjui žinant arba ne, geriausiai, kai jis žino) ir bankas faktorizuoja. Atėjus laikui tiekėjas apmoka bankui tiesiogiai ale už pirkėją orinę sąskaitą ir bankas dėl to neprieštarauja. Tokiu būdu reikalui esant tiekėjas visada gali gauti trumpalaikį kreditą pirkti prekėms ar žaliavoms... bet ne ilgalaikiam turtui, jei ką...


Atidarai dvi akcininkais nesusijusias įmones ir tarp jų darai sąskaitų rašymą, faktorizuodamas šias sąskaitas.
Del kokių tikslų taip yra daroma?


Augant verslui chroniškai trūksta apyvartinių lėšų. Todėl greičiausias ir lengviausias pinigų pasiskolinimas nieko neįkeičiant galima stumdyti orines sąskaitas tarp nesusijusių įmonių. Taip apyvartinių lėšų trūkumas išsprendžiamas.
10% žmonių valdo 90% pinigų. Visada pasitikslinu kur aš esu.

Tik prisijungę vartotojai gali dalyvauti forume. Prisijungti.


Techninė analizė

Prekybos statistika realiu laiku

Ekonominis kalendorius

Privatumo politika Reklama Kontaktai Paskolos RSS RSS
© 2006-2024 UAB All Media Digital